2025-02-01, 15:37
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynona1000
Som tidigare skribent skrev har Sharks ett stort utomhusområde. Men det lär inte vara jättekul att springa runt där i februari-mars när du tänkte åka. Mainhattan har också ett utomhusområde men inte lika stort som Sharks.

Det blir ganska långrandigt inne på FKK efter besöken hos tjejerna. Det händer inte jättemycket mellan sessionerna och efter några varv i poolen, bastu, sofforna så blir det ganska trist.

Men jag som är" fittologie magister" tycker det är ganska intressant att studera de oliga objekten😜Verkligen värt att vila ögonen på efter tre omgångar, det kallar jag inte trist, plus att dricka en stor öl innan hemgång.
Citera
2025-02-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deluded95
Kommer ta lite semester om ca en månad och tänkte ta en Tysklandsresa och uppleva FKK för första gången, valet står mellan Sharks och Artemis. Var får man bäst upplevelse? Tänker på allt från pris, utseende på tjejerna, lokalen osv.

Just nu lutar det mot Sharks men Berlin som stad är svårslaget och man hade kunnat göra saker utanför själva FKK-besöket också.

Vart på Sharks 2 gånger og Artemis 7-8 gånger. Om jag måste väljer stad så är det Berlin..Men finns mycket se i Frankfurt också. Om inte annat så du väldigt god motion av att springa upp och ned i alla trapper i Red Light District i Frankfurt.

När det kommer til FKK så valet enkelt.
Då.blir det lätt Sharks. Tror ikke jag kommer besöka Artemis igen. Har varit samma tjejer där nu i alla dessa år. De hat bara blitt lite äldre och mycket fetare
Senast redigerad av mkfckngwsh 2025-02-01 kl. 16:38.
Citera
2025-02-01, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mkfckngwsh
Vart på Sharks 2 gånger og Artemis 7-8 gånger. Om jag måste väljer stad så är det Berlin..Men finns mycket se i Frankfurt också. Om inte annat så du väldigt god motion av att springa upp och ned i alla trapper i Red Light District i Frankfurt.

När det kommer til FKK så valet enkelt.
Då.blir det lätt Sharks. Tror ikke jag kommer besöka Artemis igen. Har varit samma tjejer där nu i alla dessa år. De hat bara blitt lite äldre och mycket fetare

Finns en hel del ruggugglor på Sharks också. Ganska få som är 10 poängare enligt mig om ens någon. Dessa jobbar kanske inte längre på FKK-klubbar utan på andra orter idag om de gjort det någonsin.
Citera
2025-02-01, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynona1000
Finns en hel del ruggugglor på Sharks också. Ganska få som är 10 poängare enligt mig om ens någon. Dessa jobbar kanske inte längre på FKK-klubbar utan på andra orter idag om de gjort det någonsin.

Procentuellt mindre ruggugglor på SHARKS iallafall
Citera
2025-02-24, 20:49
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Jag förstår inte riktigt hur det funkar, man får badrock o tofflor? Så när man chillar o dricker öl o sånt i baren är man alltså helt näck?? Med badrock bara? Eller kan man ha typ t shirt o shorts på sig? Känns ju inte direkt roligt att sitta naken i en soffa eller barstol
Citera
2025-02-24, 21:44
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Jag förstår inte riktigt hur det funkar, man får badrock o tofflor? Så när man chillar o dricker öl o sånt i baren är man alltså helt näck?? Med badrock bara? Eller kan man ha typ t shirt o shorts på sig? Känns ju inte direkt roligt att sitta naken i en soffa eller barstol
Jag sitter just nu i min alldeles egna soffa iförd endast badrock. Jag är inte naken.
Citera
2025-02-24, 22:05
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Jag sitter just nu i min alldeles egna soffa iförd endast badrock. Jag är inte naken.

Förstår inte. Är din egna soffa inuti en fkk club med okända människor överallt omkring dig? Om inte hur fan är det svar på min fråga?
Jag gillar inte att vara naken i public så enkelt är det, en badrock täcker inte speciellt mycket om man typ sitter på en barstool (o hur fräscht är det egentligen att sitta med naken röv på en stol
Citera
2025-02-24, 22:11
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Förstår inte. Är din egna soffa inuti en fkk club med okända människor överallt omkring dig? Om inte hur fan är det svar på min fråga?
Jag gillar inte att vara naken i public så enkelt är det, en badrock täcker inte speciellt mycket om man typ sitter på en barstool (o hur fräscht är det egentligen att sitta med naken röv på en stol
Jaha, du har alltså problem med att visa upp dig i badrock. Jag ser tyvärr inte något konstigt i det, när jag badar eller ligger och solar offentligt är jag mer naken.
Skulle jag sitta på en pall eller liknande iförd badrock så skulle jag se till att rocken hamnar mellan min röv och pallen.
Citera
2025-02-25, 06:17
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Alla tjejer är spritt nakna utom skor. Om du inte vill vara naken så ska du stanna hemma, det är ju vitsen med FKK att inte vara blyg.
Får du bånge så är det ju bara reklam.
Citera
2025-02-25, 09:32
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Alla tjejer är spritt nakna utom skor. Om du inte vill vara naken så ska du stanna hemma, det är ju vitsen med FKK att inte vara blyg.
Får du bånge så är det ju bara reklam.
Reklam att jag har liten penis? Överviktig? Ja då får jag nog stanna hemma. Det var ju tråkigt.
Citera
2025-02-25, 09:33
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Jaha, du har alltså problem med att visa upp dig i badrock. Jag ser tyvärr inte något konstigt i det, när jag badar eller ligger och solar offentligt är jag mer naken.
Skulle jag sitta på en pall eller liknande iförd badrock så skulle jag se till att rocken hamnar mellan min röv och pallen.
Ja det har jag. Är ful tjock o liten penis.
Ja då är dethär inget för mig alltså. Det var ju tur att jag frågade.
Citera
2025-02-25, 12:40
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ja då är dethär inget för mig alltså. Det var ju tur att jag frågade.
Om det är något för dig eller inte kan du inte veta innan du har provat det och oavsett vilken typ av kropp du har kan jag garantera att det finns de som är både större och mindre.

När du går omkring så har du bara badrock men eftersom att alla andra men också har det (en del män nöjer sig med en handduk runt midjan) så kommer du inte känna dig naken och som sagts du viker ju in badrocken så att du sitter på tyget.

Åk ner och prova skulle du inte gilla det så finns det andra ställen i de flesta tyska/schweiziska/österikiska städer.

Jag skulle rekommendera att du åker till en större klubb där det är mycket folk så kommer du smälta in utan problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in