Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Vad är det som sker någon som vet ??? ANDREAS la ut 2 videos på sociala medier nu finns bara 1 kvar med en ledsen gubbe uppe i hörnet. Med en engelsk text I look out the window and saw my husband and daugther on a date 🥺❤️
Så ser man en man och en liten flicka leka
Ca 2 timmar innan så skrev han följande kan någon vecka mig ur denna Mardröm .
När jag ser andra pappor leka med sina barn får jag en klump i magen då jag ännu inte fått uppleva detta 🥺🥺🥺
Sen försvann texten men har den översta kvar .
Och folk påstår både här och på andra sociala medier att han ej bryr sig ett skit .
Är skrämmande att N med fam har lyckats få folk tro det .
Gjorde så ont av att läsa allt detta får en klump i magen hoppas allt löser sig och att A får träffa sin dotter
Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Oj missat att du oxå skrivit om detta du måste ha postat precis när jag skrev .
Blir så illa tillmods av det du berättar och hört . Förstår inte alls varför det måste ljugas för hela jäkla tiden 🤨🤔
Fattar dom inte att vi ser det som sägs el läggs ut 24/7 på socialmedier. Ena dagen hintar dom kors och tvärs att hon dejtar någon sätter på C en body med färjestad loggan på och läger upp bilder att hon sover på hotell själv och med dottern
För att nästa dag sitta och säga hon är singel , vad är det som sker egentligen .
Och hur länge kan man hålla sig undan svenska myndigheter kan man undra 🤔
Har N inga rättigheter alls som vi andra utan kan komma undan med precis allt hoppas så att dom så småningom får reda på att N är boven I dramat och att hon faktiskt medvetet utesluter Cs förälder vilket myndigheter ser starkt på
Jag har missat texten A la upp, men förstod utan ord att smärta finns där när han la upp den videon jag såg i morse.
Sången heter "In Case I Ain't Around"
(In case I ain't around when you get older, så fortsätter texten💔 så så så sorgligt 🥺 )
Ibland blir det så att man skriver samma, men inte så konstigt egentligen. Förstår att vissa vill att tråden försvinner, varför kan man undra? Även gör narr av en människa som redan verkar må väldigt dåligt. Förstår inte hur man är funtad då, att "sparka" på den som redan ligger ner ?!?
Alla har inte kurage eller "bollar" av olika anledningar. Vi vet ju inget egentligen. Varje gång han lägger upp något som inte passar N:s narrativ så får han så mycket hat och skit inte omöjligt det är därför han tog bort texten.