2025-02-10, 20:40
Citat:
Ursprungligen postat av turfader
Jag vill lägga till att när flashback vart nedstängd den tiden så såg jag att det bara visade 70,000 besökare inte 100,0000 som dom sa kan varit en överbelastning attack.

Vissa kom in trots att det var över 100 000. Andra under. Kollade inte vad de visade de få gånger jag lyckades komma in.

Citat:
Totalt omöjligt att handla mat eller något och vara ett spöke?

Mat kan man idag beställa hem.

Citat:
Totalt omöjligt att inte grannar såg eller hörde han.

Varför skulle de höra honom? Jag hörde aldrig min tidigare granne trots att jag vet att han var hemma. Beror helt på hur ljudisolerat det är där man bor. Och såg...det kanske har sett honom någon gång men inte kommer ihåg? Kan även vara så att han hade en dygnsrythm som inte var samma som grannarnas.

Citat:
Totalt omöjligt att öva med vapen eller köpa ammo på soc inkomst.

Nu brukar ju soc. begära utdrag, men annars kan han ju fått det betalt av föräldrarna. Trevligt om sonen har ett intresse och allt det där.

Citat:
Totalt omöjligt för han att undkomma psykitrin eller soc lss eller annat!

Fast nu gick han ju på soc.?

Citat:
Han är bara syndabock för någon som har gjort det!

Nej.

Citat:
Detta kan inte vara sanningen.

Jo, det kan det visst vara.
Citera
2025-02-10, 20:48
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Han har ett samordningsnummer!

Var har du sett det? Kan inte kolla det, men det verkar på Ratsit som att han har svenskt personnummer.
Citera
2025-02-10, 21:25
Bannlyst
intresse som skytt är det verkligen så smart att ge honom jaktvapen?
Du kan inte upprätt hålla ett liv med soc pengar!
Och grannar måste ju sett honom.

Hur tar han sig från skjutbanan och jakt affären med vapen? utan någon som ser honom jo han är ett spöke som inte funnits allt är bluff.
Citera
2025-02-10, 21:28
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:

Hur tar han sig från skjutbanan och jakt affären med vapen? utan någon som ser honom jo han är ett spöke som inte funnits allt är bluff.

Enligt teorin att GM slutligen gick bananas på soc, pga just uteblivna penningar?
Citera
2025-02-10, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Lyssnar litet på debatt om vapen i radion. Om regeringen ställt till med en invecklad konspiration eller rent av beställt ett mord, för att kunna besluta utan debatt, verkar det helt misslyckat. Många moderater och sverigedemokrater är mot förbud, och jägarna har en kampanj. Borde de åtminstone inte sett till eller påstått att mördaren använt ett sådant vapen om allt är arrangerat?

Sen djupa staten, inte regeringen i sig och absolut ingen inom något parti har en blekaste aning om vad dessa operationer är för något. Ursäkta jag om jag låter elak men du verkar ju inte kunna tänka själv utan du tror att du ställer frågor som ska kunna utesluta eller de-bunka.

Men det är ju också det enda du gör här i tråden , ställer motfråga efter motfråga.
Citera
2025-02-10, 22:12
Medlem
Citat:

Han fanns i folkräkningen 1991. Se kopia ovan!
Citera
2025-02-10, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Sen djupa staten, inte regeringen i sig och absolut ingen inom något parti har en blekaste aning om vad dessa operationer är för något. Ursäkta jag om jag låter elak men du verkar ju inte kunna tänka själv utan du tror att du ställer frågor som ska kunna utesluta eller de-bunka.

Men det är ju också det enda du gör här i tråden , ställer motfråga efter motfråga.
Så man tänker inte om man ifrågasätter. Någon trodde att man gjorde detta för att hindra debatten om vapen. Ingen skulle våga säga emot. Blev inte så.
Citera
2025-02-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Han har ett samordningsnummer!
Citat:
Ursprungligen postat av Chinisan
Var har du sett det? Kan inte kolla det, men det verkar på Ratsit som att han har svenskt personnummer.
Samordningsnummer är för de som inte är folkbokförda. Han är född i Almby och har bott i lägenheten 13 år. Samordningsnummer har 60 plussat på födelsedatum.
Citera
2025-02-10, 22:24
Medlem
Citat:
Så man tänker inte om man ifrågasätter. Någon trodde att man gjorde detta för att hindra debatten om vapen. Ingen skulle våga säga emot. Blev inte så.

Vi får väl se. Det var några som var lite för snabba med att ropa efter lagändringar, brukar inte vara så bra med förhastade beslut och slutsatser eller hur?

Och det är också det som blir intressant när man läser vad jag skrev i början på tråden om vad chatgpt sa om false flag events ; "Inom minuter eller timmar börjar officiella representanter tala om lagändringar eller policyförändringar.".

Jag är också inte helt övertygad om att allt är fake, men jag tycker det är konstiga omständigheter kring detta som gör att man blir nyfiken.

Och nej man tänker inte om inte ifrågasätter någonting precis exakt så är det, bara för att man ifrågasätter betyder det inte heller att man misstror allting hela tiden. Det här i Örebro tar inte heller upp all min vakna tid direkt men det är en liten side Quest absolut...

Journalister ifrågasätter hela tiden, eller gör dem inte det?
Citera
2025-02-10, 23:22
Medlem
smellybuttlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
En hel begraven kennel av motstridiga och fejkade omständigheter i denna historia leder såklart fritt tänkande individer till att ana ugglor i mossen och dra slutsatsen att vi har upplevt ännu en måttligt välkoordinerad psyop mot folket som syftar till att opinionsbilda så att Svensson ska ställa sig bakom de mål som överheten har bestämt ska införas.

Exakt vilka detta är vet jag inte exakt men en del av dem borde åtminstone vara:

- Avbeväpning av laglydiga jägare, speciellt de vapen som kan användas för att skydda sig mot en främmande invasionsstyrka

- Allmänt större acceptans för övervakning överallt, specifikt skolor osv.

- Införande av lagar som kräver "psykologisk stabilitet" för att få inneha vapen, vad denna stabilitet innebär är nog antagligen att man behöver köpa det offentliga narrativet med hull och hår och inte få för sig att "tänka fel" och ifrågasätta på detta vis.

Med tanke på regeringens facit i ryggen med att ta vitala beslut utan någon som helst hänsyn till demokratin fallerar dina slutsatser ganska rejält.

Skulle de vilja ta ifrån oss våra jaktvapen hade det räckt med några månaders mediadrev så hade saken vart biff. Sättet vi blev tvingade in i NATO är ett bra exempel.

Bestraffning av folk som tänker fel har blivit lite av en svensk nationalsport.
Citera
2025-02-11, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smellybuttler
Skulle de vilja ta ifrån oss våra jaktvapen hade det räckt med några månaders mediadrev så hade saken vart biff. Sättet vi blev tvingade in i NATO är ett bra exempel.

Jag tror inte det hade kunnat gå utan en sådan här händelse i alla fall ju mer jag tänker på det, så låter det mer logiskt... (OM detta är en psyop alltså)
Citera
2025-02-11, 02:31
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
1989-08-10

Simon, Jonas Rickard

Rundstigen 6
702 21 Örebro

Mantalsskriven i Almby (Örebro kn, Örebro län, Närke), fastigheten Högsjön 5.

Född 10/8 1989 i Almby (Örebro län, Närke).

Pojke under 18 år.
--------------
Källor:
Mantalslängd 1991, Örebro län

Enligt första bilderna som släpptes hette han RICHARD? så amerikanskt det kan bli, haha. Ju mer jag ser av skiten ju sämre blir allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in