2025-02-18, 21:35
Medlem
Varför lägger hon upp en story om att en text har försvunnit istället för att skriva om texten?

Det må vara drygt, men så lång tid tar det inte att göra om och det är ju dessutom en del av hennes jobb.
Citera
2025-02-18, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Varför lägger hon upp en story om att en text har försvunnit istället för att skriva om texten?

Det må vara drygt, men så lång tid tar det inte att göra om och det är ju dessutom en del av hennes jobb.

Jaa det är helt jäkla ointressant att få höra om något hon kanske gjorde men ändå inte levererade.
Försöker hon bygga upp lite spänning i sitt för övrigt otroligt snustorra content?

Att följarna ska längta efter att hon tar huvudet ur arslet och uppdaterar om något som är minsta intressant.

Kuken också, blev ingen denna gång heller som Hanna skulle ha sagt.
Citera
2025-02-18, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Jag tänker att om man är medveten om att ha otur så kan man spara det man skriver någon annanstans för att vara säker på att det inte försvinner

Haha, exakt min första tanke när jag såg storyn. Man skriver väl texten i anteckningar eller något, och sen tar den därifrån till ett inlägg? Hur dum får man vara?
Citera
2025-02-19, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Haha, exakt min första tanke när jag såg storyn. Man skriver väl texten i anteckningar eller något, och sen tar den därifrån till ett inlägg? Hur dum får man vara?
Har också gjort fel att jag glömt att spara, men händer saker frekvent, borde man lära sig av sina misstag
Citera
2025-02-19, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Ja precis. Det är liksom inte en halv roman som försvunnit. Kan väl max ta en kvart att skriva om, speciellt om man har det färskt i minnet. Men tror Hannas tröskel för att ge upp är ganska låg. Frågan är varför hon berättar det för följarna.
Citera
2025-02-19, 08:14
Medlem
Om man nu vill gnälla på att en lång text försvunnit.
Gör som de flesta andra influencers som någon gång råkat ut för det.
Skriv om skriv en ny och lägg till att detta blev en något förkortad variant av den jag nyligen skrev men försvann. Så har du fått ut det content du tänkte men också fått gnäll lite,
Win win
Citera
2025-02-19, 08:25
Medlem
Men alltså nu är det ju så torrt och tråkigt på HT’s konto så att det knastrar. En jäkla tyst video från Dollarstore om att hon inte fick tag i tallrikarna hon ville ha. Ok tack för info. Saft till Lars, vilket för övrigt är vansinne med tanke på tandhälsa oavsett om det är sockerfritt eller inte. Det fräter fortfarande på tänderna! Är det så här man kan ”sköta sitt jobb” och plocka ut nästan en mille per år så kan ju vem som helst bli influenser. Jag ska börja filma mina dammråttor under soffan, det händer mer där än hos HT.
Citera
2025-02-19, 08:32
Medlem
Såg nu att en story hon la ut imorse är borttagen. Där sa hon att hon höll på o rensa ut massa bebiskläder till hennes kusin som ska få sin andra bebis. Hon sa något i stil med ”det mesta/mycket av av Ls bebiskläder”
Antar att hon inte är så sugen på en ny bebis då, eller att hon vill ge bort allt för att köpa nytt sen till ev syskon.

Iaf är den storyn borttagen.
Citera
2025-02-19, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Såg nu att en story hon la ut imorse är borttagen. Där sa hon att hon höll på o rensa ut massa bebiskläder till hennes kusin som ska få sin andra bebis. Hon sa något i stil med ”det mesta/mycket av av Ls bebiskläder”
Antar att hon inte är så sugen på en ny bebis då, eller att hon vill ge bort allt för att köpa nytt sen till ev syskon.

Ah spännande, den hann inte jag se. Däremot går det ju jättebra att låna ut till någon som har bebis på gång, och sen få tillbaka när den växt ur så kan man ha om man får en till bebis själv
Citera
2025-02-19, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge

Hann också se den. Hon satt på golvet och gick igen Lars bebiskläder för hennes kusin väntar barn 2 och hon skulle få/låna kläderna. Tittade utan ljud för jag blir stressad av Hs hyperaktiva babblande så vet inte vad som sas.

Men varför ta bort den???
Citera
2025-02-19, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Hann också se den. Hon satt på golvet och gick igen Lars bebiskläder för hennes kusin väntar barn 2 och hon skulle få/låna kläderna. Tittade utan ljud för jag blir stressad av Hs hyperaktiva babblande så vet inte vad som sas.

Men varför ta bort den???

Hon insåg kanske hur motsägelsefullt det blir att ge bort kläderna om dom nu håller på med syskonförsök.
Citera
2025-02-19, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Ah spännande, den hann inte jag se. Däremot går det ju jättebra att låna ut till någon som har bebis på gång, och sen få tillbaka när den växt ur så kan man ha om man får en till bebis själv
Absolut, men det var inte det hon sa i videon.

Edit på förra inlägget: nu har hon istället lagt ut en bild där hon skriver om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in