2025-02-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag bara älskar hennes skådespelarprestation, liksom de övriga skådespelarna! Ja de är både komiska och läskiga. Det kan nog finnas såna människor, tyvärr. Men konstigare är väl Hannah och maken tycker jag, som inte pratar ur skägget. Kanske en parodi på norrlänningar? Men jag älskar dem! Näst sista avsnittet var magiskt. Längtar till sista.

Trevligt att du är kvar. Verkar vara den siste som är positiv till skiten. Vi andra har lämnat eländet.
Citera
2025-02-07, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Trevligt att du är kvar. Verkar vara den siste som är positiv till skiten. Vi andra har lämnat eländet.

Fast du är ju också kvar ☺️
Såg du inte klart då? Sista avsnittet ska visst vara en besvikelse, men serien har ju andra kvalitéer. Mystik, miljö, svart humor. Skådespelarna som man blir kär i. Dem vill jag se mer av, allihopa!
Citera
2025-02-07, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Fast du är ju också kvar ☺️
Såg du inte klart då? Sista avsnittet ska visst vara en besvikelse, men serien har ju andra kvalitéer. Mystik, miljö, svart humor. Skådespelarna som man blir kär i. Dem vill jag se mer av, allihopa!

Jodå, jag har sett klart. Men nu förstår jag att du är ett litet troll. " Skådespelare som man blir kär i!"
Haha! Vem då, Kat? Eller tanten som försöker spela polis?
Citera
2025-02-07, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Jodå, jag har sett klart. Men nu förstår jag att du är ett litet troll. " Skådespelare som man blir kär i!"
Haha! Vem då, Kat? Eller tanten som försöker spela polis?

Jag är inget troll utan seriös. Och det ska inte tolkas bokstavligt, jag menade bara att jag gillar dem skarpt, och ja, allihopa inklusive Kat och "tanten" 😉.
Citera
2025-02-11, 18:08
Medlem
PlanetCaravans avatar
Visste inte att Henrik Dorsin kunde odla så pass mycket hår.
Citera
2025-02-11, 20:40
Medlem
Puma006s avatar
I avsnitt 5 då får inte någon förklaring till vem som äger stugan, som Sandra och Kenneth tvingar med sig UV till.

Kanske kommer i sista avsnittet..
Citera
2025-02-11, 20:43
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Visste inte att Henrik Dorsin kunde odla så pass mycket hår.
Det är löshår eller peruk. Henrik har inte mycket naturligt hår högst upp.
Citera
2025-02-12, 11:04
Medlem
Slutet blev som väntat en parodi.
Citera
2025-02-12, 21:22
Medlem
Jag tyckte slutet var okej. Början och slut bands ihop. Svårbegripligt men med den mystik som genomsyrat serien. Fint att paret ångrade sig. Synd att UV dog, han var ändå rätt sympatisk. Men vilka kluvna känslor Hannah måste haft för Kat/Elin, detta framkom tydligt. Tänk att ens eget barn visar sig vara en kallblodig mördare. Kan man älska barnet ändå, villkorslöst? Hur kunde Kat försvinna där på fältet? Hon gömde sig kanske under fordonet. Men det borde väl Hannah i såna fall sett. Vargen på slutet representerade nån slags kraft som människan inte rår på tror jag. Och kanske Hannah accepterade att livet ser ut så, naturen både ger och tar? Otäckt var det och stundtals roligt och vackert. Skådespelarna vill jag gärna se mer av, inte minst paret.
Citera
2025-02-12, 21:23
Medlem
Att Kat var Elin rådde det knappast någon tvekan om tyckte jag.
Citera
2025-02-12, 22:01
Medlem
Vad i helvete
Citera
2025-02-13, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Vad i helvete

Vad menar du med det? Utveckla gärna.
Detta var en pangserie i mitt tycke utom kanske att det var för grova våldsscener.
Men meningen var väl att sätta skräck i tittaren - en riktigt kuslig thriller.
Med alla inslag som tänkas kan, humor, mystik, poesi, naturskildringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in