2025-02-10, 23:22
Medlem
Berra76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krosamajabanan
Nej han sköt 2 och minst 3 ser svenska ut. I vivalla är 100% invandrare och det hade varit symboliskt mer än en skola med en massa svenskar.

Han sköt 16 pers varav en var halvitaliensk och en var svensk med svart hår. En tredje hade svenskklingande namn men den har jag inte sett på bild. Kanske var den "lindrigt skadade" som kanske inte ens var skjuten.
Citera
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Han kanske inte visste hur han skulle göra heller? Där borde samhället ha klivit in och hjälpt honom.
Vad gjorde hans föräldrar för att hjälpa honom? Var de såna föräldrar som ger han en klumpsumma sen skiter i honom? Ingen kontakt osv?
Föräldrarna kanske tänkte att hunden skulle hjälpa honom att bryta isoleringen med hundpromenader, en möjlighet att träffa andra hundägare, att det skulle ha en positiv effekt genom att få honom tänka på annat än sitt dåliga mående efter mobbningen och få honom att "läka".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkonfilm79
Det råder en balans i samhället mellan invällare som lever på Försörjningsstöd och sådana som jobbar och betalar skatt. Det gick en säkring hos denne man som fått nya nog och som rattade ner tio värdelösa människor och för att slippa mångkulturell rättegång och att sedan pinas av mångkulturella i finkan så han tog sitt liv. En lätt darrning på handen och så var saken klar.

Uppenbarligen så kämpade folk här för att få nån utbildning för att få göra skit jobbet ingen annan gör. Ska man rensa skräpet kanske man borde gå och söka upp gängmedlemmarna i förorterna och skjuta dem. Då har man gjort insats.
Citera
2025-02-10, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokce15
Jag hade då aldrig öppnat toalettdörren även om dom ropar polis som på filmen. Dom hade fått bryta upp dörren. Hade kunnat varit skytten som ropade, den risken hade jag inte tagit.

Samma här. Hade även förberett mig på att agera medan dörren forceras, tills man ser vem det är.
Citera
2025-02-10, 23:23
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteanti
Hört olika bud på de, två civila poliser läste jag någonstans, även att det skulle handla om kvinnliga poliser, sen läste jag att det var trafikpolisen så ... lite rörigt 😀
https://www.svd.se/a/JbXAJ4/utbildare-forsta-polisen-pa-plats-ska-ingripa-vid-pdv
Borde inte poliser i allmänhet ha förstärkningsvapen i bakluckan, typ MP5? Kanske skattepengarna som hela tiden går till skitlandet Ukraina kan bekosta detta?
Citera
2025-02-10, 23:25
Avstängd
-Nigger-s avatar
Någon som har "klassrumsvideon" i sitt fulla format?
Citera
2025-02-10, 23:27
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Intressant att man inte hör några skik dock. Är det bara folk som gömt sig som han skjuter i huvudet eller redan döda? För blir jag träffad va en kula lär jag skrika om man säger så. Om jag inte fortfarande försöker gömma mig dock. Och håller med om att det var både starkt och smart av honom
Lär ju vara folk som tar chansen och springer och råkar stöta på GM som skriker i videon, som också blir skjutna, istället för att fortsätta gömma sig.
Citera
2025-02-10, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duracella
https://youtu.be/Tl8sAzhGqoE?si=sXSmxr_wdV-hwxKq

Fy fan, de var jobbigt att höra
Citera
2025-02-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund
Vet om en kvinnlig lärare i SFI och vaktmästaren som blev skjuten när han försökte hjälpa en skadad kvinna.
Tack
Om de inte släpper mer info
Kan bli konspirationer
Citera
2025-02-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Du har nog räknat rätt
” Inifrån toaletten hör eleven hur skott efter skott avlossas på skolan i Örebro. Totalt hörs över 40 skott på filmerna från gömstället.”
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/filmerna-visar-over-40-skott-pa-12-minuter

Totalt 15 dödade eller skadade på 46 skott. Verkar inte vara så pricksäker.

I och med att 1 skadad person hittades med två skadade axlar så kan ju GM i teorin ha skjutit sina offer ett flertal gånger, bestialiskt nog.
Citera
2025-02-10, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Så en rasist måste uttrycka sina åsikter offentligt eller bland närstående?

Den genomsnittlige rassen brukar lämna tydliga snigelspår efter sig, både bland vänner och digitalt.
Han behöver inte ens ha skrivit i forum, men det räcker väl att titta på sökhistoriken på mobil&fatpr gissar jag.
Citera
2025-02-10, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.G.
Även om man ''bara'' får ha två patroner i magasinet så kan man samtidigt ha en patron i loppet och en i hissen så ''max två'' patroner i magasinet betyder fyra patroner i realitet.
Och en massmördargalning bryr sig inte om sådana där regler. En sådan tar bara bort ev spärrar för det kan ju göras hur lätt som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in