• 1
  • 2
2021-02-19, 21:59
Medlem
Tråd för att diskutera KebNi som tidigare gick under namnet ASTG.

Bolaget erbjuder stabiliserade antennplattformar samt avancerade tröghetssensorer. Produkterna kan användas för styrning förarlösa fordon, navigation mm.

Jag kommer släppa min syn på bolaget framöver, min tro är att KebNi står inför en stor uppvärdering på fler 100%.

Ny vd från SAAB, Torbjörn Saxmo.
Ny styrelsemedlem Jan Wäreby.

Precis fyllt på kassan med riktad emission.

Ser samma resa, eller bättre, som Terranet nyss gjort.

Åsikter?
Citera
2025-01-14, 10:33
Medlem
Detta forum var det lugnt och stilla på.

Vad tror ni som är insatta i Kebni, kan Saab lägga order till Kebni ?

Hur stor kan uppsidan vara 2025, känns som inte mycket är inprisat i aktien.

Äger själv aktier efter läst Carnegies analys.

https://www.carnegie.se/en/commissioned-research/kebni/
Citera
2025-02-20, 17:24
Medlem
Gick in i Kebni idag, känns som det är nåt djävulskt stort på G där!?

När väl orden från SAAB kommer så lär det smälla rejält.

Omsättning sjukt hög idag för att vara det lilla bolaget vad jag förstått på diverse forum under dagen.

Härlig resa verkar det bli, är en kursdubbling innan sommaren möjlig tro, eller vad tror ni andra?
Senast redigerad av vonheden 2025-02-20 kl. 17:30.
Citera
2025-02-20, 20:32
Medlem
Kebni är ett av dessa 7 bolag som DI listar i en glödhet marknad, givetvis SAAB som drar loket framåt där Kebni har ett fint samarbete med!

https://www.di.se/nyheter/di-listar-...rsvarssektorn/
Citera
2025-02-21, 14:51
Medlem
fejsetnr1s avatar
Gick in i denna för ett bra tag sedan.. har ett gav på 1.12 just nu då jag köpte mer idag...

Om du bajsar i en blöja blir det först varmt o gott men sedan bara jobbigt... Så byt blöja ofta ...
Citera
2025-02-21, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fejsetnr1
Om du bajsar i en blöja blir det först varmt o gott men sedan bara jobbigt... Så byt blöja ofta ...

Och om du översätter det till något begripligt ?
Menar du att man ska byta aktie ofta, känns väl osmart när Kebni knappt startat sin resa?
Citera
2025-02-21, 18:24
Medlem
Fel.
Senast redigerad av Trorjaefull 2025-02-21 kl. 18:28.
Citera
2025-02-21, 18:31
Medlem
fejsetnr1s avatar
Fattar du inte det skämtet ska du nog inte vara på sociala medier överhuvudtaget... Vill inte kalla dig för mongo eller miffo så låter bli.... Men jag köpte denna på lång tid minst 1 år vilket är länge för mig... Får se om det va rätt eller fel beslut inom kort.... Men tror pä denna annars hade jag inte köpt...
Citera
2025-02-21, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fejsetnr1
Fattar du inte det skämtet ska du nog inte vara på sociala medier överhuvudtaget... Vill inte kalla dig för mongo eller miffo så låter bli.... Men jag köpte denna på lång tid minst 1 år vilket är länge för mig... Får se om det va rätt eller fel beslut inom kort.... Men tror pä denna annars hade jag inte köpt...

Sjukaste jag läst om det skulle vara ett skämt. Du bör nog se över dina skämt och hur du uttrycker dig, kräver mer av en vuxen person. Lämnar dig där hän, ingen jag ville spilla mer tid på. I D I O T.
Citera
2025-02-22, 10:37
Medlem
fejsetnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonheden
Sjukaste jag läst om det skulle vara ett skämt. Du bör nog se över dina skämt och hur du uttrycker dig, kräver mer av en vuxen person. Lämnar dig där hän, ingen jag ville spilla mer tid på. I D I O T.

Ha ha ligger en del i vad som sagts... Tur man e för dum för att skämmas..😱😬😬.
Citera
2025-03-05, 19:29
Medlem
Bra dag!

+10% idag och en omsättning på 10M!

När proppen går kommer detta bli en resa utan dess like, target 3kr!
Citera
2025-03-06, 13:57
Medlem
Är det nu Kebni sticker på allvar!?

+14% och omsättning på 21M och dagen är halvvägs!

Detta är bara början kamrater, se på Astors resa så kan ni själv räkna ut att Kebni ska upp på det dubbla om inte trippla härifrån.

Snackas även om ett ev bud från SAAB, då lär det inte vara småpengar längre, men där är vi inte än. Föredrar personligen att Kebni kör på i egen regi då de både har kunskapen och tekniken att bli en storbolag.
Senast redigerad av vonheden 2025-03-06 kl. 14:20.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in