2025-02-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Hur menar du? Inte alla loggar sammanhängande i publicerad chatt eller att man inte publicerar loggar med alla fiskare? Eller att man inte publicerar loggarna på plattformen där fiskare och gädda och först fick kontakt?
Alla loggar publicerade i följd.
Citera
2025-02-18, 14:10
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Jag minns två gäddor som segade och hade sig med barnkontot, men likväl hade de suttit och snuskat sig med vad det trodde var ett barn under 15. Det underlättar om du faktiskt läser de inlägg du citerar och svarar på. Det blir jävligt tjötigt att ständigt behöva upprepa sig. Jag kommer på två gäddor som lockats fram med äldre konton - en ganska intetsägande man i blå tröja (som jag tror skulle träffa en pojke) och det där aset i Göteborg (?) som var riktigt jävla otrevlig när han chattade med vad han trodde var en flicka under 15 och betydligt trevligare mot ett äldre konto. Du som har koll - gör gärna en lista på alla gäddor som lurats fram med ett äldre konto. Vore mycket uppskattat!

Terapeuten har jag ingen större koll på p.g.a. inte en formell gädda men en gränslös galenpanna låter det som? Eller nä, ett riktigt jävla psykfall som givetvis är olämplig som terapeut. Eller vad tycker du?

Citat:

Vilka är de gäddor som har stämt Dumpen? Pratar du om enskilt åtal för grovt förtal?

Vilka är de gäddor som blivit utlurade av ett äldre konto (15+) och och sedan stämt Dumpen? Snälla, snälla, gör en lista! Har de som stämt Dumpen blivit fångade med hjälp av ett äldre konto? Gör en lista! Tack på förhand!

Citat:
Aha! Det är alltså bara en gädda som stämt Dumpen? Är det ljudgäddan i Uppsala? Jag trodde att flintislöparen också var på med ett stämningshörn? Men du som har koll kan väl göra en lista på de som fegat ur efter att ha snuskat och groomat barn online men sedan ghostar och på annat sätt lockas till konfrontationen? Det vore som sagt väldigt uppskattat!

Och nu när du är inne på gäddor som lockas med påstådd påkörning av gäddbilen så var väl pappagäddan i Solna/Sumpan också en sån? Han som vidrat sig och pappasnackat med lillflickan men bara lockades fram ur vassen när man påstod att nån backat på hans bil. Så ja, det finns ju några stycken som suttit och snuskat och groomat av bara fan online men i sista sekund avböjt/ghostat och sen lurats fram på annat sätt. Vore som sagt mycket uppskattat om du och andra som för protokoll kan sammanställa en lista på dessa. Likaså på de gäddor som stämt Dumpen för förtal och som av Dumpen fångats på det viset.

Citat:
Dumpen vill inte att vuxna ska ha kontakt med barn i sexuellt i syfte (det är så grooming kommer till uttryck i lagtexten) och det innebär inte endast fysiska träffar. Läs på.

Det är du som gör påståenden så bevisbördan faller på dig. Inte på andra skribenter i en annan tråd. Hur tänkte du nu? Vilka är de gäddor som har lockats fram med vuxenkonton eller genom påstådd skada på bilen?

#266 lockades fram av ett vuxenkonto. Jag mindes fel, han har inte blå tröja, han har en vit t-shirt i konfrontationsvideon. Han är (var antar jag) lärare och tränare och chattade med en trasig 14-årig pojke som utsatts för tidigare övergrepp. Han skriver att han är lite nervös att träffa en 14-åring men berättar att han gillar att suga och blir sugen. "Du e 14! Att stoppa kuken i din mun är olagligt" Men han fortsätter med att han gillar att bli riden av trånga fina killar, men han tar inte emot kuk själv. Detaljerat sexsnack alltså. Kort chatt och han verkar försvinna/ghosta, de bestämmer ens inte träff. Och ja, det kan så klart diskuteras att locka fram honom med ett vuxenkonto. Kanske är det att han är lärare och tränare som motiverade det? Vad vet jag.

#166 Mr Mouthful som länge gick oidentifierad är en störd jävel. Till barnkontot (han en gång faktiskt dök upp för att träffa men såg Sara i de kläder barnet skulle ha på sig och bangade i sista stund) var han jävligt på. Vill träffa henne och ses i bilen redan dan efter de fått kontakt, skickar flertalet oombedda kukbilder. "Och du.... kanske kan tvätta din mus lite innan du går från skolan. Men jag kommer inte tycka att du är äcklig!" Till vad han tror är en 13-åring. Detaljerat sexsnack, visar penisen och stämmer faktiskt träff men bangar på plats p.g.a. blir misstänksam. Med det lagliga kontot bestämmer han fikaträff, skickar inte kukbilder och beter sig normalt. Äcklig jävel som ju dök upp för en träff med barnet.

#299 som är s.k. daddygädda. Han sitter och snuskar och pratar om sig själv som "pappa" med ett flertal fiskare. Han dundrar omedelbart på med penisbild från duschen det första han gör i en konversation (ett brott - sexuellt ofredande - oavsett ålder på mottagaren) trots att han tror att den han pratar med är 14. "Pappa blir helt till sig" (han har alltså fått reda på barnets påstådda ålder). Tycks ha ett närmast tvångsmässigt beteende v.g. att dynga på sin kuk och sexualitet på barn. Extremt explicita chattloggar varvat med runkfilmer och kukbilder och han kallar sig själv "pappa" i sexchatten med barnet. Han säger i konfrontationen att han genomgått behandling. Ställer in träffar p.g.a. "diarré" eller "feber". Återfallsäckel som inte blir hjälpt av "behandling". Han har kontakt med barn i sexuellt syfte (grooming) och fortsätter trots "behandling". Han lockas ut ur hemmet med påstådd påkörd bil. Rätt eller fel?

