2025-02-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
jag skrev tiden : (FB) Kanalen MotVikt på Youtube
Tack snälla!
Citera
2025-02-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daimglass
Exakt! Då tänker vi samma! Riktigt sjukt att hon i hemlighet spelar in varenda samtal med sin pojkvän. Riktigt psykopat beteende.

Jag upplever det som att Linnea spelade in mycket som hon sedan la upp i hennes första video om Chrille.
Läskigt de där skulle aldrig kunna slappna av om jag visste att någon kan spela in mig var och varannan dag.
Citera
2025-02-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Om du lyssnar berätta gärna om han sa så.
Ja, han sa faktiskt så. Slampa är värre för det antyder att man ligger med fler, en knulldocka är EN mans leksak. Ungefär så.
Citera
2025-02-14, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Ja, han sa faktiskt så. Slampa är värre för det antyder att man ligger med fler, en knulldocka är EN mans leksak. Ungefär så.

Aj då det var inte bra av honom, på de sättet behöver man inte uttrycka sig.
Citera
2025-02-14, 22:04
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Måste ändå ge Anjo
Det är få personer som när det ställs frågan varför de kallade en tjugoårig brud för slampa
med EMFAS förnekar det men i nästa andetag medger att han sa att hon var en knulldocka. Starkt case.

Att sen den avdankade nazisten till trollkarl motvikt lägger 1h plus på att förklara att det är bättre att kalla en främmande tjej för knulldocka än slampa.. ja det är svårt att inte sakta ned och glo på den här episka seriekrocken.

Jag hörde nyligen om det här med knulldocka men bara perifert. Vem kallar vem för knulldocka? Har du någon länk till det?
Citera
2025-02-14, 22:07
Medlem
Citat:
Så du menar att Anjo själv har förfalskat Chrilles brev eller dagboken?
Kan det faktiskt inte vara så att Chrille ville lämna Linnea där & då när han skrev allt? han ville va med Julia & lillen, men att han och Linnea hittade tillbaka till varandra.
Att allt det som stod i breven var sant för det var det han kände där & då.

Vi får se hur filmen blir, är tjejen med och får berätta sin historia visar sig, man kan ju också välja att inte se den alls om man blir för upprörd.

Sin historia? Detta är inga historier utan hon är målsägande i ett fall som våldtagen av en pedofil som blev dömd för detta.

Du tror med andra ord att det inte är en granskning av domen och fallet, utan en film där olika sidor berättar historier.

Bara titeln som Anjo valt är helt sjuk och allt finns att läsa där ute redan nu, vad som vinklad i denna dokumentär kommer bara skapa drev och hat och ingen sanning eller inget bra.
Citera
2025-02-14, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Axel slaktar anjo i cluees intervju nu live på Youtube

https://www.youtube.com/live/dEzOLI0X5Lo?si=Xpshs4p5qkf8XHvS

Axel äger sannerligen ordets gåva, sågningen av Anjos dokumentär innehöll bland annat följande citat:

"Nej Anjo du har inte läst domen din jävla apa och om du har läst den så har du inte begripit ett jävla ord om vad du läste. Du borde ha pratat med en jurist som kunde förklara för dig - med typ klossar. För du är typ IQ 85".
Senast redigerad av Pippi64 2025-02-14 kl. 22:24.
Citera
2025-02-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Sin historia? Detta är inga historier utan hon är målsägande i ett fall som våldtagen av en pedofil som blev dömd för detta.

Du tror med andra ord att det inte är en granskning av domen och fallet, utan en film där olika sidor berättar historier.

Bara titeln som Anjo valt är helt sjuk och allt finns att läsa där ute redan nu, vad som vinklad i denna dokumentär kommer bara skapa drev och hat och ingen sanning eller inget bra.

Okej sin bild av det hela och hennes känslor kring allt, jag trodde att du skulle förstå vad jag menade.

Jag tror det kommer handla om fallet, rättegången, domen samt hur folk har mått under denna tid och då menar jag inte bara Book familjen.

Som sagt jag vill inte spekulera för mycket innan jag tittat på den för ingen kan veta innehållet.
Citera
2025-02-15, 00:46
Medlem
”Anjo” kommer ju åka dit så det bara sjunger om det… vill inte missa detta spektakel!

Hört en liten fågel sjunga, att det finns folk inom riktig media (dagstidning) som har koll på utvecklingen av detta. Om ”Anjo” släpper ”dokumentären” öppnar ”Anjo” upp för granskning av honom som ”granskare”, också för hans vänner tex Motvikt som spridit ”filmen”.

För brottsoffret m anhörigas skull hoppas man att han inte släpper den… men hade inte hatat att se Anjo börja pendla för o jobba på ngt lager
Citera
2025-02-15, 00:57
Medlem
Citat:
Vet du om tjejen är med i dokumentären eller inte? Hon kan ju ha fått prata det vet man ju ingen som inte tagit del av den.

Första gången på 10 sidor som du håller dig på topic. Förutom att du har förkunskap till hur när och var ”Anjo” befinner sig på förhör och grejer innan ”Anjo” själv gått ut med det.
”Anjo” har redan berättat att han nämner brottsoffret i sin ”film” och duckar om brottsoffret ens velat lämna kommentar (att ens göra filmen mot hennes vilja är ett övergrepp). Fattar du trögt på riktigt?
Citera
2025-02-15, 01:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Ja det är sjukt, nästan lite Kafka över det hela.
Jag tror att det handlar om att mediahusen är rädda för folk med stort följe av någon anledning.
Kolla bara på Jockiboi som hängde ut någon stackars reporter från Aftonbladet och de slutade med att han hörde av sig till Jockiboi och bad om ursäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, det är mycket konstigt faktiskt.
Det kan inte ha undgått traditionella medier hur de gemensamt attackerar offer och gör allt för att krossa deras liv - och hur dessa skapat en mobbar och förtalskultur på nätet som vi inte sett på några plattformar tidigare.
Man får väl hoppas att det ligger någon sanning i det här inlägget, han om någon skulle behöva en reality check.

(FB) Anjo

Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ha ha ja, har alltid hållit honom som lite dum, nu får jag ändra det, han är mycket extremt korkad. Vad han ger sig ut på här är djupa vatten. De andra flickorna utsätts ju också för förtal. Vad vet Anjo om vad Antonio haft för sig.
Att gå i försvar för ett slödder som Antonio Book säger verkligen en del om vilken sida av iq skalan han ligger på.

Han har tillåtits hålla på för länge, han har helt tappat greppet om verkligheten.

Det är förstås synd att barnen kommer i kläm men jag är övertygad att dom hade haft det bättre hos en annan familj.
Citera
2025-02-15, 01:10
Medlem
Mitt inlägg baseras absolut på ett öra till åtminstone en riksmedia. Jag har inte skrivit tillräckligt med inlägg här på FB för att kunna DM:a någon med klar syn på det hela. Än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in