2025-02-09, 21:57
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Mer spännande med vad män som du tänder på.

Nä, det är bara betacucks som piper i falsett som leder länder antar jag.

Ja inte hemliga flator åtminstone som ju är din grej tydligen fast motsatt kön då.

Det där med pipig falsettröst är bara du som yrat om, du hör det i Trump tydligen.
Citera
2025-02-09, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja inte hemliga flator åtminstone som ju är din grej tydligen fast motsatt kön då.

Det där med pipig falsettröst är bara du som yrat om, du hör det i Trump tydligen.
Nej, det var Schnuppfen som sa att istället för att skrattretande pipa i falsettröst skulle man ta lärdom av Trump varpå jag länkade till att Trump faktiskt inte var det bästa exemplet att ta efter.

Men gör som du vill.
Citera
2025-02-09, 22:21
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej, det var Schnuppfen som sa att istället för att skrattretande pipa i falsettröst skulle man ta lärdom av Trump varpå jag länkade till att Trump faktiskt inte var det bästa exemplet att ta efter.

Men gör som du vill.

Ja mot Obama. Du tycker fjollan är maskulin och att Trump har en pipig falsettröst. Det är åtminstone en unik ståndpunkt.
Citera
2025-02-09, 22:39
Avslutad
Citat:
Ja mot Obama. Du tycker fjollan är maskulin och att Trump har en pipig falsettröst. Det är åtminstone en unik ståndpunkt.
Jag har vad jag vet inte uttalat mig om någon maskulinitet överhuvudtaget, det är du som är väldigt homoerotisk här och det är du som kallar Obama och Trudeau för beta och framhåller Trudeau är ett exempel på nån som har en pipig falsettröst.

Jag bara länkade till varför Trump inte var det bästa exemplet att ta efter, men gör du det bäst du vill.
Citera
2025-02-09, 22:53
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag har vad jag vet inte uttalat mig om någon maskulinitet överhuvudtaget, det är du som är väldigt homoerotisk här och det är du som kallar Obama och Trudeau för beta och framhåller Trudeau är ett exempel på nån som har en pipig falsettröst.

Jag bara länkade till varför Trump inte var det bästa exemplet att ta efter, men gör du det bäst du vill.

Klart du gjorde, du gjorde en jämförsele mellan 2 män tom.

Ingen förutom du pratade någonsin om att "ta efter" någon.
Citera
2025-02-09, 22:58
Avslutad
Citat:
Klart du gjorde, du gjorde en jämförsele mellan 2 män tom.

Ingen förutom du pratade någonsin om att "ta efter" någon.
Eh jo, Schnuppfen skrev om att man inte skulle prata som en beta med pipig falsettröst utan istället ta efter Trump.

Jag begriper inte vad du tjafsar om.

Jag gav en länk till varför Trump inte är bästa exemplet att ta efter. Länken håller oavsett om Obama är en bögig fjolla som är gift med en transa och om Trudeau är ett typexempel på en beta med pipig falsettröst.
https://www.instagram.com/reel/C9y3Fijtoo8/?igsh=MWpwNWtxM24xcGF4dA==
Citera
2025-02-09, 23:31
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Eh jo, Schnuppfen skrev om att man inte skulle prata som en beta med pipig falsettröst utan istället ta efter Trump.

Jag begriper inte vad du tjafsar om.

Jag gav en länk till varför Trump inte är bästa exemplet att ta efter. Länken håller oavsett om Obama är en bögig fjolla som är gift med en transa och om Trudeau är ett typexempel på en beta med pipig falsettröst.
https://www.instagram.com/reel/C9y3Fijtoo8/?igsh=MWpwNWtxM24xcGF4dA==

Ja jag vet, du tycker fjollor är alfa och dom gör dig kåt och Trump tycker du är en beta med pipg falsettröst. Ditt liv är nog rätt komplicerat.
Citera
2025-02-10, 00:09
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Nja, Trump är nog inte bästa exemplet att ta efter. https://www.instagram.com/reel/C9y3Fijtoo8/?igsh=MWpwNWtxM24xcGF4dA==

Samtidigt måste man ju se till verkligheten. Amerikanska kvinnor i fertil ålder är som tokiga i Trump, och även 25-åriga fotomodeller blir alldeles till sig i trasorna när han vinner valet 2024.
Citera
2025-02-10, 05:49
Avslutad
Citat:
Ja jag vet, du tycker fjollor är alfa och dom gör dig kåt och Trump tycker du är en beta med pipg falsettröst. Ditt liv är nog rätt komplicerat.
Nej, mitt liv inte särskilt komplicerat. Det var du som blev homoerotisk och blandade in vad du blev kåt av. Länken var inte en porrlänk även om du gick igång på delar av den.
Senast redigerad av Ipsi 2025-02-10 kl. 06:06.
Citera
2025-02-10, 06:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Samtidigt måste man ju se till verkligheten. Amerikanska kvinnor i fertil ålder är som tokiga i Trump, och även 25-åriga fotomodeller blir alldeles till sig i trasorna när han vinner valet 2024.
Anhängarna firar väl alltid om deras kandidat vinner. Och det var väl Kamala som hade de första av kvinnorna.
Citera
2025-02-10, 06:32
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Ja jag är motbeviset.. Mitt liv har inte varit direkt lättsamt. Och det beror på av en del korkade val som jag har gjorde. Mer än så tänker jag inte säga.

Testa att vara man i 18 månader låter länge. Men ibland har jag velat testat på att få vara det för en dag. Vad ni tänker på, hur ni tänker, vill veta hur det känns med att få ett BJ, jag vill veta hur det känns med en runk och bäst av allt.. Bara ställa sig och kissa utan att behöva leta upp ett buskage eller nåt som skyler mitten området.. Och det behöver jag inte 18 månader för. En dag räcker gott och väl.
Att testa att vara man, för dig, har bara med kuken att göra?
Det handlar snarare om helt andra saker… precis som Norah Vincent upptäckte!
Citera
2025-02-11, 01:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Att testa att vara man, för dig, har bara med kuken att göra?
Det handlar snarare om helt andra saker… precis som Norah Vincent upptäckte!
Ja för det är ju typ det enda ni verkar tänka med. Inte alla dock, men många av er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in