2025-02-25, 19:45
Medlem
Knullar de i storbondestugan?
Citera
2025-02-25, 19:57
Medlem
Crapmagics avatar
Tyckte ni Marika va sexig i sina svarta trosor?
Citera
2025-02-25, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har hennes man skickat ut henne?

Helt rtt!
Citera
2025-02-25, 20:05
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoldpaddornaskung
Tro vad du vill. Han drack handsprit och va hotfull emot filmarna s dom skickade hem honom.

Vad har du fr belgg fr dessa pstenden?

Nu vet jag ingenting om omfattningen av hans missbruk, men att dricka handsprit knns vldigt desperat faktikst.
Dock har han ju valt att hemlighlla anledningen till varfr han lmnade/fick lmna, och d tnker jag att det mste vara ngonting som han skms fr oerhrt mycket? Han har ju inte haft ngra problem alls att vara ppen med att han anvnt droger, och det kan ju verkligen vara en vattendelare - s detta borde ju vara ngoting grvre n det.
Citera
2025-02-25, 20:20
Medlem
Menarens avatar
Enligt rykten p stan s hade en deltagare blivit av med sin centralstimulanta medicin. Marica anade ngot med Robban och produktionen lt Robban ta ett drogtest som sen visade positivt p affe.
Citera
2025-02-25, 20:21
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Knullar de i storbondestugan?
Jepp, ganska hett. Har du inte tv4+?
Citera
2025-02-25, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jepp, ganska hett. Har du inte tv4+?
Nej Visar de porrfilm?
Citera
2025-02-25, 20:32
Medlem
SKiTSURs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Enligt rykten p stan s hade en deltagare blivit av med sin centralstimulanta medicin. Marica anade ngot med Robban och produktionen lt Robban ta ett drogtest som sen visade positivt p affe.

Haha s jvla kul om det stmmer. Hade ocks velat ha Ritalin/elvanze/concerta om jag var p farmen. Ska fan kolla om ngra avsnitt och se om man ser ngon skillnad p han.

Frgan r, vem r dampbarnet?
Citera
2025-02-25, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Vad har du fr belgg fr dessa pstenden?

Nu vet jag ingenting om omfattningen av hans missbruk, men att dricka handsprit knns vldigt desperat faktikst.
Dock har han ju valt att hemlighlla anledningen till varfr han lmnade/fick lmna, och d tnker jag att det mste vara ngonting som han skms fr oerhrt mycket? Han har ju inte haft ngra problem alls att vara ppen med att han anvnt droger, och det kan ju verkligen vara en vattendelare - s detta borde ju vara ngoting grvre n det.

Fast han pratar ju i podden med Nemo om att han drack handsprit vl? Han sa inte att det var just under farmen inspelningen. Jag tolkade det som det var lngre tillbaka i tiden. Men har han gjort det tidigare r det inte konstigt om han tar till det igen.
Citera
2025-02-25, 20:35
Medlem
picapicans avatar
Hur kommer Micke sig fr att stta p kameltn s fort Alida lmnat och nr kameltn ker ut och Alida kommer tillbaka, s r det rakt in i Alidas hl igen och han ltsas som ingenting...?

Lste i sladderpressen att Robban och Micke inte har ngon kontakt alls lngre, fr att enligt Robban, s "valde de olika vgar". Undra vad det betyder.
Citera
2025-02-25, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
Haha s jvla kul om det stmmer. Hade ocks velat ha Ritalin/elvanze/concerta om jag var p farmen. Ska fan kolla om ngra avsnitt och se om man ser ngon skillnad p han.

Frgan r, vem r dampbarnet?

Jesper skulle jag gissa p? Han r vldigt energisk och jobbar mer n grna s jag tror han sitter p superkraften. Jag hoppas han vinner hela skiten, han vxer fr varje dag.
Citera
2025-02-25, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hur kommer Micke sig fr att stta p kameltn s fort Alida lmnat och nr kameltn ker ut och Alida kommer tillbaka, s r det rakt in i Alidas hl igen och han ltsas som ingenting...?

Lste i sladderpressen att Robban och Micke inte har ngon kontakt alls lngre, fr att enligt Robban, s "valde de olika vgar". Undra vad det betyder.

Jag tnkte p det med, han r lite av en manshora. Det ska bli spnnande att se om det blir ngon konfrontation mellan Amanda och Alida. Med tanke p att all skit som startat drama kommit ifrn Amanda. Hon r en riktig pick me- brud. Det r s man kan spy!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in