2021-10-19, 15:55
Medlem
Känns väldigt sorgligt att människor sitter här och dömmer en person som de förmodligen inte känner samt personens utseende, hur är det ens relevant? Säger mer om en själv tycker jag. Mår man bra i sig själv så har man inte behovet av att kommentera andra människor på ett negativt sätt är min erfarenhet. Upplever att Alexandra har förändrats väldigt mycket genom åren (känner inte henne), då till det positiva. Tycker krasst att skvaller är onödigt men det här är ju Flashback så.. Människor förändras och det är väl helt fantastiskt! Hon verkar lycklig med Andreas, det kan man väl glädjas åt!
Citera
2021-10-19, 16:26
Medlem
Bylwes avatar
Jag kommer inte ihåg när det var eller vad programet hette, men..

När hon var instängd i nått spökhus och dom sände live hela natten, tyckte jag att hon var rätt underhållande!
Det var tillsammans med två andra jeppar, kan det ha varit Samir Badran?
I övrigt har jag ingen som helst koll på den donnan..
Citera
2021-12-08, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunAnal
Hur pallar hennes kille se ett sånt mongo på morgonen svårt att äta frukost med en mullvad framför sig.

han måste väl vara blind? eller så ser han något i henne som vi andra inte ser. jag menar hon är ju verkligen grovt ful. och inte lite utan JÄVLIGT ful
Citera
2021-12-13, 13:01
Medlem
Svettsoffas avatar
Grotesk människa. Lika snygg och sexig som ett infekterat rövhål.
Citera
2022-02-27, 17:25
Medlem
Alexandra Nilsson har förlovat sig med Andreas Hellmers.

https://www.expressen.se/noje/alexan...sig-antligen-/
Citera
2022-02-27, 17:49
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Alexandra Nilsson har förlovat sig med Andreas Hellmers.

https://www.expressen.se/noje/alexan...sig-antligen-/

Där med blev Andreas världens lyckligaste man.
Alexandra Nilsson <3
Citera
2022-06-22, 22:14
Medlem
Har just sett Edit om Kissie mm - hon nämner tre managers, vilka var det?
Citera
2022-09-22, 18:21
Medlem
Alexandra Nilsson har råkat ut för en hjärnskakning efter en olycka på gymmet.

https://www.expressen.se/noje/alexan...cka-pa-gymmet/
Citera
2022-12-30, 22:01
Medlem
Vad händer med Alexandra aka kissie? Man varken hör eller ser något om henne längre. Bor hon i Sverige? Har hon fortfarande kvar pengar från sin tid när hon va synlig? Annars bör hon ju börja med samarbeten och visas på sociala medier igen, om hon behöver cash menar jag.. eller har hon träffat en rik snubbe? 😏 någon som har lite gott skvaller?
Citera
2022-12-30, 23:43
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbanett
Vad händer med Alexandra aka kissie? Man varken hör eller ser något om henne längre. Bor hon i Sverige? Har hon fortfarande kvar pengar från sin tid när hon va synlig? Annars bör hon ju börja med samarbeten och visas på sociala medier igen, om hon behöver cash menar jag.. eller har hon träffat en rik snubbe? 😏 någon som har lite gott skvaller?

Hon gör samarbeten genom instagram och lägger upp Youtube videos. Är ganska clean jämfört med tidigare och förlovade sig nyligen.
Citera
2023-01-20, 15:05
Medlem
Lodbrooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Hon gör samarbeten genom instagram och lägger upp Youtube videos. Är ganska clean jämfört med tidigare och förlovade sig nyligen.
Om! Undrar om han har får knulla med henne och spruta i henne?
Citera
2023-03-25, 17:39
Medlem
Vilken bloggerska pratar Kissie om på TikTok?
Nån som ska ha misshandlat henne? (För ett antal år sen)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in