2025-02-05, 00:16
Medlem
Brukar Max erbjuda kuponger på samma sätt som exempelvis Burger King? Jag har inte sett några specialerbjudanden, varken i appen eller på deras hemsida.
Citera
2025-02-05, 00:25
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebin
Brukar Max erbjuda kuponger på samma sätt som exempelvis Burger King? Jag har inte sett några specialerbjudanden, varken i appen eller på deras hemsida.

Vet inte vad BK har för deals, men man brukar få deals då o då i Max-appen. Men det verkar inte vara lika bra deals som kupongerna man fick i pappersformat.
Citera
2025-02-10, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dextrodammit
Haha, ja det är verkligen sjukt höga priser när till och med 35% rabatt fortfarande är dyrt.

Det låter intressant att MAX kött-burgare känns ännu äckligare när man vet hur de tillagas. Antagligen dålig hygien vid tillagning eller? De jag testade senast smakade jävligt gammalt och ofräscht stekfett, och det var under rusningstid på en fredagkväll mitt i Stockholm. Fick mig definitivt att undra om personalen snuskar med ofräsch och smutsig tillagning.

Max köttburgare osv steks ju inte utan läggs typ i en maskin som spottar ut de när de är typ stekta eller något. Förutom detta så finns det utrymme att slarva med handhygienen då vi i personalen använder bara händer när vi gör allt men generellt är handhygien god men det är mer kring tillagningen av köttburgarna som jag är skeptisk kring.
Citera
2025-02-10, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Vet inte vad BK har för deals, men man brukar få deals då o då i Max-appen. Men det verkar inte vara lika bra deals som kupongerna man fick i pappersformat.

De enda vi på max har är app dealsen och ibland företagsdeals med digitala kuponger/digital beställning via typ hemsida, men inget fysiskt då max inte vill att kunderna ska beställa via personalen alls utan bara via digitala skärmar eller i appen typ. Max bemannar aldrig någon i kassan heller så vi har typ aldrig tid att bemanna kassan när det är mycket folk.
Citera
2025-02-10, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det gör väll alla maxrestauranger? Men håller personalen på och flamsar istället för att jobba så kan dom glömma att värma på brödet, låta hamburgaren ligga kvar utanför/inne i värmeskåpet, osv.

Jo det är sant ibland sker sånt absolut.
Citera
2025-02-10, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Montera burgarna på beställning och tillaga burgarna på beställning är två olika saker.

Max monterar sina gamla sladdriga pannbiffar på beställning. Då har skiten legat i en varmhållningslåda och fått den där sköna gråa & kokta "Max-känslan".

Vi har timers på allt, och absolut att det finns en del personal som slarvar med detta tyvärr
Citera
2025-02-11, 07:55
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Igår skedde något märkligt på en av MAX hamburgerrestauranger.

Vid beställning vid en av terminalerna (eller vad det nu kallas), så blev något fel.
Vi betalde, och fick ett kvitto, men inget beställningsnummer.

Vi får då veta att det händer ibland.
Någon mat kan vi inte få, trots att vi betalat.
Pengarna återbetalas om några dagar, får vi veta.

Ponera nu att det här hade varit våra sista slantar, då hade vi således fått betala för en icke levererad måltid, och hungriga fått gå därifrån.

Jag har varit med om mycket genom åren, men det här var botten, MAX.
Aldrig mer.
Citera
2025-02-11, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling

Vid beställning vid en av terminalerna (eller vad det nu kallas), så blev något fel.

Ponera nu att det här hade varit våra sista slantar, då hade vi således fått betala för en icke levererad måltid, och hungriga fått gå därifrån.

Aldrig mer.
Jaha pratade ni aldrig med personalen om det?
Citera
2025-02-11, 08:20
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Jaha pratade ni aldrig med personalen om det?
OM vi gjorde, trodde du något annat ?
Citera
2025-02-12, 00:23
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling

Aldrig mer.
Otroligt märkligt och direkt kundfientligt. Fattar dem inte hur mycket PR-skada sånt här gör? De borde bara slå in beställningen i kassan istället utan att ta betalt (igen). Max får sina pengar ändå.
Citera
2025-02-12, 00:25
Medlem
Citat:

Nej, de har inte samma tillvägagångssätt. Väldigt snålt på den fronten. Burger King har riktigt bra deals konstant.
Citera
2025-02-12, 00:32
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Man får bläddra ner en bit i appen, så hittar man "Maxa" med vissa erbjudanden.

Men både på Max och på Donken så är rabatterna sämre än förr. På Donken något bättre ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in