#342 som är IT-forensiker på Polisen och använder sitt riktiga (mkt ovanliga) för- och efternnamn i chatten. Han tar tydligen bytt tjänst - även den säkerhetsklassad. Han lockas ut kring ett ärende om hans bil. Han trålar runt på Kamrat, får omgående reda på att flickan är 14. Explicta sexchattloggar. Han pratar bl.a. om hårdare sex där mannen är dominant och kontrollerar tjejen och gör det han vill. Detta till ett barn som inte kan ge sitt sexuella samtycke. Han pratar om sin stora penis. Säger själv att han har fotoförbud på arbetsplatsen. Skickar oombedd penisbild, flertalet selfies + använder sitt riktiga namn i chatten. Han lockas fram med en påstådd påbackad bil. Förstår du verkligen inte allvaret i att personer med säkerhetsklassade tjänster agerar så här omdömeslöst? Förutom den "lilla" detaljen att de att äcklar sig mot vad de tror är barn och den skada det orsakar?

Fyll gärna på listan med de som lockats fram med äldre konton/påbackade bilar! Bevisbördan ligger hos dig - du kan inte dumpa (höhö) det på andra som ens inte deltar i diskussionen. Blir ju jävligt konstigt. Vore väldigt uppskattat faktiskt. Mitt, och andras, minne sviker ibland.

Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Enda frågan jag kan se är vilka gäddor som lockats ut till konfrontation. Det har jag svarat på, flera gånger: Den lista du presenterade är säkert komplett. Huruvida dwn är det eller inte är irrelevant i sammanhanget jag försöker lyfta fram och få din syn på.
Har jag missat andra frågor får du gärna förtydliga de.

Se det jag har fetat och återkom med svar.
Citera
2025-02-18, 14:13
Medlem
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Lägg till att han fick ligga i frysen ett drygt år innan de låter klingan falla...
Citera
2025-02-18, 14:15
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
Alla loggar publicerade i följd.

Jag har upprepade ggr tagit upp att det är störigt när chattloggar inte ligger i rätt ordning och ibland upplever jag att vissa loggar saknas eftersom man som läsare inte får ett sammanhang. Lista gärna de gäddor vars loggar du tycker redovisats på ett konstigt sätt. Jag har läst i stort sett samtliga loggar och ibland lämnar publiceringen en del önska. Jag har som sagt nämnt detta flera ggr, men berätta gärna vilka publiceringar du tänker på.
Citera
2025-02-18, 14:18
Medlem
Citat:
Se det jag har fetat och återkom med svar.
De som lockats ut med träff med vuxen, krockade bilar osv:
Din lista är säkert komplett. Vet inte.

Vem har stämt Dumpen:
Han som påstods jobba för polisen. Huvudförhandling i Maj i år.

Ja, bara en som lämnat in stämningsansökan än så länge.
Citera
2025-02-18, 14:25
Medlem
Citat:
Jag har upprepade ggr tagit upp att det är störigt när chattloggar inte ligger i rätt ordning och ibland upplever jag att vissa loggar saknas eftersom man som läsare inte får ett sammanhang. Lista gärna de gäddor vars loggar du tycker redovisats på ett konstigt sätt. Jag har läst i stort sett samtliga loggar och ibland lämnar publiceringen en del önska. Jag har som sagt nämnt detta flera ggr, men berätta gärna vilka publiceringar du tänker på.
Snabelgäddan del 2
Citera
2025-02-18, 14:25
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
De som lockats ut med träff med vuxen, krockade bilar osv:
Din lista är säkert komplett. Vet inte.

Vem har stämt Dumpen:
Han som påstods jobba för polisen. Huvudförhandling i Maj i år.

Ja, bara en som lämnat in stämningsansökan än så länge.

De andra frågorna då?
Citera
2025-02-18, 14:29
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
Snabelgäddan del 2

Ska kolla när jag får tid. Jag vet att jag själv har reagerat på att det ibland verkar saknas delar av loggar men jag minns tyvärr inte vilka.
Citera
2025-02-18, 14:31
Medlem
Citat:
De andra frågorna då?
De svaren besvarar samtliga dina fetade stycken. Eller vilken av de anser du är obesvarad?
Citera
2025-02-18, 14:57
Medlem
1754s avatar
Bara en massa 14-åringar nu igen. Gäsp.....
Dumpen verkar ha svårt att hitta dom riktiga peddosarna som ger sig på små barn.
Citera
2025-02-18, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Dumpen verkar ha svårt att hitta dom riktiga peddosarna som ger sig på små barn.
Och det ska vi vara glada över.
Citera
2025-02-18, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
565 - 2 år gammal konfrontation
567 - edit

567 blev hårt ansatt av fiskaren, tackade nej osv. Men fiskaren låg på rejält...
Senast redigerad av Ovetade 2025-02-18 kl. 16:06. Anledning: Faktafel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in