2025-02-24, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Efter debatten mellan Leo och Per Öberg, fick Anjo någon uppbackning av Leo när det började storma som mest? För jag kan inte förstå varför Leo lägger sig i nu när inte längre handlar om honom. Är Anjo och Leo vänner eller vad är grejen?
måste en pensionerad gangster mordhota små snälla kritiker.

Nu var det inte så viktigt med yttrandefrihet längre och Anjo ser ut som en pajas som inte bryter in för att värna om yttrandefriheten.

Stämpling 2.0
Senast redigerad av Pallal 2025-02-24 kl. 17:59.
Citera
2025-02-24, 17:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vem har sagt att det behöver vara så? Helt ärligt vad gör dessa fullvuxna karlar på youtube och får all trafik på massa jävla tonårsdrama. Allihopa är skit!

Sluta engagera dig så intensivt då och skaffa ett liv så kanske du mår bättre?
Citera
2025-02-24, 17:06
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Exakt så, eller så ger man fan i att ge de mer uppmärksamhet? Blir mer ved på brasan bara.. Men det var nog noga uträknat, snart kör alla en gruppkram i ett hörn.

Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Tänk om det var internationellt känt hur de största YouTube-kanalerna ser ut i Sverige. Övriga världen läser man mysiga creepy pastor, reagerar ärligt men sällan hatiskt och med glimten i ögat. Har aldrig sett någon som blivit reagerad på sitta kränkt och spy galla i en video i 1,5 timme. (Jodå det finns säkert, men har svårt att se att det är de största kanalerna..).

Här kliver det in en tuff snubbe och ska ”lokalisera dig som boskap och slita dig från ringen” för att man reagerat på Anjo. Allvarligt? Så jävla jävla pinsamt! Kanske farbröderna i sekten ska ta ett litet avstånd från det här…de avskyr ju saker som ”skicka folk” på någon, hot och stämplingar för att nämna en del.

Det är ju precis det som är så sjukt. Det måste väl till och med infinity1 begripa? Leo gör ju inte detta för att bryta en toxisk cirkel, han gör det för att någon kritiserat Anjo. Pisslöjligt
Citera
2025-02-24, 17:48
Medlem
Citat:
Tycker ingen av dessa ska få utrymme, tycker youtube ska sprida positiva vibes likt RMM, Rezdar osv. Eller exempelvis visar tutorial hur man gör så man kan lära sig om saker. Mansbebisar som sitter och tjaffsar inför allmänbeskådan och dessutom får trafik av skiten. Vad för gott för det med sig?

Det som är störande är att medvikt är precis likadan han kritiserar andra för. Och varför ska det alltid dyka upp " nya" ansikten när något negativt är på tapeten. Har sett det förr...
Äpplen och päron, kritiker mot mobbare. Medvikt gör gott och YouTube behöver Medvikt som motvikt. Motvikt var en medvikt.

Dumma sektens visningar dalar, stora snälla nallebjörnen medvikts följarantal stiger exponentiellt och visningar per unik video ökar med 1000 visningar om dagen. Looking good.
Senast redigerad av Pallal 2025-02-24 kl. 17:57.
Citera
2025-02-24, 17:52
Medlem
Medvikt får ju redan 4000 visningar ca efter inte inte ens en vecka på Youtube
Inte illa.
Citera
2025-02-24, 17:53
Avslutad
Nu har Leos kommentar försvunnit? Undrar om det är Medvikt eller Leo som tagit bort den?
Citera
2025-02-24, 17:57
Medlem
Citat:
Nu har Leos kommentar försvunnit? Undrar om det är Medvikt eller Leo som tagit bort den?
En kommentar tipsar Medvikt att ta bort Leos kommentar o sköta det bakom kulisserna. Medvikt svarar att det nog är en bra idé, så jag tror han tog bort den.
Senast redigerad av Kristallgran 2025-02-24 kl. 17:58. Anledning: Rättstavning
Citera
2025-02-24, 17:57
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det är inte så mkt som man kan tro.

Kan lätt trycka 10-15k på ett dygn om jag röker några brajor mellan varven.

Han är helt klart en emotionell eater. Han skulle behöva söka hjälp för det där då han inte klarar av att fixa det på egen hand.

Men han tar den lätta vägen och sitter framför kameran och spyr ut sitt självhat på andra istället, jävla fetto han ska bara hålla käften

Lita på mig. Jag har också vägt 3 siffrigt. Jag har också rätt ohälsosamt mycket brajj. O detta med munchies. Jo tack. Jag kan dom. Men du kan helt omöjligt få mig att tro du fått i dig 10-15k kcal. Dels att genomsnitt på en pizza ligger väl runt 1200 kcal kan jag tänka mig. Alltså diffen mellan 10k och 15k är 3,5 pizzor. Alltså det är inte omöjligt. Men snudd på.

Givetvis har banjo en ohälsosam inställning till mat. Finns möten för såna tjockisar att tala ut på. Finns även behandlingar. Inte bra för leder och hjärta att väga så mycket som han.
Citera
2025-02-24, 18:05
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Leo känns för desperat efter uppmärksamhet så tror inte det är han såvida ingen han lyssnar på sa till honom. Men såg och ser flera som kommenterade att Medvikt borde ta bort den för att inte behöva kriga på för många fronter, varav den ena med den där pajasen. Så tror mer på det i så fall.

Men jag vet inte alls hur YouTubes filter funkar, vet att vissa saker tas bort automatiskt, antar att det händer direkt?
Citera
2025-02-24, 18:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
En kommentar tipsar Medvikt att ta bort Leos kommentar o sköta det bakom kulisserna. Medvikt svarar att det nog är en bra idé, så jag tror han tog bort den.

Han har själv gått ut med att han skulle låta kommentarerna ligga kvar, ska han vika sig redan?
Senast redigerad av Brottslig 2025-02-24 kl. 18:18.
Citera
2025-02-24, 18:14
Medlem
Citat:
Han har själv gått ut med att han skulle låta kommentarerna skulle ligga kvar, ska han vika sig redan?
Ja, men tror ingen normal person som vanligtvis hänger med normalt folk som kan ha normala diskussioner kanske inte räknar med att få regelrätta hot för att dom kritiserar en person.
I synnerhet inte när den personen älskar yttrandefrihet, precis som Leo också gör.
Citera
2025-02-24, 18:16
Medlem
Han skämmer ju enbart ut sig kinesen.
Tomma hot.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in