2025-02-25, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvbea
Finns hon bara på TikTok? Inte Instagram längre? Måste man ladda hem den jävla skitappen alltså… 🥹
Kolla Marcus de Morte på Youtube, där läggs det mesta av hennes TT ut!
Citera
2025-02-25, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Hon hade väl också en snara i köket som många tolkade som att hon planerade att begå självmord, Gräddis påstod dock att den hängde där för att hon tyckte det var en fin inredningsdetalj.
Ja jävlar snaran hade jag glömt som hängde i taket! Hade hon inte en julgran hängande uppe i taket med
Citera
2025-02-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Hon tycks ha grava minnesluckor om allt hon säger och gör.
Vet inte om hon faktiskt är lite pantad, eller om hon helt enkelt supit bort hjärncellerna.

Kanske en kombination?
Hela käringen är tamejfan ett enda stort mysterium! ett unikum i världsklass
Finns material för en hel kongress med beteendeforskare
Citera
2025-02-25, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Hela käringen är tamejfan ett enda stort mysterium! ett unikum i världsklass
Finns material för en hel kongress med beteendeforskare

Jag är besatt av att lösa mysteriet, folk måste sluta okynnesanmäla henne bara för att hon är rund under fötterna, en vacker dag kanske hon går att förstå sig på och det vill jag inte missa
Citera
2025-02-26, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag är besatt av att lösa mysteriet, folk måste sluta okynnesanmäla henne bara för att hon är rund under fötterna, en vacker dag kanske hon går att förstå sig på och det vill jag inte missa

En collab med henne och Lennart Bladh hade ju varit något.
Citera
2025-02-26, 01:35
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Jo, såg någon live (minns inte vilken) då hon sa att hon enligt utredning nästan uppfyller kriterierna för ADHD. Man tycker att någon psykiater borde kunna ge en second opinion om en människa kaosar runt så här och nästan har ADHD, kan ju tyda på att den som gjort utredningen missbedömt något. Men det finns en hel del diagnoser som skulle kunna stämma in på Gräddis, har otroligt svårt att tro att hon är friskförklarad rent generellt. De släppte ju knappast taget om henne när hon inte hade ADHD, utan borde haft differentialdiagnoser att utreda också. Men sådana här intressanta saker vill ju Gräddis aldrig diskutera ordentligt, utan nivån landar på killar och kläder.

Tror inte att gräddis är smart eller så är hon bara obildad, vilket känns konstigt då hon ska ha pluggat massor och hennes ex ska vara rik, men Gräddis känns snarare som en obildad "White trash"

Ja . Hennes ” smartness ” kommer bara fram som ett luftslott just nu.
När har hon någonsin visat upp ett mer bildat register om något ? Har kollat igenom alla videos som finns i arkiven nu .
Citera
2025-02-26, 02:09
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Uppenbart så kan hon nå långsiktiga mål, så frågan är varför hon inte har som mål att exempelvis vara nykterist till sommaren? Hon har tidigare sagt att hon är rädd för att uppfylla drömmar eftersom hon kan förlora saker hon då får och en smal kropp (med Stockholms plattaste bak) kan hon ju verkligen förlora, men jag antar att eftersom Gräddis har förlorat kontrollen över precis allt i livet, så är kroppen det enda hon tror sig kunna kontrollera, för den är det enklaste att kontrollera, då det ju kräver en minimal insats att svälta sig.

Måste tillägga att jag antar att hon inte orkar träna, för även Gräddis måste ju se att rumpan ser horribel ut när den är så platt, hon skulle behöva lite muskler som ger konturer.

HAHAHHA du menar att Gräddis skulle gå in med rätt näringsintag , sömn/vila och även ett skräddarsytt splitschema där hon får öka belastning utefter progression och därefter kunna ligga och göra 4x15 hipthrusts 100kg och Superseta rumänska marklyft, 30kg hantlar med remmar, med pause för att verkligen krama ur gluttarna. 🤣
Vila dagen efter och återhämtning med god sömn innan bröstpasset som kommer innan rygg. Repeat
För det är vad som krävs på en seg 50årig hagga som inte ens har det minsta tillstymmelse till muskelmassa på t ex armar - där det borde synas något.

SÅ NjAAAAAAA… Röven är det sista problemet i ordningen som hon bör prickskjuta .
Citera
2025-02-26, 08:40
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Ja jävlar snaran hade jag glömt som hängde i taket! Hade hon inte en julgran hängande uppe i taket med

Det kan faktiskt stämma! 😂
Citera
2025-02-26, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Ja . Hennes ” smartness ” kommer bara fram som ett luftslott just nu.
När har hon någonsin visat upp ett mer bildat register om något ? Har kollat igenom alla videos som finns i arkiven nu .

Är väldigt sugen på att beställa ut betyg ifrån Bergs School of Communication och andra ställen hon säger att hon pluggat på, men det är nog att vara lite för engagerad. Det finns ju inte en enda uppsats publicerad på nätet som hon skrivit, men å andra sidan kanske det var på 90-talet hon pluggade allt, så det bara finns i pappersform. Skulle vara jävligt roligt att läsa en uppsats av henne, helst i litteraturhistoria/vetenskap, som hon som bara läser bibeln, tydligen också pluggat.
Citera
2025-02-26, 09:44
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Är väldigt sugen på att beställa ut betyg ifrån Bergs School of Communication och andra ställen hon säger att hon pluggat på, men det är nog att vara lite för engagerad. Det finns ju inte en enda uppsats publicerad på nätet som hon skrivit, men å andra sidan kanske det var på 90-talet hon pluggade allt, så det bara finns i pappersform. Skulle vara jävligt roligt att läsa en uppsats av henne, helst i litteraturhistoria/vetenskap, som hon som bara läser bibeln, tydligen också pluggat.

Har sett det nämnas något i tråden om något skrivet av henne på Vattenfall ?
Eller rör jag ihop det nu… Vart var det hon var konsult någonstans ?
Citera
2025-02-26, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Har sett det nämnas något i tråden om något skrivet av henne på Vattenfall ?
Eller rör jag ihop det nu… Vart var det hon var konsult någonstans ?

Hon skrev på Vattenfalls hemsida iaf, har folk i tråden sett, men om det kräver hög utbildning vet jag inte. Hon fick dock sparken därifrån, enligt egen uppfattning pga sin skönhet, men kanske var pga inkompetens, vem vet.
Citera
2025-02-26, 10:07
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Hon skrev på Vattenfalls hemsida iaf, har folk i tråden sett, men om det kräver hög utbildning vet jag inte. Hon fick dock sparken därifrån, enligt egen uppfattning pga sin skönhet, men kanske var pga inkompetens, vem vet.

Nej det var för att hon skapade ett omöjligt arbetsklimat och friktion pga att hon var för snygg. Sånt där är väldigt känsligt när man är en 10/10 som henne. Det är hon tydlig med . 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in