Citat:
Ursprungligen postat av
Hundenmuhammed2
Anledningen till att det inte blev ett skott i huvudet hemma är för att det aldrig var planen.
Hjälten byte om på skoltoaletten till en militäruniform och sedan 3 olika vapen + att hjälten kastade ut rökgranater för att förvirra motståndarna, lol detta var noggrant planerat och man kan försöka bortförklara det hur mycket man vill men sanningen är att rickard var en hjälte som fått nog av det mångkulturella helvete som vi lever i.
Sedan så finns det en ljudupptagning, där det tydligt hörs hur hjälten skriker, ni ska ut från europa!
Och sedan bang bang, fortsätt ni att sticka huvudet i sanden så finns inte verkligheten för er!
Hjälte är han knappast. Så långt ifrån man kan komma skulle jag säga. Men däremot känns TV4's "förstärkta" video inifrån toaletten extremt långsynt. Jag kunde inte höra vad som sas, även när jag lyssnade noga, och då hade det "spoilats" med text innan ljudet.. Känns mer troligt att det är någon som isåfall skriver "ut allihopa" eller liknande. Kan vara vem som helst som skriker det där, vad det nu är som skriks.
Visst var det planerat, det säger jag ingenting om. Frågan är bara vad motivet var, och varför.