Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-12, 21:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Lite förvirrad över vad du menar med att detta är en av anledningarna till fnurra på tråden mellan A och J🤔
Är det mer fnurra nu om utredning är nedlagd? Mer fnurra för att A inteckna göra något åt faderskapet?
Eller menar du att fnurran var innan?
Fattar inte riktigt vad du menar
Ber om ursäkt om det blev missförstånd.
Som jag skrev att detta är andra hands information, så jag undra om det är sant vad som skrevs i andra trådar och vad som sägs .

Att det blev någon fnurra på tråden pga att A la ner för mkt tid på att få kontakt med sin dotter om det var hans

Stod oxå något om att A ej kan göra något överhuvudtaget, då N inte har uppgett han el blandat in han i faderskaps utredning så jag undra om det var sant

Lika så har jag fått information på flera olika håll att utredning skulle vara nedlagd pga brist på bevisning finns inger som tyder på det N uppgett

Ville även veta här om det är sant el om någon vet något ? !
Hoppas du förstår nu vad jag menar 🫣🤔🤷‍♀️
Senast redigerad av Millan75 2025-02-12 kl. 21:19.
Citera
2025-02-13, 17:29
Medlem
Är det någon som lyssnat på podden? Tänkte på där de tar upp polisanmälan?
Citera
2025-02-14, 09:59
Medlem
2025-02-14
*Enligt Solna Tingsrätt så är den anmälan N gjort mot Andreas fortfarande under utredning/pågående. Dock ska 2-3 målpunkter av 5 nu ha avskrivits. Det återstår då ytterligare 2-3 punkter att utreda i målet innan det är helt klart.

* Som allmänt känt så har inte N många sk. tjejkompisar och skulle nog våga säga att hon inte har någon tjejkompis som står henne riktigt nära. N har själv hävdat att hon inte kommer särskilt bra överrens med tjejer och umgås därav helst med killar. Hos N är det som mest "mamma" som lutar närmast och alltjämt mot hennes axel.

* Ja, tyvärr så har förhållandet mellan J & A fått sina stötar.......
Utifrån A situation och N:s agerande gentemot dem så har ju de två tillsammans tvingats utstå prövningar som kräver sitt stöd och mental styrka under en längre tid. Prövningar som den gemene normalt funtade mogna människan undslipper.
De gör saker just nu på skilda håll med sina vänner & huruvida de väljer att flytta isär eller hitta tillbaka till varandra igen återstår att se.

🙏❤️❤️
Citera
2025-02-14, 13:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
2025-02-14
*Enligt Solna Tingsrätt så är den anmälan N gjort mot Andreas fortfarande under utredning/pågående. Dock ska 2-3 målpunkter av 5 nu ha avskrivits. Det återstår då ytterligare 2-3 punkter att utreda i målet innan det är helt klart.

* Som allmänt känt så har inte N många sk. tjejkompisar och skulle nog våga säga att hon inte har någon tjejkompis som står henne riktigt nära. N har själv hävdat att hon inte kommer särskilt bra överrens med tjejer och umgås därav helst med killar. Hos N är det som mest "mamma" som lutar närmast och alltjämt mot hennes axel.

* Ja, tyvärr så har förhållandet mellan J & A fått sina stötar.......
Utifrån A situation och N:s agerande gentemot dem så har ju de två tillsammans tvingats utstå prövningar som kräver sitt stöd och mental styrka under en längre tid. Prövningar som den gemene normalt funtade mogna människan undslipper.
De gör saker just nu på skilda håll med sina vänner & huruvida de väljer att flytta isär eller hitta tillbaka till varandra igen återstår att se.

🙏❤️❤️
Tack så mkt för infon du delar !
Man blir snurrig av alla turer det skrivs om hit & dit .
Och Nicci & J som alltid talar i gåtor .Då håller vi alla tummar och tår som går att det sista oxå avskrivs .
Men tyvärr tror jag att Andreas kommer aldrig få lugn & ro från dessa människa utan kommer hitta på något nytt hela tiden , då dessa gillar drama och intriger.

Nä N har aldrig varit duktig på att behålla sina vänner antingen jagar hon bort dom el köper dom bara kolla på Bens kompis video så ser man . Får se hur länge till hon är vän med Frida då hon har börjat gilla Andreas status och A Fridas 😉

Nä tycker inte alls det är konstigt om det går upp och ner i ett förhållanden speciellt inte A & Js då deras förhållande har varit en prövning från början till slut med N i hasorna.

