2025-02-21, 17:12
  #92905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Med barn eller vuxna som utger sig för att vara barn??

Båda är naturligtvis avskyvärda även om det är bättre att gäddan kommer i kontakt med dumpen än ett riktigt barn
Citera
2025-02-21, 17:20
  #92906
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Ok. Gäddan hängs ut och närstående och eventuella barn drabbas av trakasserier, men för dig räcker det med att ta avstånd från trakasserierna? Vad säger du till dem som plågas av trakasserierna ?
I don't like eller vad? Eller får de skylla sig själva som känner gäddan??

Klart det är förjävligt att personer ger sig på närstående
I de fall det sker så bör dom ta kontakt med polis för att få stopp på trakasserierna för det ska ingen behöva utsättas för
Citera
2025-02-21, 17:24
  #92907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Självklart inte dumpen men jag har medverkat i en del tidningsreportage där jag fått svara på frågor
Har även verkat på lokala tv nyheterna

Ojdå vi har alltså en liten B-kändis här i tråden? Beklagar det du råkat ut för men det är en skam för en nation att ett medborgargarde skall krävas för att hålla ordning.

Dumpen är en symtom, man fattar deras hämndlysthet men att dra ihop en arme med vuxna som spelar överkåta fjortisar online för att få funktionsnedsatta på fall och upprunkade för att göra en poäng är nog inte rätt väg, jag är inte helt med på den faktiskt. Måste finnas andra sätt att uppmärksamma problematiken på?

Man blir återigen tvungen att påminna om möjligheten för tonåringar att blockera. Så jävla svårt är det inte att blockera när Lennart 78 visar sitt fula tryne. Dumpen börjar prata om att vilja bli av med oskulden och det skulle jag inte rekommendera med snuskgubben Lennart.
Citera
2025-02-21, 17:25
  #92908
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Klart det är förjävligt att personer ger sig på närstående
I de fall det sker så bör dom ta kontakt med polis för att få stopp på trakasserierna för det ska ingen behöva utsättas för
Ge alla automatvapen, sedan kan man beklaga att folk får skallen avskjuten, ungefär ditt resonemang.
Citera
2025-02-21, 17:28
  #92909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Red ut, vem sexualiserar av Dumpen och männen!

Gäddorna sexualiserar barn såklart
Det går inte att skapa en attraktion för barn i en vuxen människa utan det finns där sedan innan

Väldigt tråkigt att dessa personer väljer att ge utlopp för det istället för att söka hjälp
Citera
2025-02-21, 17:33
  #92910
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ojdå vi har alltså en liten B-kändis här i tråden? Beklagar det du råkat ut för men det är en skam för en nation att ett medborgargarde skall krävas för att hålla ordning.

Dumpen är en symtom, man fattar deras hämndlysthet men att dra ihop en arme med vuxna som spelar överkåta fjortisar online för att få funktionsnedsatta på fall och upprunkade för att göra en poäng är nog inte rätt väg, jag är inte helt med på den faktiskt. Måste finnas andra sätt att uppmärksamma problematiken på?

Man blir återigen tvungen att påminna om möjligheten för tonåringar att blockera. Så jävla svårt är det inte att blockera när Lennart 78 visar sitt fula tryne. Dumpen börjar prata om att vilja bli av med oskulden och det skulle jag inte rekommendera med snuskgubben Lennart.

Det är tråkigt att du väljer att lägga ansvaret på barnen istället för den vuxna
Barn agerar inte alltid på det mest förnuftiga sätten tyvärr
Citera
2025-02-21, 17:33
  #92911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Gäddorna sexualiserar barn såklart
Det går inte att skapa en attraktion för barn i en vuxen människa utan det finns där sedan innan

Väldigt tråkigt att dessa personer väljer att ge utlopp för det istället för att söka hjälp

Håller med dig men det finns andra metoder än dumpens , som främst drabbar närstående.
Polis, Ecpat, ;Childhood, Bris etc är exempel som inte drabbar närstående.
I din värld är det kanske fel.
Citera
2025-02-21, 17:33
  #92912
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Gäddorna sexualiserar barn såklart
Det går inte att skapa en attraktion för barn i en vuxen människa utan det finns där sedan innan

Väldigt tråkigt att dessa personer väljer att ge utlopp för det istället för att söka hjälp
Försök att förstå att det kan finnas och uppstå flera tillstånd samtidigt. Männens behov av sex kan mycket väl ha funnits, men Dumpen styr över detta till barn.
Citera
2025-02-21, 17:41
  #92913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Håller med dig men det finns andra metoder än dumpens , som främst drabbar närstående.
Polis, Ecpat, ;Childhood, Bris etc är exempel som inte drabbar närstående.
I din värld är det kanske fel.

Dumpen är som ett komplement till ovan nämnda organisationer och fyller sin funktion
Citera
2025-02-21, 17:44
  #92914
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Försök att förstå att det kan finnas och uppstå flera tillstånd samtidigt. Männens behov av sex kan mycket väl ha funnits, men Dumpen styr över detta till barn.

Nog har dom flesta behov av sex men för dom flesta så tappar man sig efter sex när man får reda på att den man chattar med är ett minderårigt barn
Citera
2025-02-21, 17:44
  #92915
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det är tråkigt att du väljer att lägga ansvaret på barnen istället för den vuxna
Barn agerar inte alltid på det mest förnuftiga sätten tyvärr
Tråkigt att du bemöter kritik mot dumpen på et så anklagande sätt
Citera
2025-02-21, 18:00
  #92916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Dumpen är som ett komplement till ovan nämnda organisationer och fyller sin funktion

Drar du iväg stålar till dessa organisationer också eller är det endast dom mer hårdhänta Dumpenfolket som blir belönade för sin insats?

Tror iofs att du har en poäng i att dom kan komplettera varandra men Dumpen är och förblir den ohyfsade kusinen ifrån landet men visst en sån kan väl göra rätt ibland också så klart.

Varför i helvete har dom frälsta slutat swisha Prutt-Sara? Är det nån jävla masspsykos eller? Tänk om det blir allvar med att freakshowen hamnar bakom betalvägg men du kanske kan vara vänlig och dela med dig lite under bordet här i tråden om olyckan skulle vara framme?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in