• 1
  • 2
2021-02-19, 21:59
Medlem
Trd fr att diskutera KebNi som tidigare gick under namnet ASTG.

Bolaget erbjuder stabiliserade antennplattformar samt avancerade trghetssensorer. Produkterna kan anvndas fr styrning frarlsa fordon, navigation mm.

Jag kommer slppa min syn p bolaget framver, min tro r att KebNi str infr en stor uppvrdering p fler 100%.

Ny vd frn SAAB, Torbjrn Saxmo.
Ny styrelsemedlem Jan Wreby.

Precis fyllt p kassan med riktad emission.

Ser samma resa, eller bttre, som Terranet nyss gjort.

sikter?
Citera
2025-01-14, 10:33
Medlem
Detta forum var det lugnt och stilla p.

Vad tror ni som r insatta i Kebni, kan Saab lgga order till Kebni ?

Hur stor kan uppsidan vara 2025, knns som inte mycket r inprisat i aktien.

ger sjlv aktier efter lst Carnegies analys.

https://www.carnegie.se/en/commissioned-research/kebni/
Citera
2025-02-20, 17:24
Medlem
Gick in i Kebni idag, knns som det r nt djvulskt stort p G dr!?

Nr vl orden frn SAAB kommer s lr det smlla rejlt.

Omsttning sjukt hg idag fr att vara det lilla bolaget vad jag frsttt p diverse forum under dagen.

Hrlig resa verkar det bli, r en kursdubbling innan sommaren mjlig tro, eller vad tror ni andra?
Senast redigerad av vonheden 2025-02-20 kl. 17:30.
Citera
2025-02-20, 20:32
Medlem
Kebni r ett av dessa 7 bolag som DI listar i en gldhet marknad, givetvis SAAB som drar loket framt dr Kebni har ett fint samarbete med!

https://www.di.se/nyheter/di-listar-...rsvarssektorn/
Citera
2025-02-21, 14:51
Medlem
fejsetnr1s avatar
Gick in i denna fr ett bra tag sedan.. har ett gav p 1.12 just nu d jag kpte mer idag...

Om du bajsar i en blja blir det frst varmt o gott men sedan bara jobbigt... S byt blja ofta ...
Citera
2025-02-21, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fejsetnr1
Om du bajsar i en blja blir det frst varmt o gott men sedan bara jobbigt... S byt blja ofta ...

Och om du verstter det till ngot begripligt ?
Menar du att man ska byta aktie ofta, knns vl osmart nr Kebni knappt startat sin resa?
Citera
2025-02-21, 18:24
Medlem
Fel.
Senast redigerad av Trorjaefull 2025-02-21 kl. 18:28.
Citera
2025-02-21, 18:31
Medlem
fejsetnr1s avatar
Fattar du inte det skmtet ska du nog inte vara p sociala medier verhuvudtaget... Vill inte kalla dig fr mongo eller miffo s lter bli.... Men jag kpte denna p lng tid minst 1 r vilket r lnge fr mig... Fr se om det va rtt eller fel beslut inom kort.... Men tror p denna annars hade jag inte kpt...
Citera
2025-02-21, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fejsetnr1
Fattar du inte det skmtet ska du nog inte vara p sociala medier verhuvudtaget... Vill inte kalla dig fr mongo eller miffo s lter bli.... Men jag kpte denna p lng tid minst 1 r vilket r lnge fr mig... Fr se om det va rtt eller fel beslut inom kort.... Men tror p denna annars hade jag inte kpt...

Sjukaste jag lst om det skulle vara ett skmt. Du br nog se ver dina skmt och hur du uttrycker dig, krver mer av en vuxen person. Lmnar dig dr hn, ingen jag ville spilla mer tid p. I D I O T.
Citera
2025-02-22, 10:37
Medlem
fejsetnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonheden
Sjukaste jag lst om det skulle vara ett skmt. Du br nog se ver dina skmt och hur du uttrycker dig, krver mer av en vuxen person. Lmnar dig dr hn, ingen jag ville spilla mer tid p. I D I O T.

Ha ha ligger en del i vad som sagts... Tur man e fr dum fr att skmmas..😱😬😬.
Citera
2025-03-05, 19:29
Medlem
Bra dag!

+10% idag och en omsttning p 10M!

Nr proppen gr kommer detta bli en resa utan dess like, target 3kr!
Citera
2025-03-06, 13:57
Medlem
r det nu Kebni sticker p allvar!?

+14% och omsttning p 21M och dagen r halvvgs!

Detta r bara brjan kamrater, se p Astors resa s kan ni sjlv rkna ut att Kebni ska upp p det dubbla om inte trippla hrifrn.

Snackas ven om ett ev bud frn SAAB, d lr det inte vara smpengar lngre, men dr r vi inte n. Fredrar personligen att Kebni kr p i egen regi d de bde har kunskapen och tekniken att bli en storbolag.
Senast redigerad av vonheden 2025-03-06 kl. 14:20.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in