Citat:
Ursprungligen postat av
KreugerGuld
Jag tog mig friheten att kika på hur många visningar hb har, som handlar om Estonia! Ca 105000, vilket blir ca 770 dollar, inte direkt några astonomiska summor!
Jaha men nu är det är hans nya kanal och den "bannad/gul-listad/demoney...." hade du läst tråden så hade du vetat att han DELTADE sin gamla kanal för han att inte klarade av frågeställningar, gjorde bort sig i video efter video d.v.s. konstant full, drog en massa lögner som ingen trodde på....
Han tjänar inte ett öre på den här kanalen! Men gjorde det på den gamla kanalen! Nu lever han på artiklar, nätverket och swish.... Samt tillfälliga arbeten.
Han har ju promotat sig sedan den berömda intervjun i Der Spiegel/Expressen som aldrig las ut då man snabbt drog in publiceringen då man hade fått reda på att han ljög om sin bakgrund som dykare..... Runt år 2000 om jag inte missminner mig fel, ta den uppgift med en nypa salt, jag är lite osäker här.
Dessutom så finns deklarerade inkomst uppgifter i tråden för vissa år inte alla, det är bara att söka i tråden.....
Sedan så är det skillnad på DEKLARERAD inkomst och verkligen inkomst t. ex swish. Sedan kan du "roa dig med" att söka på guld i tråden! För Bergmark har flera kilo! Så det går ingen nöd på honom då eller hur?
Och din sammanställning om Nätverket/Navet/Sekten kommer inom kort?
Samt så finns det en till tråd på Flashback om Bergmark, där konklusionen är att han ljuger......
(FB) Håkan Bergmark fann Estoniahålet 1994! Regeringen valde att totalignorera fynden!
Det finns även dykarforum där han är ett åtlöje samt även om Estonia där han omskrivs mindre "smickrande".....