2025-02-22, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Lyssna första minuten här. Om inte Jocke är en notorisk lögnare så tolkar jag det som att mamman är det minsta problemet i Jockes uppväxt. Lyssna första minuten det räcker eller lyssna på hela.

https://youtu.be/1E5fSBwgBSk?si=xKurG049rrf8I6A_

Hur saker kommer in i Jockes hjärna ifrån första början har jag ingen aning om.

Du bidrar inte med nåt.

1. Informationen där kan mamman printat in i Jockes huvud.

2. Min tillförlitlighet till Jockeboi 2012 eller när det där är är väldigt lågt.

Jag vill veta var Informationen kommer ifrån från första början. Jag vet att Jocke påstått allt det där. Men var kommer Informationen ifrån??
Citera
2025-02-22, 14:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du bidrar inte med nåt.

2. Min tillförlitlighet till Jockeboi 2012 eller när det där är är väldigt lågt.

Jag vill veta var Informationen kommer ifrån från första början. Jag vet att Jocke påstått allt det där. Men var kommer Informationen ifrån??
När då?
Han har ju inte bott med henne och hon har knappat umgåtts med honom, enlig honom, så när skedde det printandet menar du?
Citera
2025-02-22, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur tusan kan du ha någon som helst uppfattning om hur det var mellan A och J:s pappa.
Det är ju något som vare sig du eller Jocke kan ha en susning om.
Att pappan nekar är bär ju mindre av trovärdighet än om hon säger att det är så. Skithögar som spöar kvinnor brukar av hävd neka, i synnerhet i den generationen.

Du får nog läsa om mitt inlägg. Jag får inte intrycket att han är våldsam och därför ställer mig tvivlande. Jag påstår inget eller vet inget. Min tillförlitlighet till A, som jag misstänker printat in detta i Jockes huvud, är också låg hos mig.
Citera
2025-02-22, 14:58
Medlem
Citat:
Det fanns väl något i papperna om att han pratar med någon i sitt eget huvud.

Enligt Jocke kommer det från mamman som sedan visar sig inte stämma.
Citera
Medlem
Citat:
Du bidrar inte med nåt.

Jag vill veta var Informationen kommer ifrån från första början. Jag vet att Jocke påstått allt det där. Men var kommer Informationen??

Då är svaret enkelt för dig, information kommer ifrån en notorisk lögnare som gör allt för att få uppmärksamhet.

Jag har dock aldrig sett Jocke förneka den information som han själv går ut med i vuxen ålder i denna video. Videon ligger till och med kvar på hans gamla kanal som numera är omdöpt och drivs av Danjal.

Du som känner till allt, varför tar han inte ner denna videon om det är lögner och baseras på att han var hjärntvättad av sin mamma när han var 28år?

Bevis på att den ligger kvar på kanalen som bolaget äger:
https://youtu.be/n1zd-yAMEJA?si=E3P7ie6mCMJFZ1eE
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du får nog läsa om mitt inlägg. Jag får inte intrycket att han är våldsam och därför ställer mig tvivlande. Jag påstår inget eller vet inget. Min tillförlitlighet till A, som jag misstänker printat in detta i Jockes huvud, är också låg hos mig.
Du sitter med andra ord och har en åsikt om något som hände för länge sedan med en person du inte känner.
Det finns inget behov av att läsa om sådan idioti.
Citera
2025-02-22, 15:01
Medlem
Citat:
När då?
Han har ju inte bott med henne och hon har knappat umgåtts med honom, enlig honom, så när skedde det printandet menar du?

Men snälla. Han var hemma på helger och de har väl haft kontakt efter februari 94? Säker på att de haft kontakt när Jocke vart mellan 18-25 också.
Citera
2025-02-22, 15:03
Medlem
Citat:
Du sitter med andra ord och har en åsikt om något som hände för länge sedan med en person du inte känner.
Det finns inget behov av att läsa om sådan idioti.

Nej inte åsikt utan uppfattning. Jag påstår inget! Jag ställer mig frågande och kritisk.
Citera
2025-02-22, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Då är svaret enkelt för dig, information kommer ifrån en notorisk lögnare som gör allt för att få uppmärksamhet.

Jag har dock aldrig sett Jocke förneka den information som han själv går ut med i vuxen ålder i denna video. Videon ligger till och med kvar på hans gamla kanal som numera är omdöpt och drivs av Danjal.

Du som känner till allt, varför tar han inte ner denna videon om det är lögner och baseras på att han var hjärntvättad av sin mamma när han var 28år?

Bevis på att den ligger kvar på kanalen som bolaget äger:
https://youtu.be/n1zd-yAMEJA?si=E3P7ie6mCMJFZ1eE

Jag tror informationen kommer från en Jockeboi med låg tillförlitlighet som blivit hjärntvättad av sin mamma.

Varför jag ska svara på resten vet jag inte.
Citera
2025-02-22, 15:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Enligt Jocke kommer det från mamman som sedan visar sig inte stämma.
Så nu är det Jockes tolkningar som gäller igen. Inte vad som står skrivet svart på vitt.
Där ser man.
Det framgår ingenstans att det är mamman som säger att han "har en i huvudet han pratar med".
Dessutom är det väl faktiskt det vanliga att det är föräldrarna som lyfter och berättar om vad de ser och upplever när de söker stöd och hjälp för att hantera ett barn.
Vilka annars skulle det vara menar du?
Citera
2025-02-22, 15:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men snälla. Han var hemma på helger och de har väl haft kontakt efter februari 94? Säker på att de haft kontakt när Jocke vart mellan 18-25 också.
Jaja, så det stämmer det alltså inte att han i princip blev lämnad och inte fick komma hem på besök eller blev efterfrågad.
Där ser man - han var hemma på helgerna. Det kallar jag för en ganska tät och regelbunden kontakt.
Citera
2025-02-22, 15:11
Medlem
Citat:
Jag tror informationen kommer från en Jockeboi med låg tillförlitlighet som blivit hjärntvättad av sin mamma.

Varför jag ska svara på resten vet jag inte.

Skulle vara intressant att veta när du tro att denna hjärntvättningen släppte, när den var så här djupt rotad vid 28 års ålder.

Samma anledning som du vill att jag skall besvara vart denna information kommer ifrån!

Så tänkte jag du kunde besvara lite granna av de grova anklagelserna att mamman, ligger bakom denna video där otroligt grova anklagelser kommer ut.

Du anklagar mamman för allt i denna filmen. Jag anklagar ingen utan ser svart på vitt vart filmen ligger och vem som berättar sakerna, jag tar det inte som sanningen men jag tar det som jockes ord och ingen 20 år (från att filmen gjordes) gammal hjärntvättning som pratar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in