2025-02-06, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Fattar inte hur alla fake nattys kan hålla masken i intervjuer när kropparna skriker anabola.

Vilka är top 3 fake nattys i Sverige enligt er?

1. Linus Carlén (alla som styrketränat vet att han kurar med biceps endast helt synliga från mars)
2. Fabian GL
3. Alla från Atron(provocerande hur de säljer sitt smaksatta mjöl till kidsen)

Linus Carlén, Markus Ekström från Atron, Dino Cordic, Jonathan Hermansson, Ako Rahim, roddy Benjaminsson
Senast redigerad av Hossaqwerty94 2025-02-06 kl. 03:54.
Citera
2025-02-07, 21:24
Medlem
kool-g-raps avatar
Mycket avundsjuka i tråden, typiskt svensson beteende!

Tex sampe har åkt på dopningskontroll och visat sig vara clean. Om man inte kan bygga muskler utan steroider så undrar jag hur dom gjorde förr i tiden innan steroider ens var uppfunnet? Var Eugen Sandow också fake natty kanske? Och på den tiden visste man knappt någonting om kost och träning..

Sen undrar jag också varför man skulle erkänna ett brott och vara öppen med det i onödan om man nu kurade? De har inget att tjäna på det utan bara massor att förlora, så om man går ut med det öppet i sverige så är man ju rätt bra jävla dum i huvudet.
Citera
2025-02-08, 10:57
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap

Tex sampe har åkt på dopningskontroll och visat sig vara clean. Om man inte kan bygga muskler utan steroider så undrar jag hur dom gjorde förr i tiden innan steroider ens var uppfunnet? Var Eugen Sandow också fake natty kanske? Och på den tiden visste man knappt någonting om kost och träning..

Sen undrar jag också varför man skulle erkänna ett brott och vara öppen med det i onödan om man nu kurade? De har inget att tjäna på det utan bara massor att förlora, så om man går ut med det öppet i sverige så är man ju rätt bra jävla dum i huvudet.

Som den där benjoo eller vad han heter på yt gör, och sen beklagar sig för att han blir avstängd från gym och får husis. Men enligt honom själv är det inte hans fel, utan någon som vill förstöra för honom 😂
Citera
2025-02-08, 14:12
Medlem
Citat:

Ingen är avundsjuk på michelingubbar som flåsar över att gå uppför trappor.
Sampe tar garanterat anabola han är 24 år och ser ut som typ 35.

De behöver inte erkänna däremot sluta ta anabola kan de göra.
Citera
2025-02-09, 17:08
Medlem
PingPongZongs avatar
Greg Doucette kom med en ny video nu om fake nattys. Mycket bra. Så jävla roligt när man tänker tillbaka på tiden då Kali Muscle sa sig vara natty. Ingen blev så arg som han om Gregg gjorde en video om att Kali Muscle var fake natty. Mike O'Hearn snack naturligtvis. Men Mike O'Hearn blir inte arg.

https://youtu.be/ujxxoq7Lt8c?t=68
Citera
2025-02-11, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Som den där benjoo eller vad han heter på yt gör, och sen beklagar sig för att han blir avstängd från gym och får husis. Men enligt honom själv är det inte hans fel, utan någon som vill förstöra för honom 😂

Benjoo är patetiskt ,han skyller alltid på någon annan 😂
Tack vare hans öppna intervju till Expressen vill (vågar) inget Gym ha honom som medlem. Han blev även av med sitt körkort pga samma orsak 😂
Varför fick han sparken som lärare?
Citera
2025-02-11, 18:20
Medlem
Citat:

Felet dom gör är att dom går ut med att dom är natty. Hade inte brytt mig om dom bara gjorde som alla andra var tysta.
Citera
2025-02-11, 20:06
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Benjoo är patetiskt ,han skyller alltid på någon annan 😂
Tack vare hans öppna intervju till Expressen vill (vågar) inget Gym ha honom som medlem. Han blev även av med sitt körkort pga samma orsak 😂
Varför fick han sparken som lärare?

Hahahahahhaha jag dör, fy fan vilket blockmongo, var tvungen att googla fram artikeln, helvete vilken idiot.
Han borde fan ha en förvaltare eller en ledsagare. Satan alltså, hur jävla blåst får man vara. Tack för dagens största garv 😂😂😂
Han måste ju han någon intellektuell nedsättning eller något, så tappad kan man bara inte vara.
Citera
2025-02-12, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
Felet dom gör är att dom går ut med att dom är natty. Hade inte brytt mig om dom bara gjorde som alla andra var tysta.

Ja det är provocerande.
Men vad tycker du om de är tysta men samtidigt säljer kosttilskott och träningsprogram med undertonen att de är allt som behövs för att bygga muskler?
Citera
2025-02-12, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Hahahahahhaha jag dör, fy fan vilket blockmongo, var tvungen att googla fram artikeln, helvete vilken idiot.
Han borde fan ha en förvaltare eller en ledsagare. Satan alltså, hur jävla blåst får man vara. Tack för dagens största garv 😂😂😂
Han måste ju han någon intellektuell nedsättning eller något, så tappad kan man bara inte vara.

Benjoo valde väll mellan att ljuga för sig själv eller vara öppet kriminell.
Då han valt att vara en anabola influencer.
Pest eller kolera?
Citera
2025-02-12, 17:33
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Benjoo valde väll mellan att ljuga för sig själv eller vara öppet kriminell.
Då han valt att vara en anabola influencer.
Pest eller kolera?

Man är bra dum I huvudet om man aktiv väljer att kontakta (i detta fall) Expressen för att berätta om sitt anabola bruk som om det vore coolt. Inte konstigt man får husis då och även blir avstängd från alla gym man vänder sig till.
Man ska absolut inte sitta sen och tigga kr och böla över hur jobbigt allt är, han borde ha så pass mycket vett bakom pannan att förstå konsekvenserna.
Citera
2025-02-14, 13:12
Medlem
Citat:
Ja det är provocerande.
Men vad tycker du om de är tysta men samtidigt säljer kosttilskott och träningsprogram med undertonen att de är allt som behövs för att bygga muskler?

Ingen som säger att de är enbart de som krävs. Träningen och kost är grund och det absolut viktigaste för bygga muskelmassa.
Ens potential blir högre med doping men utan bra kost och hård träning så händer de inte ett skit. Men en ren person som träna hårt och äter bra kan få en bra fysik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in