Citat:
Ursprungligen postat av
enfindam
Du ju inte vad du talar om. Efter 35 börjar kvinnans fertilitet avta men det är oftast inga problem att bli gravid upp till 40'års ålder. För övrigt tycker jag att Biancas ätstörningsprpblematik är hennes privatsak och ingenting som allmänheten har någonting med att göra. Snälla flashback, ta inte bort mitt inlägg, jag måste få reagera på något som jag tycker är felaktigt.
Att Bianca har ätstörningar är ju ngt som hon själv har gått ut med offentligt och det påverkar ju menstruationer och annat dvs FÖRMÅGAN att bli gravid minskar. Hon berättar SJÄLV om sin psykiska ohälsa för att hon SJÄLV vill informera om hur det är att leva med detta, så NEJ, hon är INTE privat med sina ÄTSTÖRNINGAR även om du tycker att det ska vara så.
Använder man droger som alla vet att hon gör, minskar det oxå risken att hon ska bli gravid.
Lilla gumman, du FÅR älska Bianca hur mkt du vill men var verklighetsanpassad. Nej, hon ÄR ingen ängel. Och btw, detta ÄR ett skvallerforum så det betyder att man får skvallra om Bianca och hennes liv och leverne, hon ÄR en offentlig figur och får tåla det.
Fundera en smula på VAD en influenser ÄR för något och återkom med rapport till mamsen.
Fint.Då säger vi så..