2025-02-10, 23:57
Medlem
Tortellis avatar
Rask vet att det ska komma piller till alla i familjen!! Rask verkar veta det, han ljuger obehindrat om allt. Hur fan är han funtad egentligen?
Citera
2025-02-10, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
"Jag är ju en influencer med ett ganska stort följe så därför tror jag att någon försöker sätta dit mig"
Så jäkla skönt att poliskvinnan lugnt förklarar att det högst antagligen är ett legalt läkemedel eftersom den är blå?
Han har redan bestämt sig för vad det är utan att ens veta.

Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
han sitter och skriker att dom ska skicka dit en patrull vad skulle det göra åt saken

Inte ett skit, ev ta sig en titt i lägenheten hehe.
Citera
2025-02-10, 23:59
Medlem
Hugin86s avatar
BARONEN sitter och berättar nu när vi flyttar ska vi få skyddade uppgifter och hemligt så ibgen vet vart vi bor.

Betyder inte de att barnen måste byta skola tess byta jobb och lilla byta dagis och Baronen måste sluta med youtube och insta.

Rätta mig om jag har fel men får du skyddade uppgifter krävs de motprestation från dig att ändra ditt liv helt
Citera
2025-02-11, 00:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Fyfan vilken nolla han är asså🤣🤣 tror på allvar att polisen ska DNA-testa ett par gamla piller som någon tallat på detta är inte ett gammalt styckmord direkt...

Löjligt att ta upp polisens resurser i såna här fall när kebabtekniker och lakritstomtar springer runt med sprängladdningar och automatvapen på daglig basis. Kan tänka mig att polisen måste garva sönder i fikarummet i Sörmland åt denna dagdrivare.

Gubbar! Vad tror ni Carl-Fredrik ens gör en vanlig veckodag? Starta en diskmaskin? Sen ligga och stönrunka och glo Gilmour Girls?
Dna test är vad jag förstår dyrt.

Tror inte ens dom kommer skicka iväg hans 2 piller till NFC, varför skulle dom? Ingen lär bli dömd ändå.

Jag har en känsla av att Bajsbaronen är längst upp på deras misstankelista, han har gjort det här i så många år att en 10 åring skulle se mönstret när dom knappar in hans namn och ser hans 245 anmälningar genom åren.

Att han sitter och låtsasgrinar framför kameran medans han pratar med polisen gör honom inte mindre misstänkt.

Loserbaronen förnekar sig aldrig.
Citera
2025-02-11, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Absolut är det han själv. Han maler på om att de ska komma 3 piller till me resten av familjens namn på. Så han köpte nog 10 st och offra 5 för content och han och tessan äter dom andra själva. Fy fan vilken patetisk video.
Han pratar som att det är garanterat att hela familjen kommer att få piller.
Det ligger en hund begraven här.
Citera
2025-02-11, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Du har inte funderat på att sluta titta på honom istället?
Jag följer Manchester United varje vecka och jag vet inget värre, jag njuter när det går åt helvete för United. Samma grej appliceras här. Men sen att jag tittar på raskens videos? Det händer ytterst sällan, han är ju så jävla korkad att man blir provocerad så det går inte.
Citera
2025-02-11, 00:04
Medlem
Rasken har gjort en klassiker. Han har käkat upp ungarnas Adhd medicin, varit vaken för länge och sen tryckt i sig Tässans sömntabletter. Därefter har han beställt knark i alla dess former från olika håll och så snål som han är så har han enbart betalt för ett "smakprov".

Nu vaknar han upp och minns säkerligen ingenting och är extremt upprörd över att det ramlar in hans beställningsvaror.

Gissar att han valt att inte göra content av alla lösdildos, rövrengörare eller annat som han tvingats åka till lokala ombudet för att hämta ut.

Stackarn, alla har gjort den där blundern nån gång i sitt liv men det är inget man gör content av 😂
Citera
2025-02-11, 00:11
Medlem
forlatforatts avatar
Varför skulle någon slösa knark på bajsis?
Citera
2025-02-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Fyfan vilken nolla han är asså🤣🤣 tror på allvar att polisen ska DNA-testa ett par gamla piller som någon tallat på detta är inte ett gammalt styckmord direkt...

Löjligt att ta upp polisens resurser i såna här fall när kebabtekniker och lakritstomtar springer runt med sprängladdningar och automatvapen på daglig basis. Kan tänka mig att polisen måste garva sönder i fikarummet i Sörmland åt denna dagdrivare.

Gubbar! Vad tror ni Carl-Fredrik ens gör en vanlig veckodag? Starta en diskmaskin? Sen ligga och stönrunka och glo Gilmour Girls?
Han saknar verklighetsuppfattning och allmänbildning.
Hur kunde han missa att det står Netflix på pillret?!
Citera
2025-02-11, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
BARONEN sitter och berättar nu när vi flyttar ska vi få skyddade uppgifter och hemligt så ibgen vet vart vi bor.

Betyder inte de att barnen måste byta skola tess byta jobb och lilla byta dagis och Baronen måste sluta med youtube och insta.

Rätta mig om jag har fel men får du skyddade uppgifter krävs de motprestation från dig att ändra ditt liv helt
Det gäller under skyddad identitet inte adress.
Citera
2025-02-11, 00:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86

Varför skulle han få det?
Helt klart är den här stunten med tabletterna ett försök att höja nivån på det ...

Idioten inser nog inte att han får samma post som vanligt även om den går via skatteverket - men han måste hämta den någon annanstans.
Ingen kommer sitta och kolla hans post - för han är 100 mil från den säkerhetsnivån.

Det här kanske är ett sätt att försöka kontrollera Therese post. För något annan funktion har det ju inte.
Citera
2025-02-11, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Dna test är vad jag förstår dyrt.

Tror inte ens dom kommer skicka iväg hans 2 piller till NFC, varför skulle dom? Ingen lär bli dömd ändå.

Jag har en känsla av att Bajsbaronen är längst upp på deras misstankelista, han har gjort det här i så många år att en 10 åring skulle se mönstret när dom knappar in hans namn och ser hans 245 anmälningar genom åren.

Att han sitter och låtsasgrinar framför kameran medans han pratar med polisen gör honom inte mindre misstänkt.

Loserbaronen förnekar sig aldrig.
Svaret är nej de kommer inte att göra nånting efter att de har hämtat pillren om de nu gör det, för "smset" ifrån polisen kan lätt vara falskt eftersom att han säger att han har klippt i det plus att man ser varken klockslag eller vad det står och just "samtalet när polisen hör av sig" spelar han inte in men allt annat dokumenteras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in