2025-02-21, 15:48
  #92893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Att bli utsatt för återkommande brott under längre tid tycker du är toppen... Kanonbra Bertil.
Vet i alla fall att han fått ett par stycken sparkade från sina jobb och en av de dömd. Övriga polisutredningar vet jag inte. Polisen har i alla fall fått att göra och staten har fått försörja en rad människor.
Snyggt jobbat Dumpen!

Det är dom jag sagt, han får göra polisanmälan om återkommande trakasserier sker, sånt är int okej
Även sånna äckel ska lämnas ifred och har hans polisanmälningar lett till fällande dom så är ju det skitbra
Vad är då problemet?

Jag har själv figurerat i media för olika uttalanden i tidningar, det har hänt att jag fått en del syrliga kommentarer för det men jag står för mina uttalanden
Citera
2025-02-21, 15:48
  #92894
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Kallar man varenda medlem i gruppen för stöttespelare så kan man väl kalla kommentarerna för debatt... de försökte ju få genom att medlem i gruppen på facebook = medlem i deras förening. Gick inget vidare det där...

Jag skulle också kunna swisha 250 kr/året om jag får ett diplom där det står "Stöttepelare" på att ha på kylskåpet. Saras kråka ska givetvis vara synlig.
Citera
2025-02-21, 15:52
  #92895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Våld är en sak, men ständiga kommentarer och tillrop är något annat och avtar inte. Dessutom trakasserier mot närstående av samma sort. Du är inte alla andra idioter om du nu trodde det.
Dock idiot nog att tro att det bara går över och försvinner. Lev i din fantasivärld, bara tråkigt att jag betalar skatt för en parasit som lever på bidrag och är en komplett nolla.

Klart det avtar i sinom tid men fram tills dess får väll gäddan göra som alla andra och polisanmäla om dom utsätts för trakasserier för att få stopp på det
Citera
2025-02-21, 15:58
  #92896
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det är dom jag sagt, han får göra polisanmälan om återkommande trakasserier sker, sånt är int okej
Även sånna äckel ska lämnas ifred och har hans polisanmälningar lett till fällande dom så är ju det skitbra
Vad är då problemet?

Jag har själv figurerat i media för olika uttalanden i tidningar, det har hänt att jag fått en del syrliga kommentarer för det men jag står för mina uttalanden
Att det enbart är några få som dömts. Det som pågår mot hans närstående ska inte ens nämnas.
Väljer man att uttala sig offentligt så får man stå för det. Gäddorna väljer det inte, och absolut inte deras närstående. En närstående är totalt förstörd av det de blivit utsatta för.
Som sagt - Tack Dumpen!
Citera
2025-02-21, 16:06
  #92897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Att det enbart är några få som dömts. Det som pågår mot hans närstående ska inte ens nämnas.
Väljer man att uttala sig offentligt så får man stå för det. Gäddorna väljer det inte, och absolut inte deras närstående. En närstående är totalt förstörd av det de blivit utsatta för.
Som sagt - Tack Dumpen!

Gäddorna väljer att snacka sex med barnen och då får dom stå för att det får konsekvenser om dom ertappas

Jag tycker naturligtvis att trakasserierna är fel men man får tyvärr räkna med att det blir negativa reaktioner när ens vidriga beteende lyfts fram i ljuset

Tacka gäddan för de konsekvenser han gett sin familj
Citera
2025-02-21, 16:09
  #92898
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Gäddorna väljer att snacka sex med barnen och då får dom stå för att det får konsekvenser om dom ertappas

Jag tycker naturligtvis att trakasserierna är fel men man får tyvärr räkna med att det blir negativa reaktioner när ens vidriga beteende lyfts fram i ljuset

Tacka gäddan för de konsekvenser han gett sin familj
Gäddan väljer inte att hängas ut i all offentlighet.
Gäddan har orsakat massa smärta i sin närhet. En smärta de borde fått hantera i fred.
Allt som sker av trakasserier finns ingen annan än ansvarig utgivare att tacka för. Ingen!
Citera
2025-02-21, 16:19
  #92899
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det är dom jag sagt, han får göra polisanmälan om återkommande trakasserier sker, sånt är int okej
Även sånna äckel ska lämnas ifred och har hans polisanmälningar lett till fällande dom så är ju det skitbra
Vad är då problemet?

Jag har själv figurerat i media för olika uttalanden i tidningar, det har hänt att jag fått en del syrliga kommentarer för det men jag står för mina uttalanden

Vadå för media? Dumpen med sina seriösa journalister eller??
Citera
2025-02-21, 16:58
  #92900
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Du visar tydligt att du inte tycker att trakasserier mot närstående är fel. När ska du för en gångs skull vara ärlig och inte försöka framstå som en juste medmänniska ? Troll!!

Jag har tydligt sagt att jag tycker trakasserier är fel, sker det så fördömer jag det

Däremot så får man räkna med att folks reaktioner blir negativa när man avslöjas som gädda

Därför är det då klokt av dom att söka hjälp i tid innan dom hamnar på dumpen
Eller ännu värre, förgriper sig på ett barn
Citera
2025-02-21, 17:01
  #92901
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Vadå för media? Dumpen med sina seriösa journalister eller??

Självklart inte dumpen men jag har medverkat i en del tidningsreportage där jag fått svara på frågor
Har även verkat på lokala tv nyheterna
Citera
2025-02-21, 17:05
  #92902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Gäddorna väljer att snacka sex med barnen och då får dom stå för att det får konsekvenser om dom ertappas

Jag tycker naturligtvis att trakasserierna är fel men man får tyvärr räkna med att det blir negativa reaktioner när ens vidriga beteende lyfts fram i ljuset

Tacka gäddan för de konsekvenser han gett sin familj


Med barn eller vuxna som utger sig för att vara barn??
Citera
2025-02-21, 17:09
  #92903
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Självklart, sexualiserar man barn på det sättet så är det klart att det får konsekvenser när/om det avslöjas

Hade han tänkt igenom vad fan han höll på med så hade han inte hamnat i den situationen från första början, nu får han leva med konsekvenserna av sina egna handlingar
Bra jobbat av han!
Red ut, vem sexualiserar av Dumpen och männen!
Citera
2025-02-21, 17:11
  #92904
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Jag har tydligt sagt att jag tycker trakasserier är fel, sker det så fördömer jag det

Däremot så får man räkna med att folks reaktioner blir negativa när man avslöjas som gädda

Därför är det då klokt av dom att söka hjälp i tid innan dom hamnar på dumpen
Eller ännu värre, förgriper sig på ett barn


Ok. Gäddan hängs ut och närstående och eventuella barn drabbas av trakasserier, men för dig räcker det med att ta avstånd från trakasserierna? Vad säger du till dem som plågas av trakasserierna ?
I don't like eller vad? Eller får de skylla sig själva som känner gäddan??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in