Varför jag undrade var för allt som skrivs och sägs ville bara reda ut om det låg nån sanningen i det .
Senast redigerad av Millan75 2025-02-14 kl. 13:10.
Citera
2025-02-14, 19:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Är det någon som lyssnat på podden? Tänkte på där de tar upp polisanmälan?
Dom pratar om polisanmälan i ca 10 sek inge mer . Det ända dom säger vi vet vår sanningen om A inte blir dömd betyder det inte att han är oskyldig
Citera
2025-02-18, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Dom pratar om polisanmälan i ca 10 sek inge mer . Det ända dom säger vi vet vår sanningen om A inte blir dömd betyder det inte att han är oskyldig
Okey, tack för informationen.
Citera
2025-02-19, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098

Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Okey, tack för informationen.

Blir illa tillmods om det J säger i storyn. Förmodligen click bait som vanligt!

Skulle handla om när ny pojkvän ska få träffa lilla C och ev bli hennes pappa. På riktigt???!!! Så sjukt beteende från N och J.
N sov inte hemma häromdagen, blir så tydligt när de väcker tösen, hon söker efter sin mamma med blicken, mormor gör allt för att distrahera. Märks också på C som börjar bonda med N, inte en dag för tidigt. Ska N nu lägga fokus på ny kille?

Är det inte dags att reda ut med C:s biologiska pappa innan man introducerar en ny man. Snacka om att fullständigt strunta i C:s behov av biologisk pappa för det har N och J bestämt att det behöver hon inte. Blir uppenbart att de förhalat med att anmäla för än det ena än det andra. Även att inte skriva in honom så att han måste gå en lång väg via advokat.

Till skillnad från andra mammor så vill N INTE att pappans faderskap faställs för då kan fortsätta ha ensam vårdnad och göra som hon vill med dottern, tex flytta utomlands långa perioder så det blir svårt för pappan.

Tycker synd om N:s pappa M, känns som om han gick igenom samma helvete från J och hennes familj för att få träffa sina barn. Såg en dokumentär på 3:an nyss. Tänkte direkt på N och J med obehagliga beteenden och påståenden. *ryser*
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-02-19 kl. 23:19.
Citera
2025-02-20, 08:06
Medlem
Anso10765s avatar
Vet nån vem hennes nya pojkvän är? Bor han i Spanien med tanke på att de vistas där så mycket nu?
Citera
2025-02-20, 13:44
Medlem
Åh herregud🤦‍♀️
Vad sker egentligen. Fick det återberättat från en vän dagens avsnitt. Mest dravel och högmod från N som vanligt. Även en bekännelse att hon inte upplever sig som en mamma och att hon är omogen. Något med att hon fortfarande bodde hemma. De nämnde inte någon pojkvän, tydligen är hon singel? Är hon???

Hon ljög att lilla C inte fått träffa någon pojkvän alls, finns videobevis på att hon har. Var det inte hon som sa att hon aldrig ljuger? 🙄

Är socialen på Ekerö helt förblindad av deras förljugna narrativ? De verkar också leva i någon verklighetsfrånvänd världsuppfattning och bejaka familjen H:s påhittade värld. De har tidigare pratat om att man ska inte döma och att man ska förlåta, rimmar illa med det som hände med lilla C:s biologiska pappa. Han är utdömd från start och de dömer honom än.

Jag såg att A la upp en story om en pappa som har en pappadotter dag och en ledsen emoji, det visar verkligen tvärtom mot vad familjen påstår om honom. Jag har lite svårt att släppa det karaktärsmord som begåtts mot honom även om han inte är guds bästa barn så har jag svårt att tro att han är det monster de vill att folk ska tro att han är Usch 😓

Jag återberättar avsnittet jag fick berättat för mig, kanske jag missat något de sagt eller tagit upp?!? Finns det någon här som sett eller lyssnat på avsnittet?
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-02-20 kl. 13:47.
Citera
2025-02-20, 14:51
Avstängd
Vad är det som sker någon som vet ??? ANDREAS la ut 2 videos på sociala medier nu finns bara 1 kvar med en ledsen gubbe uppe i hörnet. Med en engelsk text I look out the window and saw my husband and daugther on a date 🥺❤️

Så ser man en man och en liten flicka leka

Ca 2 timmar innan så skrev han följande kan någon vecka mig ur denna Mardröm .
När jag ser andra pappor leka med sina barn får jag en klump i magen då jag ännu inte fått uppleva detta 🥺🥺🥺

Sen försvann texten men har den översta kvar .
Och folk påstår både här och på andra sociala medier att han ej bryr sig ett skit .
Är skrämmande att N med fam har lyckats få folk tro det .

