2025-02-11, 09:36
Bannlyst
Det som är klart att säkerhetstjänsten har alltid koll på sådan här människor!
Polisen spelar dum som vanligt men har i själva verket sten koll sen blir alla papper doppade i svart bläck och allt blir sekretess belagt snipp snapp slut.
Senast redigerad av turfader 2025-02-11 kl. 09:38.
Citera
2025-02-11, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smellybuttler
Med tanke på regeringens facit i ryggen med att ta vitala beslut utan någon som helst hänsyn till demokratin fallerar dina slutsatser ganska rejält.

Skulle de vilja ta ifrån oss våra jaktvapen hade det räckt med några månaders mediadrev så hade saken vart biff. Sättet vi blev tvingade in i NATO är ett bra exempel.

Bestraffning av folk som tänker fel har blivit lite av en svensk nationalsport.

Visst hade man kunnat göra det men protesterna hade blivit betydligt kraftigare och jägarna (nästan dom enda i befolkningen som är beväpnade) hade fått en mer negativ inställning till Staten.

Sen är det ju så många fler effekter ett sånt här dåd får. Vingklipper invandringskritiker lite grann för ett tag. Ger vänstern ammunition i debatten om våldet i samhället typ, vita män är värst, inte alls bara invandrare som dödar. Sen har vi ökad övervakning mm.
Citera
2025-02-11, 16:42
Medlem
Ett jävla tjat om att "grannar måste ju sett honom!", varför är det tvunget? Jag träffade aldrig mina grannar (och de uppenbarligen inte mig heller) under ett par år. Då var jag ändå ute varje dag, men stötte aldrig på någon granne. Vi synkade helt enkelt inte våra in-och utgångar från och till lägenheten. Det är ju inte som så att grannar går och lånar en kopp socker av varandra.

Det är Sverige... Svenskar vill, i stor utsträckning, helst inte stöta på sina grannar. Inget ovanligt överhuvudtaget.
Citera
2025-02-11, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Nej, men kommer att bevisas att han dog detta datum. Om man tror mer på folkbokföringen än på Flashback.

Jag kollade på Birthday.se igår, då fanns han. Idag finns han inte.

Men ändå märkligt att man övade skolskjutning några veckor innan det blev skolskjutning. Med mera.
Citera
2025-02-11, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Visst hade man kunnat göra det men protesterna hade blivit betydligt kraftigare och jägarna (nästan dom enda i befolkningen som är beväpnade) hade fått en mer negativ inställning till Staten.

Sen är det ju så många fler effekter ett sånt här dåd får. Vingklipper invandringskritiker lite grann för ett tag. Ger vänstern ammunition i debatten om våldet i samhället typ, vita män är värst, inte alls bara invandrare som dödar. Sen har vi ökad övervakning mm.

Den största och huvudsakliga effekten måste ändå vara att "ena politiker och partier" i en och samma fråga, vilket parti skulle inte vilja förbjuda vapen efter denna händelse? Det är viktigt att vi tar reda på vilket syfte dessa psyops har.

Nu kan Maggan och Uffe sitta enade i samma sakfråga och sörja tillsammans och så vips är saken biff.
Citera
2025-02-11, 16:58
Medlem
Kika på denna tråd från 2019, TS förutspår false flags redan då. Övningar i pdv i Trollhättan 2 år innan Anton gick loss. Ja det är svårt att inte tro det är något skumt detta.

(FB) Övningar i Sverige med scenariot Skolskjutning. PDV Övningar "pågående dödligt våld"
Citera
2025-02-11, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz

Precis detta är vad det jag anser också, jag märkte att både innan denna attack och den i Trollhättan så var det mycket snack både i vanlig media och i flödet på youtube osv om utvisningar och vad samhället ska göra osv.

Alltså att en bred diskussion om hur man ska ta tag i problemet med all brottslighet och vad den beror på (invandrarna) börjar ta form... Jag såg det innan Trollhättan med på precis samma sätt började gemene man tala mer öppet om hur dåligt det är med kriminella klaner och släkt nätverk som korrumperar systemet osv osv.

Varje gång samhället reagerar på det sättet som jag nämnde, så kommer en psyop som effektivt dödar politisk debatt om sprängningar och hur mycket illegala vapen som finns i landet osv osv.

Dessa psyops är orkestrerade av den djupa staten i syfte att smälla politiker på fingrarna att rätta sig i ledet, och att chocka folket. Lagändringar är vedertaget och den politiker som inte rättar sig i ledet tvingas avgå.
Citera
2025-02-11, 17:46
Medlem
Smygknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Kika på denna tråd från 2019, TS förutspår false flags redan då. Övningar i pdv i Trollhättan 2 år innan Anton gick loss. Ja det är svårt att inte tro det är något skumt detta.

(FB) Övningar i Sverige med scenariot Skolskjutning. PDV Övningar "pågående dödligt våld"

Minns att vi redan på 70-talet övade utrymning av skola, nu 45-50 år senare händer detta dåd. Misstänker att de ansvariga från den tiden har ett finger med i konspirationen.
Citera
2025-02-11, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygknullarn

Minns att vi redan på 70-talet övade utrymning av skola, nu 45-50 år senare händer detta dåd. Misstänker att de ansvariga från den tiden har ett finger med i konspirationen.

Du skulle behöva fortsätta öva på dina inlägg, kan säga att det är långt kvar innan du är på en nivå som både går att diskutera med eller på något sätt kan kommunicera med öht. Trots att du verkar vara av den äldre skolan så är du väldigt omogen och trög. Kanske har din hjärna kalkat igen av tandkräm och mellanmjölk?

Återkom när du kan diskutera
Citera
2025-02-11, 18:40
Medlem
Smygknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Du skulle behöva fortsätta öva på dina inlägg, kan säga att det är långt kvar innan du är på en nivå som både går att diskutera med eller på något sätt kan kommunicera med öht. Trots att du verkar vara av den äldre skolan så är du väldigt omogen och trög. Kanske har din hjärna kalkat igen av tandkräm och mellanmjölk?

Återkom när du kan diskutera

Du har säkert rätt men med logiken som förs här måste det vara en överhängande risk för kärnkraftsolycka inom kort då kärnkraftsövning Havsörn 2025 drar igång i dagarna?
Citera
2025-02-11, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygknullarn
Du har säkert rätt men med logiken som förs här måste det vara en överhängande risk för kärnkraftsolycka inom kort då kärnkraftsövning Havsörn 2025 drar igång i dagarna?

Det är du som för logiken här , inte jag. Jag följer trådens ämne.
Citera
2025-02-11, 19:08
Tog alltså mindre än en vecka innan staten börjat ingripa mot "misstänkta" efter kartläggning.

(FB) Psykisk sjuk ensamvarg gripen i Lycksele (2025-02-10)

Detta är bara början mina vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in