2025-02-13, 22:09
Medlem
Jag är övertygad om att Bianca vet säkert att hon inte skulle kunna dejta en tjej. Hon antydde bara att hon kanske skulle kunna göra det för att hon ville ha uppmärksamhet. Jag har svårt att se att det snart kommer att stå i tidningarna att hon dejtar en tjej och att hon kommer ut som bisexuell.
Citera
2025-02-14, 10:57
Medlem
Hennes mun ser ut som ett ollon
https://ibb.co/7NJXBb50
Citera
2025-02-14, 12:32
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Ätstörd kokainist i 30-åldern högfertil?
Jo, vi säger så…😵‍💫

Vet att du ääääälskar din idol men kan vi försöka låtsas vara liiiite verklighetsförankrade? Det blir så löjligt annars..
Det vet du ingenting om
Citera
2025-02-14, 21:59
Medlem
Blev riktigt paff när jag såg att hon var född 1994. Plastikoperationer och fillers lägger verkligen på några år, skulle gissat på typ 39 snarare än 30. Förstår att det är taskigt att säga men blir inte klok på att idealet nuförtiden är att se likadan ut som en sönderopererad 50åring när man egentligen är ung.
Citera
2025-02-14, 23:15
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Hon är högfertil

Trådsmal och kokaintorsk närmar sig 35. Lycka till hon har till och med börjat snacka om adoptera.
Citera
2025-02-14, 23:19
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Sett senaste av Wahlgrens Värld
Vanessa går på att det är kommentarerna på Bianca’s flöde som skadar flickor som har ätstörning - inte Bianca själv
Bianca är helt friskriven från allt.
Vanessa, i ballongkjol och tycker hon är faboulus där hon bestämmer och är agent för Bianca. Osäkra Bianca.
Gör dig av med Vanessa och ta strid för ditt liv. Du bestämmer.
På möte på Berns blir det plötsligt ett infall från Bianca hur hon ska bli en nya råare Bianca. Så osäker men vill alltid synas. Åtrådd.
Vad vi ser i programmet nu är ju bara naken klädsel och styva bröstvårtor. Visa upp. Titta på mig. Är jag din våta dröm?
Nej inget har förändrats.
Se den hur hennes assistent får snubbla runt med hundarna, sorgligt. Är det ett jobb? Har Bianca egentligen ett jobb? På riktigt? Är alla knähundar kring Bianca?
Hon har inga riktiga vänner. Lovisa övergett henne.
Tycker hon verkar så himla oskön. Verklighetsfrånvänd och alldeles för kåt på sig själv. Tror att det är hon som ligger bakom en stor del av all misär som kommer med Bianca.
Citera
2025-02-15, 14:15
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryfs
Blev riktigt paff när jag såg att hon var född 1994. Plastikoperationer och fillers lägger verkligen på några år, skulle gissat på typ 39 snarare än 30. Förstår att det är taskigt att säga men blir inte klok på att idealet nuförtiden är att se likadan ut som en sönderopererad 50åring när man egentligen är ung.
Plastikoperationer verkar fungera likadant som tatueringar. Svårt att sluta i tid.
Hon verkar vilsen, och söker desperat acceptans av en liten klick människor.
Kanske ger operationer status där? Varför betala för att operera sig om det sen inte syns liksom?!
Troligen är det nån sönderopererad 69-åring som startat trenden
Citera
2025-02-15, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Plastikoperationer verkar fungera likadant som tatueringar. Svårt att sluta i tid.
Hon verkar vilsen, och söker desperat acceptans av en liten klick människor.
Kanske ger operationer status där? Varför betala för att operera sig om det sen inte syns liksom?!
Troligen är det nån sönderopererad 69-åring som startat trenden

Handlar inte om status, handlar om att bli fixerad av plastikoperationer och sedan gå överbord.

De här tjejerna är korkade och förstår inte att de förstör sitt utseende i längden med det de håller på med.
Citera
2025-02-15, 19:08
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Du ju inte vad du talar om. Efter 35 börjar kvinnans fertilitet avta men det är oftast inga problem att bli gravid upp till 40'års ålder. För övrigt tycker jag att Biancas ätstörningsprpblematik är hennes privatsak och ingenting som allmänheten har någonting med att göra. Snälla flashback, ta inte bort mitt inlägg, jag måste få reagera på något som jag tycker är felaktigt.

Att Bianca har ätstörningar är ju ngt som hon själv har gått ut med offentligt och det påverkar ju menstruationer och annat dvs FÖRMÅGAN att bli gravid minskar. Hon berättar SJÄLV om sin psykiska ohälsa för att hon SJÄLV vill informera om hur det är att leva med detta, så NEJ, hon är INTE privat med sina ÄTSTÖRNINGAR även om du tycker att det ska vara så.
Använder man droger som alla vet att hon gör, minskar det oxå risken att hon ska bli gravid.

Lilla gumman, du FÅR älska Bianca hur mkt du vill men var verklighetsanpassad. Nej, hon ÄR ingen ängel. Och btw, detta ÄR ett skvallerforum så det betyder att man får skvallra om Bianca och hennes liv och leverne, hon ÄR en offentlig figur och får tåla det.
Fundera en smula på VAD en influenser ÄR för något och återkom med rapport till mamsen.

Fint.Då säger vi så..
Citera
2025-02-15, 20:27
Avstängd
Hon verkar jättrsnäll. Allsidig. Och trevlig <3 jordnära
Citera
2025-02-16, 00:57
Medlem
Även om jag inte tror att det kommer att ske så sitter säkert skvallertidningarna och väntar på att Bianca Ingrosso ska börja dejta en tjej och komma ut som bisexuell så att de kan sälja mycket på det.
Citera
2025-02-16, 15:10
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akindfriend
Även om jag inte tror att det kommer att ske så sitter säkert skvallertidningarna och väntar på att Bianca Ingrosso ska börja dejta en tjej och komma ut som bisexuell så att de kan sälja mycket på det.
Hur vet du om Bianca är bisexuell eller inte? Jag blir så trött på dessa "skvallerkärringar" som sitter och smutskastar, I synnerhet kvinnor, här. Det är både lågt och gement.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in