2024-12-16, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Om du blir dissad av flera kvinnor samma kväll på en FKK så är det nog något i ditt sätt som dom inte gillar och det ger dom varningsklockor så fundera var du gör annorlunda än andra killar på klubben och tänk på det till nästa gång.

Som du skrev om innan så kan det vara att det är rika gäster på plats som de kan tjäna mkt pengar på. För den gången var klubben helt full och det fanns många gäster på plats som bjöd på champagne till de tjejerna.

De verkade gå iväg i flera timmar också så då är det logiskt att de väljer det framför nån som tar 30 min eller max 1 timma.

Samma brud ville gå med mig senare när den gästen lämnat.

Bara jag som övertänker skiten.
Citera
2024-12-16, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Var du drogad? Kraftigt berusad?

Tjejerna är där för att jobba och tjäna pengar, så de brukar inte neka kunder, men de undviker kunder som verkar riskfulla, dvs kanske våldsamma.

Nej nej nej absolut inte. Har aldrig i mitt liv ens testat droger. Jag var inte full heller.

Massa andra rika gäster som var där den gången, var nog bara det det handlade om.

Tjejerna säger alltid att jag är en gentleman och nice guy och att de uppskattar mig.
Citera
2024-12-16, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
Nej nej nej absolut inte. Har aldrig i mitt liv ens testat droger. Jag var inte full heller.

Massa andra rika gäster som var där den gången, var nog bara det det handlade om.

Tjejerna säger alltid att jag är en gentleman och nice guy och att de uppskattar mig.
Har upplevt att tjejer tackat nej att gå opp på rom då jag inte velat köpa några extra tjenster utan bara "standard". När jag sa vi jag kunde ta extra tjenster var det ok at gå upp med samma tjej. Detta var en tjej som jag varit med flera gånger i tillegg Hon frågade mig om jag var "snål".. Föstår ju at hun hellre går opp på rom.i 30 min som vanligvis blir 20 min för 80+80 än bara 80. Kan tillägga att detta var på Artimis i Berlin , THE SHARK PLACE NR 1

Så det var säkert som du säger att hon/de såg mer pengar i andra kunder?
Citera
2024-12-16, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetalltisverige
Har vart på några fkk min favorit är Artemis men finns det fkk där lite större tjejer ”mulliga är ? Dem jag vart på så ser alla ut vara fotomodeller

Är väll på.Artimes de finns mest tjockisar...samma tjejer har varit där i 10 år och de blir fetare och fetsre varje år
Citera
2024-12-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mkfckngwsh
Har upplevt att tjejer tackat nej att gå opp på rom då jag inte velat köpa några extra tjenster utan bara "standard". När jag sa vi jag kunde ta extra tjenster var det ok at gå upp med samma tjej. Detta var en tjej som jag varit med flera gånger i tillegg Hon frågade mig om jag var "snål".. Föstår ju at hun hellre går opp på rom.i 30 min som vanligvis blir 20 min för 80+80 än bara 80. Kan tillägga att detta var på Artimis i Berlin , THE SHARK PLACE NR 1

Så det var säkert som du säger att hon/de såg mer pengar i andra kunder?

80 euro? Kostar väl 70 euro för standard?
Vilken tjej var detta? Och när då? Har varit där 15-20 gånger så känner till de flesta tjejernas namn.

För övrigt tycker jag Artemis inte är nr1 shark place som du säger. Har testat en annan klubb i frankfurt området och tycker Artemis var så mkt bättre.
Men visst finns bättre ställen än Artemis säkert. Jag kommer iaf bara hålla mig till Berlin framöver, älskar staden och Artemis är en helt okej klubb ändå tycker jag.

Upplever även att tjejerna snackar mycket mellan varandra om kunder.
Hur många gånger har du varit på Artemis?
Citera
2024-12-16, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
80 euro? Kostar väl 70 euro för standard?
Vilken tjej var detta? Och när då? Har varit där 15-20 gånger så känner till de flesta tjejernas namn.

För övrigt tycker jag Artemis inte är nr1 shark place som du säger. Har testat en annan klubb i frankfurt området och tycker Artemis var så mkt bättre.
Men visst finns bättre ställen än Artemis säkert. Jag kommer iaf bara hålla mig till Berlin framöver, älskar staden och Artemis är en helt okej klubb ändå tycker jag.

