Citat:
Ursprungligen postat av
Hissen100
Putin är en hjälte och omtyckt av många, gäller även Trump! Putin sa ifrån när Nato försökte ställa sina vapen på Rysslands bakgård. Omvärlden får vara glada att Putin var på gott humör och inte tog i mer med hårdhandskarna. Nu har äntligen USA fått en vettig president som ser helheten och problemet. Nu är det snart slut på idiotin i Ukraina där Europa har gått i fällan och sänkt sina ekonomier på grund av denna dumhet. USA har stärkt sin ekonomi genom att vingklippa EU och tagit marknadsandelar, Ryssland har stärkt sin position enormt genom att BRICS har växt sig mycket starkare.
Skrattar ihjäl mig när globalistidioterna står splittrade med horder av dysfunktionella invandrare, en elmarknad i spillror och allt annat som hör till i wokebegreppet.
Sen kan ju du tramsa om folkmördare och svek när det är andra cyniska ledare som ligger bakom sveket och dödandet!
Ja faktiskt och leder mig till att gå tillbaka till anledningen för invasionen, ansökande både Nato och EU medlemskap.
För ett land som,
Ukraina…..
Ryssarna varnade länge medan väst (Stoltenberg drivande, tjatande o med massor av olja på elden) fortsatte o resten vet vi..
Krim (och sedermera 2014) har en alldeles för komplex historik för mig att greppa. Man måste vara ryss och ukrainare för att ha välgrundade åsikter om Krim.
Ukraina Nato är den egentliga anledningen till USAs numera ”förräderi” mot Europa
Ryssland accepterar Ukraina i EU, för att?
Man kissar på EU militärt