2025-02-06, 18:46
Medlem
Jag har snöat in lite på det där TV4-klippet. Jag har lyssnat och lyssnat och testat olika filter i olika mjukvaror. Hör olika saker lite beroende på hur det filtrerats, men jag hör absolut inte Europa någonstans. I så fall är det möjligen med ganska grov utländsk brytning om det är någon som möjligen uttalar Europa på det viset. I mitt senaste försök hör jag "När jag försöker jobba", men kan såklart vara vad som helst, men absolut inget med Europa enligt mig.

https://streamable.com/5l9eyx
Citera
2025-02-06, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Inte alls osannolikt. Har en bekant som arbetar som socialsekreterare i södra Sthlm. Det förekommer hot dagligdags mot dem. Det kan vara så att MGM hade utslungat hot men de på socialen var så vana vid det så det var just bara ett hot i mängden.

Nu denna gång var det inte ett hot i mängden.

Spekulation från min sida.

Kan tänka mig att det hotas hela tiden men rycker man undan mattan för en person med diagnoser som har levt på bidrag i många år och är ensamstående, hada jag ivf tagit det på största allvar.
Citera
2025-02-06, 18:47
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
Lust och länka klippet och tid?

https://resources.bonniernews.se/api/v1/resources/5569481
Men jag tar tillbaka allt jag skrivit! Videon är klippt! Man vet inte hur lång tid det är mellan sista skotten och när polisen kommer! Det är ett klipp där! Videon är sammansatt av flera små snuttar. Lite lömskt gjort.
Citera
2025-02-06, 18:48
Medlem
everythingiss avatar
Hur många förblödde medan polisen stod och väntade på att GM skulle skjuta sig själv?
Citera
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leon3
Så jävla mycket olika info. Polisen borde gå ut med det dem vet med säkerhet nu..
Fan i USA hade det funnits en 3d video med hela händelseförloppet redan igårkväll inklusive riktiga bodycambilder.