Upplever även att tjejerna snackar mycket mellan varandra om kunder.
Hur många gånger har du varit på Artemis?

Ja kanske det var 70 E det var ..blandar ihop priserna på de olika klubbarna...har väll varit på Artimes 7-8 gånger unde 10 år ca.. och på totalt 18-20 FKK besök i Tyskland /Österrike/Nederländerna.

Tror hon heter/kallas för Avril (som hon sångerskan) om jag minns rätt.
Senast redigerad av mkfckngwsh 2024-12-16 kl. 23:49.
Citera
2024-12-17, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mkfckngwsh
Ja kanske det var 70 E det var ..blandar ihop priserna på de olika klubbarna...har väll varit på Artimes 7-8 gånger unde 10 år ca.. och på totalt 18-20 FKK besök i Tyskland /Österrike/Nederländerna.

Tror hon heter/kallas för Avril (som hon sångerskan) om jag minns rätt.

Avril vet jag inte vem det är, har dock läst detta namn många gånger från recensioner.
Hur är hennes utseende?
Citera
2025-01-20, 13:00
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Jag flög dit via Wien då det är smidigast för mig med mitt resmönster och sedan c:a 5h på ett tåg och eftersom det var under semestern så tänkte jag mer på bekvämlighet än kortast möjliga tid.

Tänkte höra om du har lust att berätta lite om din resa till Wellcum?

När var du där? Gillade du det? Värt besväret jämfört med mer lättillgängliga resmål i tex Tyskland?
Citera
2025-01-22, 21:31
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Tänkte höra om du har lust att berätta lite om din resa till Wellcum?

När var du där? Gillade du det? Värt besväret jämfört med mer lättillgängliga resmål i tex Tyskland?
Jag var där sommaren 2024 ett par dagar och jag gillade det då jag var på jakt efter en kort semester och ta det lugnt.

Om man inte gillar avkoppling och relaxgrejen så är det ett dåligt resmål från Sverige då är de mer lättillgängliga resmålen bättre.

Jag kommer nog att åka tillbaka dit igen ett par dagar under sommaren 2025 kanske i kombination med ett besök i Wien alt Innsbruck eller Salzburg.
Citera
2025-02-01, 02:28
Medlem
Kommer ta lite semester om ca en månad och tänkte ta en Tysklandsresa och uppleva FKK för första gången, valet står mellan Sharks och Artemis. Var får man bäst upplevelse? Tänker på allt från pris, utseende på tjejerna, lokalen osv.

Just nu lutar det mot Sharks men Berlin som stad är svårslaget och man hade kunnat göra saker utanför själva FKK-besöket också.
Citera
2025-02-01, 07:08
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deluded95
Kommer ta lite semester om ca en månad och tänkte ta en Tysklandsresa och uppleva FKK för första gången, valet står mellan Sharks och Artemis. Var får man bäst upplevelse? Tänker på allt från pris, utseende på tjejerna, lokalen osv.

Just nu lutar det mot Sharks men Berlin som stad är svårslaget och man hade kunnat göra saker utanför själva FKK-besöket också.

Om du reser till Frankfurt så har du ju fem FKK att välja mellan. Berlin har ju endast ett berömt ställe. Centralt i Frankfurt Mainhattan, ett litet trevligt ställe med god mat och service, en halvtimmas resa till Shark " vilken jag föredrar" har ju många fler damer och väldigt fin uteplats med små hus runt Polen som du kan ta med en tjej in, och ut och ta ett dopp efteråt. Riktiga pumor där jag lovar.
Citera
2025-02-01, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deluded95

Som tidigare skribent skrev har Sharks ett stort utomhusområde. Men det lär inte vara jättekul att springa runt där i februari-mars när du tänkte åka. Mainhattan har också ett utomhusområde men inte lika stort som Sharks.

Det blir ganska långrandigt inne på FKK efter besöken hos tjejerna. Det händer inte jättemycket mellan sessionerna och efter några varv i poolen, bastu, sofforna så blir det ganska trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in