2025-02-14, 11:54
Medlem
Hillsongsekts avatar
Måste ändå ge Anjo
Det är få personer som när det ställs frågan varför de kallade en tjugoårig brud för slampa
med EMFAS förnekar det men i nästa andetag medger att han sa att hon var en knulldocka. Starkt case.

Att sen den avdankade nazisten till trollkarl motvikt lägger 1h plus på att förklara att det är bättre att kalla en främmande tjej för knulldocka än slampa.. ja det är svårt att inte sakta ned och glo på den här episka seriekrocken.
Citera
2025-02-14, 12:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Måste ändå ge Anjo
Det är få personer som när det ställs frågan varför de kallade en tjugoårig brud för slampa
med EMFAS förnekar det men i nästa andetag medger att han sa att hon var en knulldocka. Starkt case.

Att sen den avdankade nazisten till trollkarl motvikt lägger 1h plus på att förklara att det är bättre att kalla en främmande tjej för knulldocka än slampa.. ja det är svårt att inte sakta ned och glo på den här episka seriekrocken.

hihihi hahaha

Personligen anser jag nog att knulldocka är värre än slampa.

Slampa kan tjejer skämtsamt säga till varandra.
"drick inte mer nu din slampa haha"
"neeej ta inte den där parfymen den är så slampig"
"fuck jag ser ut som en jävla slampa"

Men knulldocka vet ej fan .... det är illa. Alltid. Det är ju direkt avhumaniserande. En slampa är ju en levande person. Men en knulldocka är ju ett dött ting med 3 hål.
Citera
2025-02-14, 12:59
Avslutad
postade i fel tråd
Senast redigerad av falukorvsgubbe 2025-02-14 kl. 13:08.
Citera
2025-02-14, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende2

2018-2019 medverkade Lisen och Anjo i Lyxfällan och det var väl då det togs upp om att skulden skrevs av efter 5 år. Räknar man 5 år från 2018-2019 så borde skulden på 700.000 kr (1.000.000?) blivit avskriven först 2023-2024.

Under åren 2021-2022 medverkade Lisen i nästan 60 YouTube-videos! Lägg sedan till ytterligare ca 20 YouTube-videos under 2023.
Detta innebär att Lisen arbetade under 2021-2023 (och även 2024) men har Anjo Productions AB verkligen betalat ut någon lön till Lisen?

Sen är det ju väldigt underligt det här med Skodan som Anjo och Lisen kör omkring i. Bilen är kreditköpt av Pamlis Clean AB (kreditgivare DNB Bank).
Under perioden 20210719-20240131 (ca 2,5 år) ska bilen ha körts 7.304 mil, mycket "städande" i Norrköping med tanke på antalet mil som Anjo och Lisen har kört...

Pamlis Clean AB har 2 anställda och "äger" 2 bilar, en åker Anjo och Lisen omkring i Norrköping och den andra är avställd.
Så hur kan ett städbolag, med 2 anställda, utföra sitt arbete med 0 bilar...

Städbolaget, som "äger" den bil Anjo och Lisen åker omkring i, har dessutom haft negativa resultat de senaste 3 åren (2021-2023) och numera verkar företaget sakna en styrelsesuppleant...

Det är något underligt med allt det här...
Citera
2025-02-14, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
2018-2019 medverkade Lisen och Anjo i Lyxfällan och det var väl då det togs upp om att skulden skrevs av efter 5 år. Räknar man 5 år från 2018-2019 så borde skulden på 700.000 kr (1.000.000?) blivit avskriven först 2023-2024.

Under åren 2021-2022 medverkade Lisen i nästan 60 YouTube-videos! Lägg sedan till ytterligare ca 20 YouTube-videos under 2023.
Detta innebär att Lisen arbetade under 2021-2023 (och även 2024) men har Anjo Productions AB verkligen betalat ut någon lön till Lisen?

Sen är det ju väldigt underligt det här med Skodan som Anjo och Lisen kör omkring i. Bilen är kreditköpt av Pamlis Clean AB (kreditgivare DNB Bank).
Under perioden 20210719-20240131 (ca 2,5 år) ska bilen ha körts 7.304 mil, mycket "städande" i Norrköping med tanke på antalet mil som Anjo och Lisen har kört...

Pamlis Clean AB har 2 anställda och "äger" 2 bilar, en åker Anjo och Lisen omkring i Norrköping och den andra är avställd.
Så hur kan ett städbolag, med 2 anställda, utföra sitt arbete med 0 bilar...

Städbolaget, som "äger" den bil Anjo och Lisen åker omkring i, har dessutom haft negativa resultat de senaste 3 åren (2021-2023) och numera verkar företaget sakna en styrelsesuppleant...

