Citat:
Ursprungligen postat av
What-do-u-meanhi
Ja det är sjukt, nästan lite Kafka över det hela.
Jag tror att det handlar om att mediahusen är rädda för folk med stort följe av någon anledning.
Kolla bara på Jockiboi som hängde ut någon stackars reporter från Aftonbladet och de slutade med att han hörde av sig till Jockiboi och bad om ursäkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Ja, det är mycket konstigt faktiskt.
Det kan inte ha undgått traditionella medier hur de gemensamt attackerar offer och gör allt för att krossa deras liv - och hur dessa skapat en mobbar och förtalskultur på nätet som vi inte sett på några plattformar tidigare.
Man får väl hoppas att det ligger någon sanning i det här inlägget, han om någon skulle behöva en reality check.
(FB) Anjo
Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Ha ha ja, har alltid hållit honom som lite dum, nu får jag ändra det, han är mycket extremt korkad. Vad han ger sig ut på här är djupa vatten. De andra flickorna utsätts ju också för förtal. Vad vet Anjo om vad Antonio haft för sig.
Att gå i försvar för ett slödder som Antonio Book säger verkligen en del om vilken sida av iq skalan han ligger på.
Han har tillåtits hålla på för länge, han har helt tappat greppet om verkligheten.
Det är förstås synd att barnen kommer i kläm men jag är övertygad att dom hade haft det bättre hos en annan familj.