Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-06, 23:13
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Klockan är efter 23, det är skola imorgon, dom bor i en skokartong, och då kommenterar "Mehmet", varpå Rask ropar efter Therese: "Therese! Kan du visa fishålet?? Kan du visa fishålet??? Mehmet undrar om du kan visa fishålet!"

Jag skulle fan börjat gråta ifall jag hörde pappa säga sådana saker till mamma medan jag lägger där och försöker sova och är ett litet barn.
Seriöst?

Det där är fan psykisk misshandel, allting är så hemskt.

När ska soc placera barnen? Ungarna är förmodligen redan ärrade för livet med PTSD. Ligger där i sängen och försöker sova, samtidigt har dom ångest om när pappisch ska lägga upp en till porrfilm på morsan deras eller skicka nya runkbilder med trattbröstet
Citera
2025-02-06, 23:19
Medlem
Luftiss avatar
Praktiskt med kajal, bandana och videoupplösning värdig år 2005, så att man inte kan urskilja tjackblicken.
Citera
2025-02-06, 23:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Varför har han slutat med det? Eller - varför har hela sekten tystnat angående Chrippa?
Jocke har sagt att de skall avvakta. Troligen tills hans "dokumentär om sig själv" har sänts.
Citera
2025-02-06, 23:22
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Nu verkar veganbaronen göra comeback igen för att plocka några lätta godhetspoäng.

Minns ni hans vegan-period? Hur lång var den, tre dagar? 🤣

Han är så full av skit, säger han blir äcklad av djur men äter döda djur varje dag.
Citera
2025-02-06, 23:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Idioten sitter och frågar tittarna ifall dom tror på hustomtar och väsen. "@Anna Rundström" svarar att hon tror på hustomtar för hon har en sådan i hemmet och den heter Albin och bor i deras garderob och är duktig på att varna familjen om fel i huset. Fan det börjar bli dags att öppna en privat klinik för psykiatrisk vård. Finns ju hur många mongon som helst.
Äh. Jag har också en "hustomte", han fixar allt som behövs så tack vare honom är hantverkare, elektriker, bilmekaniker och tiggar sidor överflödigt.
Han sover nu. Ska jobba imorgon så ..
Alla borde ha en hustomte liksom
I synnerhet Rask som tydligen är helt oduglig när det gäller allt som har att göra med att fixa hus, hem och bil .. ekonomi, vardag osv.
Citera
2025-02-06, 23:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Klockan är efter 23, det är skola imorgon, dom bor i en skokartong, och då kommenterar "Mehmet", varpå Rask ropar efter Therese: "Therese! Kan du visa fishålet?? Kan du visa fishålet??? Mehmet undrar om du kan visa fishålet!"

Jag skulle fan börjat gråta ifall jag hörde pappa säga sådana saker till mamma medan jag lägger där och försöker sova och är ett litet barn.

Mmm och Edvard är 12 eller 13 år och måste lyssna på det.
Citera
2025-02-06, 23:25
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Rask säger att han inte äter ägg, "aldrig i livet", för vad är ett ägg? Jo, är inte det en obefruktad jävla kyckling unge. Man kan ju äta kyckling men då äter man ju bara musklerna, inte fan äter man fjädrar, näbb och skit, och det måste ju finnas inuti ägget!

HAHAHAHAHA
Citera
2025-02-06, 23:26
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Hände detta i kvällens lajv?

Extremt jättegalet isf.
Citera
2025-02-06, 23:26
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Äh. Jag har också en "hustomte", han fixar allt som behövs så tack vare honom är hantverkare, elektriker, bilmekaniker och tiggar sidor överflödigt.
Han sover nu. Ska jobba imorgon så ..
Alla borde ha en hustomte liksom
I synnerhet Rask som tydligen är helt oduglig när det gäller allt som har att göra med att fixa hus, hem och bil .. ekonomi, vardag osv.
Jo sådana hustomtar känner jag till, men nu menade Rask en riktig liten tomte som bor i en springa i väggen någonstans och smyger fram och sopar golven medan familjen sover osv.
Citera
2025-02-06, 23:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Rask säger att han inte äter ägg, "aldrig i livet", för vad är ett ägg? Jo, är inte det en obefruktad jävla kyckling unge. Man kan ju äta kyckling men då äter man ju bara musklerna, inte fan äter man fjädrar, näbb och skit, och det måste ju finnas inuti ägget!

HAHAHAHAHA
Självklart har han aldrig ätit ägg... hans mamma förstod tidigt vad han var och såg till att ingen kannibalism fick förekomma.
Citera
2025-02-06, 23:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jo sådana hustomtar känner jag till, men nu menade Rask en riktig liten tomte som bor i en springa i väggen någonstans och smyger fram och sopar golven medan familjen sover osv.
Självklart. Han måste ju skylla sin usla städning på någon
Citera
2025-02-06, 23:29
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Mmm och Edvard är 12 eller 13 år och måste lyssna på det.

Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hände detta i kvällens lajv?

Extremt jättegalet isf.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Seriöst?

Det där är fan psykisk misshandel, allting är så hemskt.

När ska soc placera barnen? Ungarna är förmodligen redan ärrade för livet med PTSD. Ligger där i sängen och försöker sova, samtidigt har dom ångest om när pappisch ska lägga upp en till porrfilm på morsan deras eller skicka nya runkbilder med trattbröstet
https://streamable.com/k6timc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in