Citat:
Ursprungligen postat av
blompissare
Jahaja det säger du?!

Ja om man bortser från att BPSara har nästan en bananrepubliks skatteskuld hos SKV som växer med stadig takt. Det är även lite bekymrande att BPSara fastnade i polisen BP-nät och är under utredning för just detta brott. Ser lite motsägande ut när de fiktivas barnens riddare hamnade under utredning för sådant brott. De andra pågående utredningarna och alla dagliga fadäserna orkar jag inte ens ta med i detta inlägg.
Det fylls på nästan dagligen med nya saker så finns alltid något nytt att diskutera!
Ja om man bortser från allt det här så går det väl.. ok?!
Är ganska tydligt även för det otränade ögat att se att organisationen fungerar bättre än någonsin. Privata skatteskulder? Yawn! 😴 Det lämnar jag åt er skvallerkärringar med för mycket fritid.
Men jag förutsätter att du sitter och klämmer på ett ärendenummer eller två för att styrka att någon utredning faktiskt pågår? Please "mammakarin" Spill the rödvin!🍷☕️
Återstår väl att se.
Man kastar skitanmälningar omkring sig likt en brun, kortväxt apa med diarré 🐒 Men stanken lär snart tala för sig själv... och nu menar jag inte den maskerande, fräna odören av pissblöt blomjord och gårdagens rödvinssura bakfylla.
Nej, det bajsbruna skithuspappret rullas sakta upp, ruta för ruta, medan domarna trillar in och handlingarna släpps. 💩
Det är nog bara en tidsfråga innan allmänheten stirrar sanningen rakt i brunögat.
Det finns massor att diskutera. Det är nog en av de få saker vi kan enas om.