Citat:
Ursprungligen postat av
Bakarettan
Varenda säsong när skitkanalen TV4 & deras anställda produktionsteam spyr ut sina jävla dokusåpor så ser de till att det ALLTID finns nån som får fördelar. Man måste vara grymt okunnig & dum i huvudet för att inte förstå detta.
Troligen har produktionen någon kompis med som antagits. I det här fallet lill-Trump och jag misstänker att tävlingen också är skräddarsydd för honom. Ju mer man ser den där dåren desto fulare blir han. Undrar om dom gömt undan lite sponken till honom då han ser helt spejsad ut. Dom ljusblå ögonen står ut som råttpittar, Han kommer supa upp pengarna och bränna dom snabbt vilket är vanligt hos "nyrika" losers.
Tror aldrig jag sett en så överspänd människa i någon såpa tidigare och man är rädd att han ska spricka om han spänner sig ännu mer än vad som är riskfritt. Sen undrar jag om dom ger deltagarna varsin lök då det kommer brev och anhöriga individer på besök. Orimligt att hulka och få såna hysteriska gråtattacker för att man inte sett sina morsor på ett par veckor.
Den här säsongen slog rekord i allt vad det gäller tristess och meningslöshet. Kan inte komma på ett minnesvärt ögonblick mer än i början då möjligen när storbonden var tyrann och körde med trashankarna. Men dom få som kunde lyft såpan försvann illa kvickt. Sen har det gått på tomgång och jag har aldrig sett så mycket mat som i Farmen. Kanske därför Amanda måste bajsa ständigt?