2025-02-24, 19:25
Medlem
Durochmolls avatar
Lyssna på senaste avsnittet av ”Louise och Julia”-poddar. Sara har verkligen flippat.
Senast redigerad av Durochmoll 2025-02-24 kl. 19:31.
Citera
2025-02-24, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Lyssna på senaste avsnittet av ”Julia och Louise” poddar. Sara har verkligen flippat.
Kan du länka, för jag har ingen aning om vem Julia och Louise är.
Citera
2025-02-24, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TjolahoppsanJag
Inga teorier här, bara en gnutta verklighetsuppfattning. Dumpen blev säkerligen lättare att driva när den höknästa ränksmidaren, äntligen försvann. Mindre turbulens, mer resultat – det säger väl sig självt?

Jahaja det säger du?! Ja om man bortser från att BPSara har nästan en bananrepubliks skatteskuld hos SKV som växer med stadig takt. Det är även lite bekymrande att BPSara fastnade i polisen BP-nät och är under utredning för just detta brott. Ser lite motsägande ut när de fiktivas barnens riddare hamnade under utredning för sådant brott. De andra pågående utredningarna och alla dagliga fadäserna orkar jag inte ens ta med i detta inlägg.

Det fylls på nästan dagligen med nya saker så finns alltid något nytt att diskutera!

Ja om man bortser från allt det här så går det väl.. ok?!
Citera
2025-02-24, 19:32
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Kan du länka, för jag har ingen aning om vem Julia och Louise är.

Jag råkade kasta om deras namn. Avsnittet heter ”Dumpen har avslöjat oss”.

https://podcasts.apple.com/se/podcast/louise-och-julia-poddar/id1611973287?i=1000695372825
Citera
2025-02-24, 19:46
Bannlyst
Citat:

https://podcasts.apple.com/se/podcast/louise-och-julia-poddar/id1611973287?i=1000695372825

H*lvete vilken sick puppy BPSara är! Den tårögda ziggisen som påstår BPSara tar allt med klackspark. Skatan är ju uppenbarligen både paranoid och har vanförställningar som blommat ut rejält. Hon har garanterat gett sig på näsgodiset igen.

Tydligen har bruttan i podden sett DaddyPutte med en 16 årig liten pöjk i en gäddbil (Röd Volvo)!
Citera
2025-02-24, 20:37
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
H*lvete vilken sick puppy BPSara är! Den tårögda ziggisen som påstår BPSara tar allt med klackspark. Skatan är ju uppenbarligen både paranoid och har vanförställningar som blommat ut rejält. Hon har garanterat gett sig på näsgodiset igen.

Tydligen har bruttan i podden sett DaddyPutte med en 16 årig liten pöjk i en gäddbil (Röd Volvo)!

Allt med Dumpen börjar kännas sjukt och motbjudande nu.
Citera
2025-02-24, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Jahaja det säger du?! Ja om man bortser från att BPSara har nästan en bananrepubliks skatteskuld hos SKV som växer med stadig takt. Det är även lite bekymrande att BPSara fastnade i polisen BP-nät och är under utredning för just detta brott. Ser lite motsägande ut när de fiktivas barnens riddare hamnade under utredning för sådant brott. De andra pågående utredningarna och alla dagliga fadäserna orkar jag inte ens ta med i detta inlägg.

Det fylls på nästan dagligen med nya saker så finns alltid något nytt att diskutera!

Ja om man bortser från allt det här så går det väl.. ok?!

Är ganska tydligt även för det otränade ögat att se att organisationen fungerar bättre än någonsin. Privata skatteskulder? Yawn! 😴 Det lämnar jag åt er skvallerkärringar med för mycket fritid.

Men jag förutsätter att du sitter och klämmer på ett ärendenummer eller två för att styrka att någon utredning faktiskt pågår? Please "mammakarin" Spill the rödvin!🍷☕️
Återstår väl att se.

Man kastar skitanmälningar omkring sig likt en brun, kortväxt apa med diarré 🐒 Men stanken lär snart tala för sig själv... och nu menar jag inte den maskerande, fräna odören av pissblöt blomjord och gårdagens rödvinssura bakfylla.

Nej, det bajsbruna skithuspappret rullas sakta upp, ruta för ruta, medan domarna trillar in och handlingarna släpps. 💩

Det är nog bara en tidsfråga innan allmänheten stirrar sanningen rakt i brunögat.

Det finns massor att diskutera. Det är nog en av de få saker vi kan enas om.
Senast redigerad av TjolahoppsanJag 2025-02-24 kl. 21:04.
Citera
2025-02-24, 21:16
Bannlyst
Citat:
Är ganska tydligt även för det otränade ögat att se att organisationen fungerar bättre än någonsin. Privata skatteskulder? Yawn! 😴 Det lämnar jag åt er skvallerkärringar med för mycket fritid.