Gjorde så ont av att läsa allt detta får en klump i magen hoppas allt löser sig och att A får träffa sin dotter
Senast redigerad av Millan75 2025-02-20 kl. 15:25.
Citera
2025-02-20, 15:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Åh herregud🤦‍♀️
Vad sker egentligen. Fick det återberättat från en vän dagens avsnitt. Mest dravel och högmod från N som vanligt. Även en bekännelse att hon inte upplever sig som en mamma och att hon är omogen. Något med att hon fortfarande bodde hemma. De nämnde inte någon pojkvän, tydligen är hon singel? Är hon???

Hon ljög att lilla C inte fått träffa någon pojkvän alls, finns videobevis på att hon har. Var det inte hon som sa att hon aldrig ljuger? 🙄

Är socialen på Ekerö helt förblindad av deras förljugna narrativ? De verkar också leva i någon verklighetsfrånvänd världsuppfattning och bejaka familjen H:s påhittade värld. De har tidigare pratat om att man ska inte döma och att man ska förlåta, rimmar illa med det som hände med lilla C:s biologiska pappa. Han är utdömd från start och de dömer honom än.

Jag såg att A la upp en story om en pappa som har en pappadotter dag och en ledsen emoji, det visar verkligen tvärtom mot vad familjen påstår om honom. Jag har lite svårt att släppa det karaktärsmord som begåtts mot honom även om han inte är guds bästa barn så har jag svårt att tro att han är det monster de vill att folk ska tro att han är Usch 😓

Jag återberättar avsnittet jag fick berättat för mig, kanske jag missat något de sagt eller tagit upp?!? Finns det någon här som sett eller lyssnat på avsnittet?
Oj missat att du oxå skrivit om detta du måste ha postat precis när jag skrev .

Blir så illa tillmods av det du berättar och hört . Förstår inte alls varför det måste ljugas för hela jäkla tiden 🤨🤔

Fattar dom inte att vi ser det som sägs el läggs ut 24/7 på socialmedier. Ena dagen hintar dom kors och tvärs att hon dejtar någon sätter på C en body med färjestad loggan på och läger upp bilder att hon sover på hotell själv och med dottern

För att nästa dag sitta och säga hon är singel , vad är det som sker egentligen .
Och hur länge kan man hålla sig undan svenska myndigheter kan man undra 🤔

Har N inga rättigheter alls som vi andra utan kan komma undan med precis allt hoppas så att dom så småningom får reda på att N är boven I dramat och att hon faktiskt medvetet utesluter Cs förälder vilket myndigheter ser starkt på
Senast redigerad av Millan75 2025-02-20 kl. 15:07.
Citera
2025-02-20, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Vad är det som sker någon som vet ??? ANDREAS la ut 2 videos på sociala medier nu finns bara 1 kvar med en ledsen gubbe uppe i hörnet. Med en engelsk text I look out the window and saw my husband and daugther on a date 🥺❤️

Så ser man en man och en liten flicka leka

Ca 2 timmar innan så skrev han följande kan någon vecka mig ur denna Mardröm .
När jag ser andra pappor leka med sina barn får jag en klump i magen då jag ännu inte fått uppleva detta 🥺🥺🥺

Sen försvann texten men har den översta kvar .
Och folk påstår både här och på andra sociala medier att han ej bryr sig ett skit .
Är skrämmande att N med fam har lyckats få folk tro det .

Gjorde så ont av att läsa allt detta får en klump i magen hoppas allt löser sig och att A får träffa sin dotter

Knyter sig i magen på mig. Tror både N och J blockat Andreas så han ser säkert inte ens uppdateringar på dottern stackaren alltså! Lider med honom enormt. Missat så mycket i hans dotters liv!

N snackade om att hon kanske ska skaffa ett syskon snart till C och då får hon ligga massa?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in