2025-03-24, 15:49
Medlem
jojlklois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vem förtjänade det inte...?
Amanda pga att hon åkte ut i tinget
Citera
2025-03-24, 15:49
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Det är något fel när en person som Amanda kan åka snålskjuts ända till finalveckan.

Nebil (år -23) och Levin (-24) var ju värdiga vinnare. Det ser ut att bli annorlunda i år.
Varenda säsong när skitkanalen TV4 & deras anställda produktionsteam spyr ut sina jävla dokusåpor så ser de till att det ALLTID finns nån som får fördelar. Man måste vara grymt okunnig & dum i huvudet för att inte förstå detta.
Citera
2025-03-24, 16:30
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Har du precis börjat följa Farmen eller är du helt plötsligt här i tråden & trollar?

Nej är du blind? Du har inte kollat dagens avsnitt exempelvis?
Citera
2025-03-24, 16:40
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Varenda säsong när skitkanalen TV4 & deras anställda produktionsteam spyr ut sina jävla dokusåpor så ser de till att det ALLTID finns nån som får fördelar. Man måste vara grymt okunnig & dum i huvudet för att inte förstå detta.
Troligen har produktionen någon kompis med som antagits. I det här fallet lill-Trump och jag misstänker att tävlingen också är skräddarsydd för honom. Ju mer man ser den där dåren desto fulare blir han. Undrar om dom gömt undan lite sponken till honom då han ser helt spejsad ut. Dom ljusblå ögonen står ut som råttpittar, Han kommer supa upp pengarna och bränna dom snabbt vilket är vanligt hos "nyrika" losers.

Tror aldrig jag sett en så överspänd människa i någon såpa tidigare och man är rädd att han ska spricka om han spänner sig ännu mer än vad som är riskfritt. Sen undrar jag om dom ger deltagarna varsin lök då det kommer brev och anhöriga individer på besök. Orimligt att hulka och få såna hysteriska gråtattacker för att man inte sett sina morsor på ett par veckor.

Den här säsongen slog rekord i allt vad det gäller tristess och meningslöshet. Kan inte komma på ett minnesvärt ögonblick mer än i början då möjligen när storbonden var tyrann och körde med trashankarna. Men dom få som kunde lyft såpan försvann illa kvickt. Sen har det gått på tomgång och jag har aldrig sett så mycket mat som i Farmen. Kanske därför Amanda måste bajsa ständigt?
Senast redigerad av ziggarillen 2025-03-24 kl. 16:47.
Citera
2025-03-24, 16:49
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ja hon är en sorglig person den där Amanda. Noll koll. På allt.
Men väldigt humoristisk. Efter varje mening skrattar hon hjärtligt...
Citera
2025-03-24, 16:57
Avstängd
ziggarillens avatar
Kan se framför mig nästa säsong då ett gäng tatuerade människor med näsringar och jeansshorts spatserar in i samma gamla stuga och sen kommer rödskägget farande på sin traktor och säger - Hej farmare! Exakt samma av allting och det är bara idioterna som bytts ut. Årets såpa slog i alla fall rekord då det gäller att ha med helt ointressanta och sunkiga individer. Att ingen på TV4 reagerar eller är det så att dom skiter i sina tittare. Nu blir det den norska och det känns skönt att sluta plåga sig själv med dyrbar tid att följa den svenska smörjan.
Citera
2025-03-24, 17:41
Medlem
Heja Jesper! 👏 Tror han vinner eftersom han är med i podden På riktigt.

Eller vad vet jag... Han förtjänar att vinna!
Citera
2025-03-24, 17:54
Medlem
Har Hasse talfel?
Eller är han på fyllan jämt?
"Årdänklitt"???

Tåcka vetja käringa ifrå bögda, ho prater ju så en begripert.
Citera
2025-03-24, 18:57
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipstutte1337
Du borde söka hjälp hos läkare för symtom på "TDS". Han verkar bo med gratis hyra i ditt huvud.
Ja, men nu har han flyttat ut,.
Citera
2025-03-24, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Menar du inte Alida nu?

Nä. Amanda fick ju missfall inne på Farmen
Citera
2025-03-24, 19:39
Medlem
kajnuss avatar
Amanda är nog en tjej som hade varit kul att festa med tror jag.
Citera
2025-03-24, 20:01
Medlem
Hoppas verkligen inte Marica vinner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här