2025-02-22, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spellemann
MÄKTIGA AIK SOM TYDLIGEN SKULLE KONKURERRA MED MFF OM LIGATITELN MÄKTADE MED KRYSS MOT TFF I 92:a och blottarbosse jagar ny blottar rock på NK, fantastiska tider att ta del av

Vi har legat väldigt lågt med vart vi kommer hamna i år ? förutom Guidetti då som är en sopa full av skit.. Du menar nog Bajen som gafflat mycket i media, Forum, Sociala medier och som nyhetssajter lyfter var dag.

Och jag drar inte så stora växlar än. Det märks att vi saknar anfallare som troligtvis kommer komma in snarast och att vi även behöver få tillbaka Danilo och Edh som kan springa med fart. Sen kan man önska mer men vi brukar va loja i Cupen så jag är inte jätteförvånad över dagens prestation. Jag såg redan efter 5 minuter att vi kommer göra en blek insats idag…
Citera
2025-02-22, 20:23
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asptuna
Vi har legat väldigt lågt med vart vi kommer hamna i år ? förutom Guidetti då som är en sopa full av skit.. Du menar nog Bajen som gafflat mycket i media, Forum, Sociala medier och som nyhetssajter lyfter var dag.

Också du:
Citat:
Vi kommer lösa topp 5 enbart genom vårat urstarka försvar
Citera
2025-02-22, 20:28
Avstängd
cokehyenas avatar
Citat:

Och jag drar inte så stora växlar än. Det märks att vi saknar anfallare som troligtvis kommer komma in snarast och att vi även behöver få tillbaka Danilo och Edh som kan springa med fart. Sen kan man önska mer men vi brukar va loja i Cupen så jag är inte jätteförvånad över dagens prestation. Jag såg redan efter 5 minuter att vi kommer göra en blek insats idag…
Jadu, Almtuna.

Problemet är att ni saknar spelidé.
Citera
2025-02-22, 20:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Också du:

Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Jadu, Almtuna.

Problemet är att ni saknar spelidé.

Problemet är att ni två ljushuvuden bryr er mer om oss än om era egna klubbar.
Citera
2025-02-22, 20:33
Avstängd
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Intresset minskar när ni spelar bra. Problemet är att ni spelar uselt och att detta är så fruktansvärt underbart. Speciellt med det höga ekonomiska risktagandet.

You're not in Ritorp anymore.
Citera
2025-02-22, 21:28
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Fan jag måste medge att ni har jävligt bra Chanser och gå långt..

Chelsea borta blir nog jävligt roligt!
hade hellre fått celje, pafos är svåra
Citera
2025-02-22, 21:38
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
blir mkt matcher i vår..

Pafos och sedan Rapid Wien (Alte Garden kommer gråta över 0-4 i röven hemma i Wien) och sedan gamla fina Head Hunters i London.

Nasse Per får flexa sina gamla gaddningar

Drömlottning iallafall på pappret schabbla inte bort detta nu!
Citera
2025-02-22, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Också du:

Två Ytterbackar är borta och idag en Centralt. ”Fullt manskap så hade vi vunnit” som KGB brukar säga
Citera
2025-02-23, 07:02
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Sedan Hallam lämnade för landslaget har Växjö gått ner sig. Däri ligger en delförklaring till varför han är så besatt av er.
Citera
2025-02-23, 12:44
Medlem
Enterprises avatar
Om vi lägger all forumintern kukmätning åt sidan, vad händer egentligen hos IFK Göteborg?

https://ifkgoteborg.se/nyheter/foren...s-inte-tystas/

Är det intelligensreserven i WM som försöker göra en "gnaget"?

Edit: Ja, så verkar det vara enligt artikel i GP:

Citat:
Ursprungligen postat av GP
Öppen maktkamp
GP har den senaste tiden rapporterat om maktkampen som pågår inom IFK Göteborg inför det stundande årsmötet. Styrelseledamoten Anders Ovdahl har lämnat styrelsen efter att ha pekats ut som informationsläcka. I en GP-intervju sa Ovdahl att maktkampen kretsar kring klubbdirektören Håkan Mild.

Samme Mild hade i höstas ett möte med huligangrupperingen Wisemen, något han bekräftat för GP.

– Det är den enda gruppen vi har haft möte med. De var väldigt tydliga med vad de ville och det var att jag skulle lämna, sa Mild.
https://www.gp.se/sport/fotboll/hot-...0-77ff6b42a043
Senast redigerad av Enterprise 2025-02-23 kl. 12:55.
Citera
2025-02-23, 17:39
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Om vi lägger all forumintern kukmätning åt sidan, vad händer egentligen hos IFK Göteborg?

https://ifkgoteborg.se/nyheter/foren...s-inte-tystas/

Är det intelligensreserven i WM som försöker göra en "gnaget"?

Edit: Ja, så verkar det vara enligt artikel i GP:

https://www.gp.se/sport/fotboll/hot-...0-77ff6b42a043
Utan att ha någon särskild insyn i frågan är min spontana reaktion att WM knappast saknar stöd från den större massan i detta. Att Mild är kvar kan endast vara ett resultat av vänskapskorruption och annat fulspel. Vem som helst kan se att han helt saknar kompetensen som krävs för att styra skeppet.
Citera
2025-02-23, 17:42
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Utan att ha någon särskild insyn i frågan är min spontana reaktion att WM knappast saknar stöd från den större massan i detta. Att Mild är kvar kan endast vara ett resultat av vänskapskorruption och annat fulspel. Vem som helst kan se att han helt saknar kompetensen som krävs för att styra skeppet.
Vore intressant med inblick från någon som kan klubben. Om nu medlemmarna är på samma sida som WM så hade väl inte hat & hot varit nödvändigt. Men det är så klart möjligt att klubbledningen kämpar i motvind och plockar fram offerkoftan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in