Snacka om att leva på gamla meriter med det eviga postandet av gamla, snyggare bilder.
Hon gjorde också misstaget att ladda upp lite aktuellt slaffsande i vanlig ordning, där nedre tandraden blottas och gaddarna syns knappt = inte vita längre, svarta rötter, döda. Fräscht
Var ngn musikaffär eller liknande som hade lagt en länk på din facebooksida med bild på Jackie med texten typ vi vågar satsa på lite annorlunda personal.
Minns ej mer det dök upp i flödet och försvann lika fort ur min hjärna och skärm som d kom
Var ngn musikaffär eller liknande som hade lagt en länk på din facebooksida med bild på Jackie med texten typ vi vågar satsa på lite annorlunda personal.
Minns ej mer det dök upp i flödet och försvann lika fort ur min hjärna och skärm som d kom
Aha, kan det varit den där de fick en poster, hellstone hette finns på IG.
Jag tycker inte att detta är roligt eller något att skämta om
Hon mår helt klart dåligt och det känns som om varning för suicid
Inger man skojar om
Bättre du säger det till henne.. Händer var & varanna dag för att sedan lägga ut hur mysigt de har och skåla med rödvin & säga att hon har så stora nyheter att berätta osv & hon har lagt ut värre saker än detta för att pudla eller ta bort saker hon lagt ut men visst vissa köper det precis som du tyvärr.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!