Det är något underligt med allt det här...
Herregud! Hur kan han ens vara så narcisistisk när han är så jävla korkad.
Inte konstigt att de vart med i lyxfällan.

Och snyggt att Lisen skattesmiter själv, undviker att ärligt ta anställning osv och bidra under sin skuldsanering och istället får pengar under bordet tills allt är klart.

Samtidigt som man granskar Chrippas skattefusk.
Personligen bryr jag mig inte, men detta är ju inte mycket bättre då vi skattebetalare indirekt får betala Lisens energidrycker
Citera
2025-02-14, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Herregud! Hur kan han ens vara så narcisistisk när han är så jävla korkad.
Inte konstigt att de vart med i lyxfällan.

Och snyggt att Lisen skattesmiter själv, undviker att ärligt ta anställning osv och bidra under sin skuldsanering och istället får pengar under bordet tills allt är klart.

Samtidigt som man granskar Chrippas skattefusk.
Personligen bryr jag mig inte, men detta är ju inte mycket bättre då vi skattebetalare indirekt får betala Lisens energidrycker

Det har ju gått till så att hon har jobbat åt Pontuss företag men dom har tagit i lönen i Pontus namn för att dom som familj ska få behålla pengarna. Riktigt smutsigt, dom borde ju betala arbetsgivaravgifter etc
Citera
2025-02-14, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende2
Kan inte idioterna istället för att ta det offentligt bara flytta in på muppboendet Lundellhuset?
Ingen bryr sig om whitetrash människor som smygröker.

Det får ju du ta med dom, hur ska jag kunna göra något åt att dom ska flytta dit?
Tydligen bryr du dig eftersom du tar dig tiden att kommentera och hänga i denna tråd.
Citera
2025-02-14, 14:17
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Måste ändå ge Anjo

Ja. Och sättet att han liksom erkänner och sen bara minimerar ordet och snabbt går vidare.
Citera
2025-02-14, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon har aktivt deltagit i det sina "analyser" och kommentarer i Anjos studio.

Men då har hon ju inte kastat ur sig skit om Linnea utan har gjort på samma sätt som Linnea gör mot henne i sina lives.
Citera
2025-02-14, 14:22
Medlem
Citat:
Klart hon kommer ha kvar rätten att söka jobb. Frågan är vad arbetsgivare får upp när de googlar på henne.
Förstår du inte allvaret i det de gjort mot henne så behöver vi ju inte diskutera vidare.
Folk som förringar och försvarar deras agerande finns nån miljon av. Jocke och packets följare.

Vilka andra kvinnor har blivit utsatta i detta drama? Och av vem?

Men om nu Linnea inte har gjort något fel så kommer det gå bra för henne ska du se, och är hon utsatt så kommer kanske en arbetsgivare se det och ger henne en chans.
Du behöver inte diskutera med mig om du inte vill det är helt frivilligt, men du måste kunna ta att man har olika åsikter om saken.

Jag har svarat i en kommentar om vilka jag tycker har varit utsatta.
Citera
2025-02-14, 14:22
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Vem är den här juristen Eva Alvik?

Betänk att jurist inte är en skyddad titel utan vem som helst kan utan utbildning och/eller erfarenhet kalla sig själv för jurist..

Ingen advokat ville delta i dokumentären och man förstår ju varför.

Ja precis. Jurist och journalist ställer inga formkrav på utbildning.

Ändå går 99% på att det är sakkunniga ( med relevant högskoleutbildning)

Så, hur tänkte Anjo här? Vilka tunga röster/yrkeskunniga backar denna ”dokumentär”?
Citera
2025-02-14, 14:26
Medlem
Citat:
Det uttalades i konversationer jag sett att Linnea skulle "krossas", detta var direkt när Chrippa hamnade i häkte.
Ja, där blev jag engagerad från start.
Ja jag är extremt engagerad i en ung tjej som råkat ut för Jocke och hans hundar och oförskyllt blivit anklagad för det ena och det andra och utmålad som det ena och det andra - och där det till att det handlat om påståenden och rykten som direkt försatt hennes liv och hälsa i fara.

Jag behöver inte känna någon privat för att ta ställning för någon som är offer för drägglande galna gubbars klubb.

Och där i början hängde ju även Jacke ut henne, jag tror att skulle inte Chrille sagt till så många att han var så utsatt så tror inte jag att det skulle ha blivit en sån stor grej av detta, men när han sa att Linnea skulle ljuga om en våldtäkt osv så agerade folk efter det, rätt eller fel kan man diskuterar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in