2025-02-09, 17:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Du förstår fortfarande inte att du ser någonting som bara du ser va? Obama är en fjolla. Trump är en alfa. Kvinnor tänder inte på män som gillar kuk. Du klistrar på din egen konstiga sexualitet på detta.
Jaha, men jag pratade alltså inte om vem som var en fjolla och vem som gillade kuk och att du tycker att även män som leder länder är beta, jag kommenterade apropå det Schnuppfen skrev om det skrattretande i tala med pipig falsettröst att Trump inte alls var rätt exempel att ta efter.

Men tycker du det så shoot.
Citera
2025-02-09, 17:42
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jaha, men jag pratade alltså inte om vem som var en fjolla och vem som gillade kuk och att du tycker att även män som leder länder är beta, jag kommenterade apropå det Schnuppfen skrev om det skrattretande i tala med pipig falsettröst att Trump inte alls var rätt exempel att ta efter.

Men tycker du det så shoot.

Man har ju hört säkert en miljon dissar mot Trump men att han har pipig falsettröst är bara du någonsin som har kommit dragandes med.
Citera
2025-02-09, 17:46
Avslutad
Citat:
Man har ju hört säkert en miljon dissar mot Trump men att han har pipig falsettröst är bara du någonsin som har kommit dragandes med.
Det var därför jag efterfrågade exempel på sån här ”beta” som pratade med pipig falsettröst.

Enligt dig Obama och Trudeau?
Citera
2025-02-09, 19:56
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Det var därför jag efterfrågade exempel på sån här ”beta” som pratade med pipig falsettröst.

Enligt dig Obama och Trudeau?

Du kollade aldrig på lilla Justin när hans röst svek?
Citera
2025-02-09, 20:31
Avslutad
Citat:
Du kollade aldrig på lilla Justin när hans röst svek?
Ja då vet jag att med pipig falsettröst menas Obama och Trudeau.
Även att med beta avses presidenter i USA och andra världsledare som inte är Trump. Var hamnar du själv i den hierarkin tro?
Citera
2025-02-09, 20:36
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ja då vet jag att med pipig falsettröst menas Obama och Trudeau.
Även att med beta avses presidenter i USA och andra världsledare som inte är Trump. Var hamnar du själv i den hierarkin tro?

Läste du Obamas bögbrev från college? Om du gjort det är din syn på manlighet väldigt rolig.
Tjaaa inte för att vara kaxig men Obama, lille Justin och Trump tar jag lätt.
Citera
2025-02-09, 21:04
Avslutad
Citat:
Läste du Obamas bögbrev från college? Om du gjort det är din syn på manlighet väldigt rolig.
Tjaaa inte för att vara kaxig men Obama, lille Justin och Trump tar jag lätt.
Så med beta menas alltså ungefär en tidigare amerikansk president och den nuvarande ledaren för världens nionde största ekonomi.

Spännande med de här begreppen.

Och piper i falsett gör de alltså också.
Citera
2025-02-09, 21:25
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Jo det sista kan jag hålla med om, fair point. Livet på jorden och att vara människa i dagens samhälle är piss och det är synd om oss alla

Det är synd om dig. För oss män i den yppersta eliten så är livet härligt, ett stort äventyr med oändlig rikedom och möjligheter. Men det är ju inget som ni där nere på botten får uppleva. Istället för att ta tag i era liv och skapa er egen lycka så är det på med offerkoftan och fullt fokus på hur bra kvinnor har det.
Citera
2025-02-09, 21:32
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Så med beta menas alltså ungefär en tidigare amerikansk president och den nuvarande ledaren för världens nionde största ekonomi.

Spännande med de här begreppen.

Och piper i falsett gör de alltså också.

Citat:
“In regard to homosexuality, I must say that I believe this is an attempt to remove oneself from the present, a refusal perhaps to perpetuate the endless farce of earthly life. You see, I make love to men daily, but in the imagination,” Obama, then 21, wrote to Alex McNear in November 1982.

Det är din alfa det. En liten garderobs fjolla hela sitt jävla liv.
Citera
2025-02-09, 21:41
Avslutad
Citat:
Det är din alfa det. En liten garderobs fjolla hela sitt jävla liv.
Som sagt, spännande med de här begreppen alfa och beta. Jag undrar som sagt var du själv placerar dig bland betorna i världsledarhierarkin.
Citera
2025-02-09, 21:45
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Som sagt, spännande med de här begreppen alfa och beta. Jag undrar som sagt var du själv placerar dig bland betorna i världsledarhierarkin.

Ja himla spännande med vad kvinnor som du tänder på.
Jag sa ju det, jag är uberalfa och slår ner alla. Däremot har jag inget intresse av att leda ett land, verkar bara jobbigt och jag vill kunna gå ut när jag vill i lugn å ro så jag saknar ju någon egenskap där som inte vill leda massorna. Var skulle du sätta in dig själv då?
Citera
2025-02-09, 21:55
Avslutad
Citat:
Ja himla spännande med vad kvinnor som du tänder på.
Jag sa ju det, jag är uberalfa och slår ner alla. Däremot har jag inget intresse av att leda ett land, verkar bara jobbigt och jag vill kunna gå ut när jag vill i lugn å ro så jag saknar ju någon egenskap där som inte vill leda massorna. Var skulle du sätta in dig själv då?
Mer spännande med vad män som du tänder på.

Nä, det är bara betacucks som piper i falsett som leder länder antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in