Citat:
Ursprungligen postat av
falukorvsgubbe
Anjo sa att Lisen är orolig för att Anjos youtubekarriär ska gå åt helvete.
Jättekonstigt att räkna med att kunna leva på att lägga ut videoklipp på internet. Framförallt om man är elak och dum.
Så märkligt allting. Är dom helt oförmögna att skaffa vanliga jobb? Eller gå en varsin yrkesutbildning på ett par år och sen börja arbeta? Jag utgår från att dom båda är helt outbildade.
Förstår hon är orolig för det då hon gift sig och skaffat 3 barn med en person som gjort "karriär" genom att göra hatvideos. Det är så sjukt alltihop, nu ser det ut som han håller på att cancla sig själv vilket är jättebra då yt ledning låter honom fortsätta hålla på att sprida sin cancer år efter år.
Båda är outbildade vad jag vet, den där Lisen är som Rask och har aldrig jobbat om man inte räknar med den där städfirman som kursade.
Deras 2 flickor är säkert jättestolta att berätta på skolan att pappa jobbar med att mobba människor på internet
Snart ryker kanalen och då lär soc bli inkopplade på allvar då dom inte kan försörja sina barn. Dom har ju redan varit med i lyxfällan en gång. Spår en väldigt mörk framtid för dom två.
Sen tycker jag Anjo kan sluta äta 12.000 kalorier per dygn då han inte har råd med det.