2025-02-25, 22:01
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Medlemmarna i den här tråden borde få en medalj. Jag skrattar högt när jag läser era kommentarer om det nya fekalieresidenset.
Dessutom är det helt obetalbart att trobo tvingar honom att pynta 35k för att återställa det gamla palatset. Ingen hade kunna skriva ett sådant här roligt manus, Baron AF avföring är så sjukt jävla rolig, omedvetet.

Det är verkligen som en Dansk mörk, tragisk komedi alltså. Baronen som varit så mallig över nya lägenheten och så blev det en sådan besvikelse.

Nu får han sadla om till Kirchsteiger-Baronen.
Citera
2025-02-25, 22:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det kommer att dra så in i helvete ur golvlisterna vintertid. Betongstommen kommer att transportera både ljud och kyla.
Det där har Baronen löst förut genom att sätta ugnen på max och öppna luckan. Därför han haft så höga elräkningar.

Denna lägenhet är dubbelt så stor.. men det där har säkert Baronen redan räknat på
Citera
2025-02-25, 22:04
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
hahahahaa tack för ett asgarv.

Denna film var fan bland det roligaste jag sett på länge.

Finns ingen EL indraget i baronens lilla schyffe som han skall ha som kontor.
Men det är lugnt, för det ska han dra in själv säger han!

Elektriker-Baronen!

Hoppas han menar förlängningssladd
Citera
2025-02-25, 22:04
Medlem
Det är ju inte ens jordade el kontakter i lägenheten! Jag skulle inte vilja flytta in med mina barn där 🫣
Citera
2025-02-25, 22:05
Medlem
Telepatisks avatar
12 000 kr låter ju riktigt billigt för den storleken!? Han är så bränd dock som tar en lägenhet utan att ens ha tittat på den

Roligt också att se honom intala sig själv att han är nöjd
Citera
2025-02-25, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Det är verkligen som en Dansk mörk, tragisk komedi alltså. Baronen som varit så mallig över nya lägenheten och så blev det en sådan besvikelse.

Nu får han sadla om till Kirchsteiger-Baronen.
Jag dör tammefan. Förstå synen när det där esset ska spackla, slipa och tapetsera. Kvinnohöften borde sälja biljetter.
Citera
2025-02-25, 22:07
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jaja Baronen Af trosa flyttar in i ett jävla ruckel, detta kan bli intressant.

Men stackars satar som inte har råd att bo lite bättre, det är verkligen Sveriges baksida och totala fattigdom man får beskåda. Fy å ve för att behöva flytta in med 3 barn i sådant där radon ruckel i Sverige 2025, det är ju inte ens jordade uttag tyckte jag det såg ut som.

På något märkligt sätt känner jag efter dagens video lite medlidande för både Rask och hela familjen, annat brukar jag bara tycka synd om familjen och inte Rask.

Ja, kände samma faktiskt.
Citera
2025-02-25, 22:14
Medlem
Vilken ingrodd house toure. Hade dom inte haft barn i familjen hade man somnat med ett leende.
Citera
2025-02-25, 22:15
Medlem
rikishs avatar
Nästan så jag känner lite för Baronen, men samtidgt inte..

Vilken vuxen människa signerar ett avtal på en lägenhet utan att ens ha varit där? Vad händer sen, jo vi får en 30 minuters video ifrån en jävla pundarkvart.

Grattis Alexander, dags att vakna upp och bli vuxen.

"mitt och Tessans sovrum" så påkar han på vardagsrummet.. lider med dina barn.

Vi får hoppas att hans jävla rökelser kan lösa skiten.
Senast redigerad av rikish 2025-02-25 kl. 22:17.
Citera
2025-02-25, 22:15
Citat:
Ursprungligen postat av husky30

På något märkligt sätt känner jag efter dagens video lite medlidande för både Rask och hela familjen, annat brukar jag bara tycka synd om familjen och inte Rask.

Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Ja, kände samma faktiskt.

Antar att ingen av er tror på karma?

Det gör iofs inte jag heller men inte f-n är det synd om kick-aset. Hade han börjat på vilket jobb som helst för 10 år sen, amorterat av och bara betett sig normalbegåvat ekonomiskt hade dom haft en liten villa med en månadskostnad på drygt hälften av den där hyran nu. Jag skulle inte tycka synd om honom ens om han var hemlös med tanke på hur han betett sig. Så milda vintrar som vi har nu.
Citera
2025-02-25, 22:16
Medlem
Fy fan vilket nerköp. Trångbodda eller ej.
Åtminstone borde det inte bli mögel där så jävla otät som den där kåken ser ut att vara.

Rivningskåk var ordet jag letade efter...

Fick ingen uppfattning om hur det värms upp? Man såg ju avkapade och opluggade radiatorrör i golven intill väggen, så en gång i tiden var det vattenburen värme men vad är det nu?
Senast redigerad av Stallhagen 2025-02-25 kl. 22:19.
Citera
2025-02-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Nästan så jag känner lite för Baronen, men samtidgt inte..

Vilken vuxen människa signerar ett avtal på en lägenhet utan att ens ha varit där? Vad händer sen, jo vi får en 30 minuters video ifrån en jävla pundarkvart.

Grattis Alexander, dags att vakna upp och bli vuxen.

"mitt och Tessans sovrum" så påkar han på vardagsrummet.. lider med dina barn.
Det sovrummet är garanterat inte över 8m2... Och då är den absolut nedre gränsen för ett tvåpersoners sovrum 12 m2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in