2025-02-25, 21:47
Medlem
Jaja Baronen Af trosa flyttar in i ett jävla ruckel, detta kan bli intressant.

Men stackars satar som inte har råd att bo lite bättre, det är verkligen Sveriges baksida och totala fattigdom man får beskåda. Fy å ve för att behöva flytta in med 3 barn i sådant där radon ruckel i Sverige 2025, det är ju inte ens jordade uttag tyckte jag det såg ut som.

På något märkligt sätt känner jag efter dagens video lite medlidande för både Rask och hela familjen, annat brukar jag bara tycka synd om familjen och inte Rask.
Citera
2025-02-25, 21:48
Medlem
Rask ska alltså ta hela klädkammaren till sig själv som sin runkkoja "kontor" som han kallar det där kan han sitta instängd och runka hela dagarna
Citera
2025-02-25, 21:49
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
hahahahaa tack för ett asgarv.

Denna film var fan bland det roligaste jag sett på länge.

Finns ingen EL indraget i baronens lilla schyffe som han skall ha som kontor.
Men det är lugnt, för det ska han dra in själv säger han!

Elektriker-Baronen!

Jag ser en dörrklämd förlängningssladd av tvivelaktig kvalite och ett elavbrott med smärre brandkatastrof i min spåkula!

Citat:
Ursprungligen postat av husky30

Men stackars satar som inte har råd att bo lite bättre, det är verkligen Sveriges baksida och totala fattigdom man får beskåda. Fy å ve för att behöva flytta in med 3 barn i sådant där radon ruckel i Sverige 2025, det är ju inte ens jordade uttag tyckte jag det såg ut som.

Men verkligen. Flera här säger att 12 lax är billigt för det där råtthålet och jag vet inte, har inte bott lägenhet på över 20 år. Men det låter rätt magstarkt.
Senast redigerad av PeterForsman 2025-02-25 kl. 21:52.
Citera
2025-02-25, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Trobo rövknullade honom.
Vilket jävla ruckel
Jag är benägen att hålla med, någon "höjd standard" är det definitivt inte frågan om. Det mesta verkar vara original från 70-talet? förutom ett handfat och köksbänken. Får känlan av att det luktar tobak och gammal wifebeatersvett därinne.
Det är genomgående billigt byggt utan krav på utförande, sitter säkert flera lager färg och tapet m.m Luktar säkert avföring ur golvbrunnarna och överlag slitet på ett sätt som ingen normal familj skulle acceptera.
Ett palats värdigt en baron av skit.
Citera
2025-02-25, 21:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Jag är benägen att hålla med, någon "höjd standard" är det definitivt inte frågan om. Det mesta verkar vara original från 70-talet? förutom ett handfat och köksbänken. Får känlan av att det luktar tobak och gammal wifebeatersvett därinne.
Det är genomgående billigt byggt utan krav på utförande, sitter säkert flera lager färg och tapet m.m Luktar säkert avföring ur golvbrunnarna och överlag slitet på ett sätt som ingen normal familj skulle acceptera.
Ja det är som att sätta sig i en tidsmaskin och resa tillbaka till 1975.

Hoppas han inte behöver dega uppvärmning, lär knappast bli billigt med den där glipan.

Återigen, snyggt jobbat Baronen, barnen blir nog ännu en gång jättenöjda över dina livsval.
Citera
2025-02-25, 21:55
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen

Det ser verkligen ut som ”förr i tiden”.
Lite sovjetkänsla nästan.
Kan se framför mig hur rask kokar borsjtj på den gamla spisen.

Sen kan man fråga sig varför han gnäller när han skrev på utan att ja sett lägenheten.
Då blir det lotteri, det borde till och med lägenhetsbaronen begripa.
Citera
2025-02-25, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ja det är som att sätta sig i en tidsmaskin och resa tillbaka till 1975.

Hoppas han inte behöver dega uppvärmning, lär knappast bli billigt med den där glipan.

Återigen, snyggt jobbat Baronen, barnen blir nog ännu en gång jättenöjda över dina livsval.
Det kommer att dra så in i helvete ur golvlisterna vintertid. Betongstommen kommer att transportera både ljud och kyla.
Citera
2025-02-25, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Jag ser en dörrklämd förlängningssladd av tvivelaktig kvalite och ett elavbrott med smärre brandkatastrof i min spåkula!

Men verkligen. Flera här säger att 12 lax är billigt för det där råtthålet och jag vet inte, har inte bott lägenhet på över 20 år. Men det låter rätt magstarkt.

Hyrorna går upp snabbt speciellt nu med ränteläget som varit osv men sen sa ju Rask att dom ökade på hyran med 2k för "standardhöjningar" och då kan man ju undra vad dom gjort med tanke på hur den ser ut.
Citera
2025-02-25, 21:57
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Hyrorna går upp snabbt speciellt nu med ränteläget som varit osv men sen sa ju Rask att dom ökade på hyran med 2k för "standardhöjningar" och då kan man ju undra vad dom gjort med tanke på hur den ser ut.

Kan vara saker som inte syns. Ventilation till exempel. Men fan vad det såg ut där. Riktigt slitet.
Citera
2025-02-25, 21:57
Medlem
Medlemmarna i den här tråden borde få en medalj. Jag skrattar högt när jag läser era kommentarer om det nya fekalieresidenset.
Dessutom är det helt obetalbart att trobo tvingar honom att pynta 35k för att återställa det gamla palatset. Ingen hade kunna skriva ett sådant här roligt manus, Baron AF avföring är så sjukt jävla rolig, omedvetet.
Citera
2025-02-25, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Det var säkert Trobos "baronbonus" som i text blev förklädd till "standardhöjning"
Citera
2025-02-25, 21:58
"Man kan ju tapetsera" säger RuckelBaronen.
DET är absolut nåt jag skulle vilja se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in