Citat:
Ursprungligen postat av
Manufactural-user
Detta var ju lite äkta skvaller faktiskt. Har alltid undrat varför hon inte har någon kontakt med sin pappa…
Citat:
Ursprungligen postat av
Eppaz
Att han BOR I Hua Hin - eller iallafall gjort länge, är ju ändå något. Hade nog valt ett annat resmål om jag vore Sandra. Men alla är ju olika!
Hon kanske har träffat honom nu, trots allt. Men förstår om man vill hålla vissa saker privata.
I dagens stories ser man att hon alltså fick (eller - kan förstås köpt själv också) ryggsäcken från Mulberry för typ 20 000 kronor hon önskade sig till sin födelsedag.
Fast ingen hemlighet att familjen är förmögen så kanske inte särskilt anmärkningsvärt.
Börjat läsa om hennes blogg från 2022, angående diskussionen om D och föräldraskapet. Helt, helt uppenbart att hon är galen i Didrik. Men skriver också en del saker som inte är konstigt om folk tycker är underligt och reagerar på.
För övrigt roligt att läsa mer sammanhängande. Vilket fantastiskt lyxliv hon lever. Och hon är riktigt smart och rolig ofta. Jag hade en ”girl crush” (usch, låter sjukt fånigt) på henne ett bra tag som dock raskt gick över när det framkom att hon kastar saker på folk när hon blir arg. (Kastade, då hon verkar ha slutat efter input från de som fick saker kastade på sig…) Men börjar bli lite kär igen…
Hon var också väldigt, väldigt snygg 2022!
Men hennes myckna flygande gör mig förbannad. INGEN kan ha missat. Eller - Sandra har ju faktiskt inte det, hon har sagt, så vitt jag kommer ihåg, att hon tycker att flyg ska beskattas mer eller åtgärdas från politiskt håll eller vad det nu var. Så hon inser ju problemet men fortsätter ändå med sin otroliga miljöförsmutsning och bidragande till att göra världen till en värre plats när den kunnat vara ett så underbart paradis. Riktigt, riktigt dåligt.