Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-02-21, 14:01
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Ungerskt påbrå kanske kan förklara ett eller annat?
Det kan det verkligen, jag ser han har drag ifrn något annat troligen europeiskt land än sverige, ungerna är ju ganska kända med för två saker, mycket zigenare därifrån och mycket nationalism, och oftast har man inte bägge delarna
Citera
2025-02-21, 14:38
Medlem
lunarluddes avatar
Rätt komiskt ändå att produktionen godkände allt av Lillängens arbete och byggen på gården innan sammanslagningen, jag är ingen snickare eller är särskilt händig men tycker ändå det ser förjävligt ut och kunde ha gjort det bättre själv.

Jag saknar faktiskt Nathalie på gården, en otrolig kvinna som är både sexig och dominant.
Citera
2025-02-21, 14:57
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jag tycker han ser tattarfinsk ut han kanske kan minimalt finska pgr av sina rötter där eller är halv eller liknande, hur kan du vara så säker, ganska gott om tattarfinnar i sverige idag.

Ja, du får ju tro vad du vill...
Citera
2025-02-21, 14:59
Medlem
1754s avatar
Jag är så jävla trött på läggmatcher. Det borde vara ett regelbrott.
Citera
2025-02-21, 15:00
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Ja, du får ju tro vad du vill...
Jag tror inte jag spekulerar, jag har själv en halvfinsk tjej som förstår all finska men pratar väldigt bristfälligt när man hör henne och det låter ungefär som hon kan lika mycket som han robban, därför misstänker jag det, men ungerskpåbrå skriver ju en annan i tråden, det förklarar med en del angående tarrargenerna
Citera
2025-02-21, 15:08
Medlem
Någon som vet varför Robban och Micke inte är vänner efter farmen? Dom verkar ju väldigt tighta när man ser på programmet.
Citera
2025-02-21, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Nej, jag tror att Robban egentligen är för snäll. Han tar skit för att han har för dålig självkänsla, jag tror inte heller att han är någon kvinnotjusare utan mer någon som vill ha EN tjej, sen kan det förstås vara mycket snack på honom när han är med andra grabbar. Boys will be boys, typ.

Micke är ju inte seriöst intresserad av någon av tjejerna där inne, mest lite kul och tidsfördriv. Han vill inte ha en vilsen 23 årig servitris, han vill ha en stark tjej med dyra vanor och kläder, en inredare, eller fastighetsmäklare, alternativt en sjuksköterska eller butiksägare, någon som vet vad hon vill. Tror jag.

Ska bli spännande att se vad som händer när Alida kommer tillbaks 🙈
Senast redigerad av Lisselunta 2025-02-21 kl. 15:36.
Citera
2025-02-21, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Man kan vara hovslagare utan att vara godkänd.

https://jordbruksverket.se/djur/personal-inom-djurens-halso--och-sjukvard/att-arbeta-inom-djurens-halso--och-sjukvard/hovslagare

Vad är skillnaden att vara registrerad på Jordbruksverket eller inte?? Har det med Fskatten att göra?
Citera
2025-02-21, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Gillade inte Alida till en början men hon har vuxit till sig och blivit något av en favorit för mig nu.

Samma här, heja Jesper och Alida
Citera
2025-02-21, 16:09
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisselunta
Vad är skillnaden att vara registrerad på Jordbruksverket eller inte?? Har det med Fskatten att göra?

Om man är godkänd, jobbar man i kategorin djurhälsopersonal och har större befogenheter och står under tillsyn, vad jag kan se.
Citera
2025-02-21, 16:21
Medlem
Bakarettans avatar
Så gott att Niklas kickade ut Amanda. Är så trött på att se dessa sentimentala gråtattacker emellan fruntimmer som har "funnit varann".
Den här Micke får onödigt mycket tv-tid. Kan inte med honom. En besserwisser som snackar om sin "plan" hela tiden.
Jesper är nog den "gladaste" deltagaren som nånsin deltagit. Jag orkar inte med hans lismande. Han vill vara kompis med alla och vill se bra ut i tv.
Marica är för mej en patetisk 50-årig kärring med ett stort bekräftelsebehov. Avslutar nästa varje synk med ett skratt. Patetiskt.
Hos Adam lyser det men ingen är hemma.
Sophie blev tyvärr för mycket påverkad av Amanda. Gillade Amanda i början men sen sjönk hon som en sten.
Andreas har sjunkit pga hans samarbete med Micke & Robban.
Alida är den jag tycker bäst om nu. Och Niklas.
Men...har ändrat uppfattning om vår käre Robert.
Tror att han är en osäker människa som söker kontakt. Jag har sett hur han i första hand bryr sej om djuren. Hur han reagerade vid slakten. Sen skiter jag fullständigt I hur det spekuleras om honom här i tråden. Må så vara att han har pundat men arbetar man som hovslagare så måste man vara clean.
Citera
2025-02-21, 16:29
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-ravens
Det har jag redan förklarat och du godtog inte det, lite som att diskutera världen är rund med en flatearther. Så vi lämnar det vid att allt du säger givetvis är rätt så slipper vi stånga oss blodiga. 🤗
I vilket inlägg har du förklarat det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in