2025-02-15, 19:08
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Du ju inte vad du talar om. Efter 35 börjar kvinnans fertilitet avta men det är oftast inga problem att bli gravid upp till 40'års ålder. För övrigt tycker jag att Biancas ätstörningsprpblematik är hennes privatsak och ingenting som allmänheten har någonting med att göra. Snälla flashback, ta inte bort mitt inlägg, jag måste få reagera på något som jag tycker är felaktigt.

Att Bianca har ätstörningar är ju ngt som hon själv har gått ut med offentligt och det påverkar ju menstruationer och annat dvs FÖRMÅGAN att bli gravid minskar. Hon berättar SJÄLV om sin psykiska ohälsa för att hon SJÄLV vill informera om hur det är att leva med detta, så NEJ, hon är INTE privat med sina ÄTSTÖRNINGAR även om du tycker att det ska vara så.
Använder man droger som alla vet att hon gör, minskar det oxå risken att hon ska bli gravid.

Lilla gumman, du FÅR älska Bianca hur mkt du vill men var verklighetsanpassad. Nej, hon ÄR ingen ängel. Och btw, detta ÄR ett skvallerforum så det betyder att man får skvallra om Bianca och hennes liv och leverne, hon ÄR en offentlig figur och får tåla det.
Fundera en smula på VAD en influenser ÄR för något och återkom med rapport till mamsen.

Fint.Då säger vi så..
Citera
2025-02-15, 20:27
Medlem
Hon verkar jättrsnäll. Allsidig. Och trevlig <3 jordnära
Citera
2025-02-16, 00:57
Medlem
Även om jag inte tror att det kommer att ske så sitter säkert skvallertidningarna och väntar på att Bianca Ingrosso ska börja dejta en tjej och komma ut som bisexuell så att de kan sälja mycket på det.
Citera
2025-02-16, 15:10
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akindfriend
Även om jag inte tror att det kommer att ske så sitter säkert skvallertidningarna och väntar på att Bianca Ingrosso ska börja dejta en tjej och komma ut som bisexuell så att de kan sälja mycket på det.
Hur vet du om Bianca är bisexuell eller inte? Jag blir så trött på dessa "skvallerkärringar" som sitter och smutskastar, I synnerhet kvinnor, här. Det är både lågt och gement.
Citera
2025-02-16, 19:47
Medlem
Citat:
Hur vet du om Bianca är bisexuell eller inte? Jag blir så trött på dessa "skvallerkärringar" som sitter och smutskastar, I synnerhet kvinnor, här. Det är både lågt och gement.

Jag tror inte att hon är bisexuell, jag tror att hon är straight, jag bara menar att skvallertidningarna gärna skulle vilja att hon skulle vara det.
Citera
2025-02-16, 23:53
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Hon är högfertil
Inte en chans, men jag antar att du trollar bara som du har gjort länge i tråden nu. Eller så är du själv 30+ utan barn och lever på hoppet.

On topic, utöver att Bianca är 30 år vilket nödvändigtvis inte behöver vara ett problem, så har hon anorexia vilket inte är bra för fertiliteten. Sen om hon nu blev gravid, kan man då göra alla ingrepp som hon gör? Kan man ta botox om man är gravid? Jag vet inte.

Jag tror att hon redan har, eller kommer, att frysa in ägg. Och om hon inte fått barn tills hon är säg ~35 år så kommer hon att ta sådan där surrogat-grej i något annat land. Helt övertygad om att hon inte kommer att bemöda sig själv med en graviditet, om hon nu kunde d.v.s.

Sen såklart, hon är alldeles för självupptagen för att ens kunna ta hand om ett barn.
Citera
2025-02-17, 06:04
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Inte en chans, men jag antar att du trollar bara som du har gjort länge i tråden nu. Eller så är du själv 30+ utan barn och lever på hoppet.

On topic, utöver att Bianca är 30 år vilket nödvändigtvis inte behöver vara ett problem, så har hon anorexia vilket inte är bra för fertiliteten. Sen om hon nu blev gravid, kan man då göra alla ingrepp som hon gör? Kan man ta botox om man är gravid? Jag vet inte.

Jag tror att hon redan har, eller kommer, att frysa in ägg. Och om hon inte fått barn tills hon är säg ~35 år så kommer hon att ta sådan där surrogat-grej i något annat land. Helt övertygad om att hon inte kommer att bemöda sig själv med en graviditet, om hon nu kunde d.v.s.

Sen såklart, hon är alldeles för självupptagen för att ens kunna ta hand om ett barn.
En kvinnas fertilitet minskar efter trettiofem, Bianca har goda chanser att få barn. Vilket hemskt påstående att säga om en kvinna att hon är för självupptagen för att skaffa barn när hon älskar barn och längtar efter barn. En man kan omöjligt förstå den känslan.
Citera
2025-02-17, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akindfriend
Jag tror inte att hon är bisexuell, jag tror att hon är straight, jag bara menar att skvallertidningarna gärna skulle vilja att hon skulle vara det.
Nej hon e inte bisexuell. Hon e straight
Citera
2025-02-17, 19:13
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
En kvinnas fertilitet minskar efter trettiofem, Bianca har goda chanser att få barn.
Vad pratar du om? För att påstå sig vara kvinna själv så har du inte koll. En kvinnas fertilitet är i topp runt tidig 20-årsålder och sen minskar den år för år till runt 35 år då den börjar minska kraftigare. Tog mig 1 minut att Googla detta.
Citat:
Vilket hemskt påstående att säga om en kvinna att hon är för självupptagen för att skaffa barn när hon älskar barn och längtar efter barn.
Så Bianca som lägger upp bilder på sina bröst på Snapchat varje dag (gissningsvis) vore en lämplig förälder? Hon är självupptagen, det är ett faktum.

Som den där modellen som jag inte minns namnet på som fick barn och som höll upp sitt barn på bild som om barnet vore en accessoar och inte ett liv..
Citat:
En man kan omöjligt förstå den känslan.
Det märks att du inte har några egna barn.
Citera
2025-02-17, 19:26
Medlem
Bianca är med i podden ”Då är vi igång” idag. Finns även på YouTube.
Citera
2025-02-17, 19:34
Medlem
Kollar ni hennes Snap nu får ni se hennes rum på som dallrar. Haha
Citera
2025-02-17, 19:45
Medlem
larkascendings avatar
Om hon är olycklig kan hon ju alltid ägna sig åt välgörenhet. Det är lättare för en kamel att komma genom ett nålsöga än för en rik man att inträda i Guds rike, som det står skrivet.

Tänk hur många liv hon skulle kunna rädda med sina pengar. Och all utseendefixering skulle nog försvinna om hon besökte ett riktigt flyktingläger med törstande utmärglade barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in