2024-08-06, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
😞

Ja så var det 💔
Citera
2024-08-07, 10:50
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Vi kan bara spekulera, men vet att hennes hund är väldigt gammal och inte mått så bra senaste tiden.

Ja, det var hunden det handlade om, hunden fick somna in.
Citera
2024-10-09, 16:24
Medlem
Boiboi23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LevisKillen88
Håller med här. Men jag tycker hon är rätt ful med smink också.

Hon har alltid varit extremt ful med sina små ögon och allmänt konstiga ansikte som hon skäms över och därför måste retuschera rejält på alla bilder. Men vi som sett henne irl vet hur jävla ful hon är.

Hennes snubbe andreas ser ju inte mycket bättre ut heller, en lönnfet gris som ser ut och jobba på samhall.
Citera
2024-10-11, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boiboi23
Hon har alltid varit extremt ful med sina små ögon och allmänt konstiga ansikte som hon skäms över och därför måste retuschera rejält på alla bilder. Men vi som sett henne irl vet hur jävla ful hon är.

Hennes snubbe andreas ser ju inte mycket bättre ut heller, en lönnfet gris som ser ut och jobba på samhall.

Haha ja och ändå har det där fula fanskapet opererat sig en massa. Det har ju knappast hjälpt hennes utseende. Blää
Citera
2024-12-27, 19:54
Medlem
Boiboi23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analkudde
han måste väl vara blind? eller så ser han något i henne som vi andra inte ser. jag menar hon är ju verkligen grovt ful. och inte lite utan JÄVLIGT ful

Han ser ju inte bättre ut själv. Skitfula båda två. Seriöst, Ointressantare människor än dessa två får man leta efter.
Citera
2025-02-13, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Hon är osäker på om hon vill ha barn men lutar åt att hon inte vill. Gjort tre aborter.

De gånger jag hört henne prata om det så har hon sagt ”när jag skaffar barn” så hon verkar vilja men inte än
Citera
2025-02-13, 14:07
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
De gånger jag hört henne prata om det så har hon sagt ”när jag skaffar barn” så hon verkar vilja men inte än

Det är väldigt lurigt att förstå om hon vill ha barn eller inte. Men hon har väl aldrig sagt rakt ut att hon inte vill och som du säger så uttrycker hon sig ju med "när jag skaffar barn". Tror inte hon befinner sig där i livet än när man känner att man vill ha barn eller finner det lämpligt i den fas man befinner sig i.
Citera
2025-02-13, 17:06
Medlem
Problemet är väl att hon är närmare 35? Och hennes kille 10 år äldre?

Kvaliten på en befruktning går ner något enormt för mäns spermier efter 35 och han är då 45 cirka. Plus att hon snart kanske inte kan bli gravid eller bära ett barn hela vägen pga sin egen ålder. Ju äldre föräldrar desto högre risk för missfall, att inte bli gravid alls eller rent av föda barn med diagnoser. Har svårt att se dessa två som föräldrar till ett barn med autism nivå 3, icke verbal som kastar saker och skriker i det fina hemmet.
Citera
2025-02-13, 19:36
Medlem
Citat:
Problemet är väl att hon är närmare 35? Och hennes kille 10 år äldre?

Kvaliten på en befruktning går ner något enormt för mäns spermier efter 35 och han är då 45 cirka. Plus att hon snart kanske inte kan bli gravid eller bära ett barn hela vägen pga sin egen ålder. Ju äldre föräldrar desto högre risk för missfall, att inte bli gravid alls eller rent av föda barn med diagnoser. Har svårt att se dessa två som föräldrar till ett barn med autism nivå 3, icke verbal som kastar saker och skriker i det fina hemmet.

Och om hon fortfarande inte vill ha barn när hon passerar fertil ålder så är det fortfarande inget problem.
Vem bryr sig ens om någon vill ha barn eller inte?
Citera
2025-02-13, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Och om hon fortfarande inte vill ha barn när hon passerar fertil ålder så är det fortfarande inget problem.
Vem bryr sig ens om någon vill ha barn eller inte?

Enligt henne själv verkar många bry sig, de frågar inte om de ska skaffa barn utan när och bara antar att de ska ha barn ens.
Citera
2025-02-13, 21:26
Medlem
Citat:
Enligt henne själv verkar många bry sig, de frågar inte om de ska skaffa barn utan när och bara antar att de ska ha barn ens.

Ja, och det är det som är obegripligt. Att ta upp hennes eventuellt kommande problem fertilitet osv är inte normalt.
Citera
2025-04-12, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Ja, och det är det som är obegripligt. Att ta upp hennes eventuellt kommande problem fertilitet osv är inte normalt.

Vart hittar man hennes tråd på Flashback nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in