2025-02-24, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Han skämmer ju enbart ut sig kinesen.
Tomma hot.

Jag är dåligt insatt i gangstervärlden, är det inte en gammal gubbe? Har han springisar som utför grejer åt honom?
Citera
2025-02-24, 18:24
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Lita på mig. Jag har också vägt 3 siffrigt. Jag har också rätt ohälsosamt mycket brajj. O detta med munchies. Jo tack. Jag kan dom. Men du kan helt omöjligt få mig att tro du fått i dig 10-15k kcal. Dels att genomsnitt på en pizza ligger väl runt 1200 kcal kan jag tänka mig. Alltså diffen mellan 10k och 15k är 3,5 pizzor. Alltså det är inte omöjligt. Men snudd på.

Givetvis har banjo en ohälsosam inställning till mat. Finns möten för såna tjockisar att tala ut på. Finns även behandlingar. Inte bra för leder och hjärta att väga så mycket som han.
Nu vill jag inte framstå som strytsam men 10-15k är absolut inga problem att trycka på ett dygn. Finns många som kört 20k challenge och klarat det, sampe har kört både 20k och 30k.

Obs: har aldrig varit ett megafetto som Anjo, det är inte så jag vill leva mitt liv även om det kan vara gött med nån munchkväll ibland 🙂

Anjo är lite av ett hopplöst fall, han har gjort en gastric bypass som kommunen betalade för och lyckas ändå fucka upp det.
Citera
2025-02-24, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Det är ju precis det som är så sjukt. Det måste väl till och med infinity1 begripa? Leo gör ju inte detta för att bryta en toxisk cirkel, han gör det för att någon kritiserat Anjo. Pisslöjligt

Ja det är löjligt att han behöver försvara Anjo. Men tycker kängan mot medvikt också är relevant ( inte hot dock)
Citera
2025-02-24, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Medvikt får ju redan 4000 visningar ca efter inte inte ens en vecka på Youtube
Inte illa.

Det är ju såklart målet och planen även fast han inte erkänner det.
Citera
2025-02-24, 18:43
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja det är löjligt att han behöver försvara Anjo. Men tycker kängan mot medvikt också är relevant ( inte hot dock)
Tror aldrig att jag hann se själva kängan, såg bara alla smileys, "dräng", prat om piercings, homoerotik och lite förvirring kring boskap.

Det låter ärligt som att du mest är lite sur på att folk gillar medvikt. Det får man såklart, men det gör inte att "vi kommer hitta dig" till en bra gliring
Citera
2025-02-24, 18:44
Medlem
[quote=Infinity1|91145194]
[/QUOTE

Han behövs.
Han är oerhört mycket mer saklig än Rask.. Lugn, sansad och välbalanserad med vettiga poänger.

Rask är ju totalt genom opålitlig.

Medvikt har ju ett jobb medan Rask ligger och varvar att runka, pilla sig i arslet och kosumera massa trams online dagarna i sträck.

Säger ju lite om dom två, vem som verkar rejäl och vem som är en latmask utan dess like.
Citera
2025-02-24, 18:54
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nu vill jag inte framstå som strytsam men 10-15k är absolut inga problem att trycka på ett dygn. Finns många som kört 20k challenge och klarat det, sampe har kört både 20k och 30k.

Obs: har aldrig varit ett megafetto som Anjo, det är inte så jag vill leva mitt liv även om det kan vara gött med nån munchkväll ibland 🙂

Anjo är lite av ett hopplöst fall, han har gjort en gastric bypass som kommunen betalade för och lyckas ändå fucka upp det.

Vi är överens om att vi inte är överens. *brofist*

Ja, anjos kropp är inte så fylld av hopp. Mer fylld av ister och tisteolja.
Citera
2025-02-24, 18:55
Medlem
Citat:

Att påpeka att man ska söka upp och dra av någons näsring och plugga den i röven på vederbörande är utan tvekan fråga om ett olaga hot. Olaga hot är ett hot om en brottsling gärning i syfte att orsaka allvarlig rädsla för den hotades eller någon annans säkerhet. Kinesen måste förstå att det finns en risk att ett sådant meddelande orsakar allvarlig rädsla. Inte minst eftersom han är dömd för anstiftan av mord och har grundat Kartellen, och därigenom anspelar på ett våldskapital. Att dra av någons piercing är minst en misshandel. Det är inget snack om att han gjort sig skyldig till olaga hot. Tycker det känns rätt irrationellt, för killen har knappt sagt någonting om Kinesen.
Citera
2025-02-24, 19:00
Medlem
Citat:
Det är ju såklart målet och planen även fast han inte erkänner det.
Upprörd att han får visningar?
Citera
2025-02-24, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Att påpeka att man ska söka upp och dra av någons näsring och plugga den i röven på vederbörande är utan tvekan fråga om ett olaga hot. Olaga hot är ett hot om en brottsling gärning i syfte att orsaka allvarlig rädsla för den hotades eller någon annans säkerhet. Kinesen måste förstå att det finns en risk att ett sådant meddelande orsakar allvarlig rädsla. Inte minst eftersom han är dömd för anstiftan av mord och har grundat Kartellen, och därigenom anspelar på ett våldskapital. Att dra av någons piercing är minst en misshandel. Det är inget snack om att han gjort sig skyldig till olaga hot. Tycker det känns rätt irrationellt, för killen har knappt sagt någonting om Kinesen.

Kinesen verkar surna till ibland, han hade någon beef med Jan Emanuel för inte så länge sedan, åkte förbi Jan Emanuels hem och filmade och la ut det på story.
Citera
2025-02-24, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetrobateFuture
Kinesen verkar surna till ibland, han hade någon beef med Jan Emanuel för inte så länge sedan, åkte förbi Jan Emanuels hem och filmade och la ut det på story.

Ja, jag tror inte han behöver frukta någonting egentligen. När det kommer till kritan har han suttit inne länge, och är nog inte sugen på att sitta mer. I synnerhet inte för en sån här skitsak. Fattar bara inte den här reaktionen. Vad har han ens gjort mot honom?
Citera
2025-02-24, 19:06
Avslutad
Nu la Medvikt ut följande kommentar:

"Beslutade mig för att radera en kommentar som uttryckte hot, detta för att andra ska känna att de ska kunna uttrycka sig fritt här utan att någon avdankad hiphopare ska komma och hota och "försvara någons heder"

Vill man skicka hotelser får man göra det privat."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in