2025-02-24, 14:15
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Tror inte Anjo ligger bakom detta, kinesen har själv koll på socialamedier.

Och jag håller med honom, förjävla fult med nosring och snubben ska leka vitriddare nu. Han har troligtvis rätt om 1 grej det är att Anjo gör bort sig med filmen, men nosringen såg sin ingång där att kunna få clout och sen spelar han dum och oförstående. Det är äckligt även det, även fast han har mycket poänger vad han säger.

Nosringen ska också läxa upp folk vad manlighet är. Hoppas han fortsötter reparera bilar och försvinner. Skulle vilja veta vad hans poäng med dessa videos är. Vi kan tänka själva, vi behöver inte honom för att fatta att sekten är skit som bara sprider toxic skit.

Vem sprider toxic mer du?
Tänk ku efter...

Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Herregud vilken jävla tönt Leo är. Men det är bra att kriminella slödder som Leo försvarar Anjo, det säger något om vilka som är på hans sida. Leo lägger upp på sin Instagram att han letar efter Medvikt. Så vad ska han göra om han hittar Medvikt?

Tycker det är helt sjukt hur kriminella börjat ta plats på våra sociala plattformar, Leo Carmona, Alex Ceesay, GhostAlby etc.

https://i.imgur.com/5XGXBNp.png

Vilka är "vi" som letar efter honom? Du och Anjo? Du och dina kriminella vänner?

Kolla. Han har 0 respekt kvar i den världen han en gång levde och var respekterad i.
Citera
2025-02-24, 14:21
Medlem
Deimos01s avatar
Va fan är det för fel på folk idag?
Såfort de får lite kritik så ska dem börja eftersöka folks identiteter.
Är dem såna jävla snöflingor att de inte tål lite kritik kanske dem ska raderas sina youtube och instagram konton.
Patetiska människor. Försöker skrämma folk till tystnad eftersom de har så jävla svagt psyke och dåligt självförtroende att de inte kan hantera kritik.
Hoppas ingen blir rädd för dessa patetiska och värdelösa människor.
Citera
2025-02-24, 14:24
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:

Och jag håller med honom, förjävla fult med nosring och snubben ska leka vitriddare nu. Han har troligtvis rätt om 1 grej det är att Anjo gör bort sig med filmen, men nosringen såg sin ingång där att kunna få clout och sen spelar han dum och oförstående. Det är äckligt även det, även fast han har mycket poänger vad han säger.

Nosringen ska också läxa upp folk vad manlighet är. Hoppas han fortsötter reparera bilar och försvinner. Skulle vilja veta vad hans poäng med dessa videos är. Vi kan tänka själva, vi behöver inte honom för att fatta att sekten är skit som bara sprider toxic skit.
Vadå får man inte uttrycka sin åsikt om man har en piercing du tycker är ful eller? Då är det rimligt att det kommer en föredetting och försöker skrämmas?
Citera
2025-02-24, 14:25
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Herregud vilken jävla tönt Leo är. Men det är bra att kriminella slödder som Leo försvarar Anjo, det säger något om vilka som är på hans sida. Leo lägger upp på sin Instagram att han letar efter Medvikt. Så vad ska han göra om han hittar Medvikt?

Tycker det är helt sjukt hur kriminella börjat ta plats på våra sociala plattformar, Leo Carmona, Alex Ceesay, GhostAlby etc.

https://i.imgur.com/5XGXBNp.png

Vilka är "vi" som letar efter honom? Du och Anjo? Du och dina kriminella vänner?
Om han verkligen skulle göra något skulle han inte posta offentligt. Eftersom han kommer då bli misstänkt.
Han försöker bara skrämma folk till tystnad eftersom Anjo den jävla känsliga snöflingan med sitt svaga psyke och dåliga självförtroende inte tål kritik.
Citera
2025-02-24, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Vadå får man inte uttrycka sin åsikt om man har en piercing du tycker är ful eller? Då är det rimligt att det kommer en föredetting och försöker skrämmas?

