2025-02-21, 10:54
  #92857
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
Låt det sjunka in. Varje gång en ny gädda exponeras får 200 personer nog och blir medlemmar i Dumpens Facebookgrupp.

När Aftonbladet försöker kritisera dem ökar de med 314 per gädda.

Det måste ju vara något grundläggande fel i argumentationen mot Dumpen med ett sådant utfall.

Oops , har du sådan kontroll över FB-gruppen att du kan presentera absolut statistik? Imponerande!
Frågan är bara vad du vill komma fram till och vad din tolkning är av dessa siffror? Glöm inte medianen! Vilken är FB-gruppens devis? "Vuxna män som söker barn i sexuellt syfte " eller "Barn som söker vuxna i sexuellt syfte?" Jag har inte riktigt förstått vad som gäller; när jag läser dina inlägg.
Citera
2025-02-21, 10:59
  #92858
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Jag har egentligen inga moraliska betänkligheter kring att gäddor hånas i en privat grupp på Telegram

Sen tycker jag det är åt helvete när andra utsätts för hat och hån men det är handlingar som får stå för dom och inget jag själv kan ta ansvar för

Jo du kan ta ansvar för ditt oresonliga hat som förblindar dig.
Citera
2025-02-21, 11:00
  #92859
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Klockrent! Med en justering - plocka inte dömda utan plocka de som bara är misstänka för det. Allra helst inte ens misstänka av polis, utan av kreti och pleti.
Polisman ex. Äggström och Aschberg har tillgång till alla fällande domar och misstänkta sexköp via Acta Publica. Bodström som juridisk rådgivare.
Fallhöjderna inom näringslivet och politiken är många och enorma liksom intäkterna för t.ex. Nya Roberts Media Group AB.
Journalistiken kan beröra Norge, Kanada, Frankrike, Island, delvis Finland och Skottland men publiceras med svenskt utgivningsbevis i Sverige. Innan intervjuerna skapar vi andra journalister wikipediasidor för alla utvalda personer. Allmänintresse lär finnas om varför torskarna våldtog med pengars hjälp.
Därefter förs männen över till www.torskwiki.se Vi kan ta domännamnet nu. Fantastisk succé och underhållning! Först till kvarn och varsågod Ovetade.
__________________
Senast redigerad av lejonkungen08 2025-02-21 kl. 11:23.
Citera
2025-02-21, 11:07
  #92860
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jo du kan ta ansvar för ditt oresonliga hat som förblindar dig.

Nog för att ja avskyr personer dom låter sin sexualitet gå utöver barn men hat?
Mycket hat besitter jag inte 😅
Citera
2025-02-21, 11:11
  #92861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lejonkungen08
Polisman ex. Häggström och Aschberg har tillgång till alla fällande domar och misstänkta sexköp via Acta Publica. Fallhöjderna inom näringslivet och politiken är många och enorma liksom intäkterna för t.ex. Nya Roberts Media Group AB.

Journalistiken kan beröra Norge, Kanada, Frankrike, Island, delvis Finland och Skottland men publiceras med svenskt utgivningsbevis i Sverige.
Innan intervjuerna skapar vi andra journalister wikipediasidor för alla utvalda personer. Allmänintresse lär finnas om varför torskarna våldtog med pengars hjälp.

Därefter förs männen över till www.torskwiki.se Vi kan ta domännamnet nu. Fantastisk succé och underhållning! Först till kvarn...
Den affärsiden är faktiskt på en nivå att jag ska fundera på det..
Citera
2025-02-21, 11:12
  #92862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Nog för att ja avskyr personer dom låter sin sexualitet gå utöver barn men hat?
Mycket hat besitter jag inte 😅

Att ta avstånd ifrån och tycka illa om är en sak och absolut förståeligt. Dock dryper dina inägg äv oresonligt hat. Du verkar ha dålig koll på dina känslor.
Citera
2025-02-21, 11:13
  #92863
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Jag är till dels enig med dig i den frågan.
Så länge det föregår som lite skvaller på telegram är det en sak. Just nu pågår ett jäkla drev mot en anhörig och det är för jävligt.
När någon dock går utanför gruppen och faktiskt kontaktar eller på annat sätt agerar mot människor, egendom osv... då är måttet rågat för mig och vidkommande bör lagföras.

Om det förekommer skadegörelse eller våld mot gäddor a så är det givetvis fel men något oskyldigt litet samtal är int så mkt o häng upp sig på
Citera
2025-02-21, 11:14
  #92864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Att ta avstånd ifrån och tycka illa om är en sak och absolut förståeligt. Dock dryper dina inägg äv oresonligt hat. Du verkar ha dålig koll på dina känslor.

Det är ju för att du inte känner mig givetvis, du väljer o tolka in hat i mina inlägg när det inte finns eller är gravt överdrivet
Citera
2025-02-21, 11:18
  #92865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Om det förekommer skadegörelse eller våld mot gäddor a så är det givetvis fel men något oskyldigt litet samtal är int så mkt o häng upp sig på

Dagliga trakasserier mot närstående och barn är naturligtvis inget att bry sig om, så länge dumpen kan hänga ut gäddor. Det går självklart över efter några år , om de inte väljer att flytta. Har du fler dumheter på gång??
Citera
2025-02-21, 11:21
  #92866
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det är ju för att du inte känner mig givetvis, du väljer o tolka in hat i mina inlägg när det inte finns eller är gravt överdrivet

Ok, så dina inlägg är helt fria från personligt agg? Absolut inget jag uppfattar. Du kanske ska formulera dig på ett annat sätt.
Citera
2025-02-21, 11:23
  #92867
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Dagliga trakasserier mot närstående och barn är naturligtvis inget att bry sig om, så länge dumpen kan hänga ut gäddor. Det går självklart över efter några år , om de inte väljer att flytta. Har du fler dumheter på gång??

Det är ju fel att dagligen trakassera gäddor och något jag fördömer, gäddan har möjlighet att polisanmäla det om det inträffar

Men samtidigt är det något som går över med tiden
Eller tror du på allvar att exempelvis #53 möts av samma avsky idag som för när han publicerades?
Citera
2025-02-21, 11:24
  #92868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Ok, så dina inlägg är helt fria från personligt agg? Absolut inget jag uppfattar. Du kanske ska formulera dig på ett annat sätt.

Givetvis känner jag en enorm avsky mot gäddorna men jag känner inget hat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in