Citat:
Ursprungligen postat av
Myyyyyy
Jag har signat upp för att få besöka en Max restaurang. Återkommer om jag får besöka köket. Ska se över deras arbeten och rutiner. Ska även fråga om man får provsmaka allt så att man vet att kvalitén är bra.
Anmälan sker här:
https://max.confetti.events/valkomna-till-max
Citat:
Ursprungligen postat av
Nattsmyg
Eftersom Max har helsides annonser i dagens dagstidningar kan man anta att VD:n är skärrad.
Annonsen innehåller dock inget nytt utan samma dravel om anonyma f d anställda etc och inte att Max gjort fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jordgubbe
Jag tycker den texten i
helsidesannonsen från Max är rätt blek. Nånstans mellan taffligt och nästan okej skriven. Kan inte riktigt sätta fingret på vad exakt. Den pratar, vevar, upprepar problemet, och vem har de egentligen tänk ska sitta och läsa de två spalterna - är det ett begravningstal?
Vad är det MAX menar är fel?
Att det inte var milkshake i hinken,
Att toalettsitsen aldrig tvättades i diskmaskinen.
Aftonbladet filmade ju faktiskt själva hur anställda bara nollställde timern.
Sen ger jag inte så mycket för de arrangerade besöken i köken. De kommer ju vara strikt uppstyrda. Troligen kommer personalen i köket vara speciellt utsända från huvudkontoret.
Det positiva är i alla fall att nu är MAX största lögn avslöjad. " Vi gör (ska tolkas som tillagas) din hamburgare på beställning". När verkligheten är "din hamburgare som stektes för fyra timmar sen plockas ihop på din beställning"