Men jag förutsätter att du sitter och klämmer på ett ärendenummer eller två för att styrka att någon utredning faktiskt pågår? Please "mammakarin" Spill the rödvin!🍷☕️
Återstår väl att se.

Man kastar skitanmälningar omkring sig likt en brun, kortväxt apa med diarré 🐒 Men stanken lär snart tala för sig själv... och nu menar jag inte den maskerande, fräna odören av pissblöt blomjord och gårdagens rödvinssura bakfylla.

Nej, det bajsbruna skithuspappret rullas sakta upp, ruta för ruta, medan domarna trillar in och handlingarna släpps. 💩

Det är nog bara en tidsfråga innan allmänheten stirrar sanningen rakt i brunögat.

Det finns massor att diskutera. Det är nog en av de få saker vi kan enas om.

Vi ser hur fotfästet har lossnat rejält för Dumpen Media Group AB och dess styrelse! Vi har sett och följt detta länge. Det är faktiskt som så att många av oss kollar vad som hänt på huvudkontoret på Dumpen Media Group AB innan vi ens dricker morgonkaffet. Så spännande och underhållande är det följa faktiskt. Fast fokuset har skiftat från gäddorna (enformigt och repetitiv) till styrelsen på Dumpen istället.

Fina emojis och mycket babbel om rödvin förresten. Innehållet i din text verkar förövrigt lika förvirrat som Dumpen Media Group AB är som företag. Jag förstår verkligen inte ett skvatt av vad du vill ha sagt.
Citera
2025-02-24, 23:17
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
__-___-___
Sara hade inte fått sitt utgivningsbevis om hon haft skulden, men har hon beviset ska det till mycket för att bli av med det, tyvärr.

Det kommer inget om försäljning av www.dumpen.se vilket förmodligen beror på att domänen är överförd till Patriks AB, företaget är förmodligen skuldfritt.

Tror inte organisationen fungerar oproblematiskt, många fiskare som lämnat och inte bara p.g.a. utbrändhet. Visserligen lyckas de producera män som gör bort sig, men utifrån deras policy att belysa fenomenet, så kan man jämföra det med att ha en CD på repeat, inte så effektivt. Dock med den reservationen att syftet kan vara att dra in pengar, då kanske det fungerar men även där krävs förnyelse, de gamla bidragsgivarna har nog tröttnat och så många nya kommer nog inte till. Impulskollen är nollad.

Ja du har också tid att skriva här, gratulerar.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2025-02-24 kl. 23:23.
Citera
2025-02-25, 00:48
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:

Ha ha, de har sett Patrik i en Volvo och en ca 16 åring kille, Sara anklagar argt för ljug. Har hon koll på Patrik som en svartsjuk partner? Och borde inte Patrik ha dementerat i stället, och varför dementera över huvud taget, det är fullt normalt att åka bil med en 16 åring.

Dementin gör ju att man kan tänka det var något annat än att skjutsa en 16 åring. Någon påstod Patrik gått till en glädjeflicka i sitt yngre liv, detta förnekade hon, men svårt att veta säkert för henne.

16 åringen kanske var ett lockbete för fiskandet, men i så fall är det inte okej, man ska inte dra in en underårig i deras verksamhet, det är inte riskfritt och man måste vara helt säker på att lockbetet förstår detta.
Citera
2025-02-25, 12:01
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ha ha, de har sett Patrik i en Volvo och en ca 16 åring kille, Sara anklagar argt för ljug. Har hon koll på Patrik som en svartsjuk partner? Och borde inte Patrik ha dementerat i stället, och varför dementera över huvud taget, det är fullt normalt att åka bil med en 16 åring.

Dementin gör ju att man kan tänka det var något annat än att skjutsa en 16 åring. Någon påstod Patrik gått till en glädjeflicka i sitt yngre liv, detta förnekade hon, men svårt att veta säkert för henne.

16 åringen kanske var ett lockbete för fiskandet, men i så fall är det inte okej, man ska inte dra in en underårig i deras verksamhet, det är inte riskfritt och man måste vara helt säker på att lockbetet förstår detta.

Tycker det händer så mycket konstigt runt Dumpen hela tiden på senaste året eller så. Känns urflippat samt Sara mer och mer labil.
Citera
2025-02-25, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen

Att kalla en podd för ”avslöjade av dumpen”, som består av fem minuter kring ett mail från Sara är bondfångerii. Resten plågade jag mig igenom och var bara en massa skitsnack om allt och ingenting. Samma lågvattenmärke som dumpen . Självklart måste Sara kalla det för lögn precis som vid alla synpunkter på
eller kritik av dumpens metoder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in