Ja? Tror du att det är ett fritt land, eller?
Citera
2025-02-24, 14:29
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:

Han gör ju exakt samma content som Anjo. Han kritiserar offentliga människor som gör idiotiska saker.
Skillnaden emellan honom och Anjo är dock att hans kritik är vettig och sanning. Medans Anjos kritik oftast är lögner eller förvrängning av sanningen.
Spelar väl ingen roll om han har nosring, Anjo är tjock, Jocke har fillers, osv, deras utseende är väl orelevant när det kommer till vad de säger i sina videos?
Citera
2025-02-24, 14:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Om han verkligen skulle göra något skulle han inte posta offentligt. Eftersom han kommer då bli misstänkt.
Han försöker bara skrämma folk till tystnad eftersom Anjo den jävla känsliga snöflingan med sitt svaga psyke och dåliga självförtroende inte tål kritik.

Han kommer säkert inte göra något, men hade Anjo/Rask haft något vett i kroppen borde man ta avstånd från Leo, dom måste ju förstå hur det ser ut när en ny Youtube-kanal jagas av en som varit kriminell för att han kritiserat Anjo/Rask. Det värsta är att Medvikt bara framför sina åsikter, men nu jagas han av Leo som han inte ens pratat om.
Citera
2025-02-24, 14:33
Medlem
Citat:
Va fan är det för fel på folk idag?
Såfort de får lite kritik så ska dem börja eftersöka folks identiteter.
Är dem såna jävla snöflingor att de inte tål lite kritik kanske dem ska raderas sina youtube och instagram konton.
Patetiska människor. Försöker skrämma folk till tystnad eftersom de har så jävla svagt psyke och dåligt självförtroende att de inte kan hantera kritik.
Hoppas ingen blir rädd för dessa patetiska och värdelösa människor.

Det här gör mig tvärförbannad. Ingen ska alltså få ifrågasätta Anjo, då blir man hotad av hans nya polare Leo? Jag hoppas ALLA går in och stöttar Medvind nu, det här är fan inte okej. Och jag hoppas han anmäler detta nu på studs!
Citera
2025-02-24, 14:39
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Det här gör mig tvärförbannad. Ingen ska alltså få ifrågasätta Anjo, då blir man hotad av hans nya polare Leo? Jag hoppas ALLA går in och stöttar Medvind nu, det här är fan inte okej. Och jag hoppas han anmäler detta nu på studs!
Om Anjo inte tål kritik så gör han bäst i att radera alla sina sociala medie kanaler.
Citera
2025-02-24, 14:43
Medlem
Citat:
Om Anjo inte tål kritik så gör han bäst i att radera alla sina sociala medie kanaler.
Ja, och detta är ju ytterligare ett bevis på att man inte ska välkomna in vilket skräp som helst för en ”debatt”. Det yttersta beviset.
Citera
2025-02-24, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj

Cloutchaser med nosring som dyker upp från ingenstans och hävdar att han inte gör det för att kanalen ska växa.
Han visste att Anjo skulle svara honom ändå leker han dum och oförstående.

3st muppar dyker upp från rövhålet när de vet att Anjo gör bort sig, alla pratar gott om flashback, vart kan man gå med i den hemliga discord gruppen? Klart planlagt.

Har jag sagt att kinesen är reko? Snubbla inte på målsnöret. Jag håller med honom att nosringen har ett självgott äckligt beteende och ska läxa upp andra. Vad har nosringen för plan? Tänkte han att - fan min röst är viktig att höras, men jag har inte tänkt växa. Jag jobbar 9-17 och är duktig, se på mig.

Klart som fan han också sitter med baktankar om sin youtube karriär och att allt är planlagt och det är äckligt att han inte erkänner det.

Sen är kinesen också en idiot, men tro det eller ej idioter kan säga bra saker ibland även dessa.
Citera
2025-02-24, 14:46
Medlem
Citat:
Han gör ju exakt samma content som Anjo. Han kritiserar offentliga människor som gör idiotiska saker.
Skillnaden emellan honom och Anjo är dock att hans kritik är vettig och sanning. Medans Anjos kritik oftast är lögner eller förvrängning av sanningen.
Spelar väl ingen roll om han har nosring, Anjo är tjock, Jocke har fillers, osv, deras utseende är väl orelevant när det kommer till vad de säger i sina videos?

Har jag sagt att Jocke och tjockis Anjo är fagra? De har dock inte samma äckliga metaller i ansiktet som medvikt och Rask.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in