2025-02-05, 17:35
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Torka dina tårar, Trazkei!

Din absolute favoritspelare i allsvenskan, den krallige vinnarskallen MO, förlänger med himmelsblått!

https://www.mff.se/nyheter/malmo-ff-skriver-ettarskontrakt-med-martin-olsson-2025-02-05/

Rutinerat, kompetent och en vänsterfot med precision! Vet hur en slipsten skall dras. Minns hur MO signalerade åt Granitkulan Nielsen med en cirkulerande handrörelse att öka passningstempot.
Det där är en av årets viktigaste förlängningar! Vad glad jag blir!
Citera
2025-02-05, 18:16
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Det är en hylla ovanför Solnahyllan. Även om det inte säger jättemycket.

Nja, men jag är nöjd med Gulliksen och tror mycket även på denna.
Jag ser att när Flashback's servrar överbelastas efter skolskjutningen i Örebro lyckas kukräven ändå forcera in ett inlägg om Storebror.

Ja, vad ska man säga? För vissa spelare finns det naturligtvis en trygghet att kunna gå från tomma läktare i Norge till tomma läktare i DIF. Att kunna spela och prestera inför en kokande Jordgubbe är det få som klarar av
Citera
2025-02-05, 18:23
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Torka dina tårar, Trazkei!

Din absolute favoritspelare i allsvenskan, den krallige vinnarskallen MO, förlänger med himmelsblått!

https://www.mff.se/nyheter/malmo-ff-skriver-ettarskontrakt-med-martin-olsson-2025-02-05/

Rutinerat, kompetent och en vänsterfot med precision! Vet hur en slipsten skall dras. Minns hur MO signalerade åt Granitkulan Nielsen med en cirkulerande handrörelse att öka passningstempot.
Alla är inte lika glada...
(FB) Allsvenskan omgång 10
Citera
2025-02-05, 19:38
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asptuna
Tror även styrelsen sa nej. Berntsen vill ha rutinerade spelare för att han vill skapa ekonomi genom europaspel. Ledningen vill tvärtemot att vi tar in unga säljbara spelare och skapar ekonomi den vägen har jag förstått det som.
Chanserna för europaspel för dåliga (både för gnaget och Bajen) för att hänga upp för mycket på att man går dit. Vi får se det som en bonus, om vi tar oss hela vägen till gruppspel med våra dåliga seedningspoäng.

Därför låter ledningens linje mycket nyktrare om du frågar mig. Då hänger man upp framtiden på att man klarar av scouting arbetet, vilket man har betydligt bättre egen kontroll på jämfört med att hoppas på rätt lotter i ECL lottning.
Citera
2025-02-05, 19:49
Medlem
Londons avatar
Citat:
Klass på G in till Djurgården!

Nino Zugelj från Bodö/Glimt. Ytter med vänsterdoja, snabb i djupled, målfarlig.

Skadebenägen (?) men vårt fysteam är som bekant högsta klass. Snackas om 10-20 miljoner beroende på källa.

Hümmet
Topmac-Gullet-Åsa-El Niño
Sillen (eller Ekdal/Schüller/Stensson om han inte är redo)

Ruggigt trött uppställning mot Sandviken om en dryg vecka i cupen. Bara telefonboksvärvningar

Finns nog fler än hundra variationer på hur vi kan formera mitt och offensivt. In med ytterligare en striker bara och behåll Hummern till varje pris så ser det riktigt fint ut.

Fyra i försvaret bakom dem. Blir skoj att följa Marqués utveckling.

Rinne får bevisa att han är bättre än Malkolm och om inte behöver vi en ny målis till sommaren.

Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag ser att när Flashback's servrar överbelastas efter skolskjutningen i Örebro lyckas kukräven ändå forcera in ett inlägg om Storebror.

Ja, vad ska man säga? För vissa spelare finns det naturligtvis en trygghet att kunna gå från tomma läktare i Norge till tomma läktare i DIF. Att kunna spela och prestera inför en kokande Jordgubbe är det få som klarar av

Du vet (hoppas jag) att jag gillar dig men blanda inte in Örebro-skiten i detta. Det sista Allsvenskan behöver associeras med.

Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Alla är inte lika glada...
(FB) Allsvenskan omgång 10

Hahaha. Behövde hämta papper för att torka av mobilen
Citera
2025-02-05, 19:52
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Klass på G in till Djurgården!

Nino Zugelj från Bodö/Glimt. Ytter med vänsterdoja, snabb i djupled, målfarlig.

Skadebenägen (?) men vårt fysteam är som bekant högsta klass. Snackas om 10-20 miljoner beroende på källa.
Är det här atombomben..?
Citera
2025-02-05, 19:58
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Du vet (hoppas jag) att jag gillar dig men blanda inte in Örebro-skiten i detta. Det sista Allsvenskan behöver associeras med.
TrogenHammarby sitter och hoppar i stolen där hemma när du skriver såna saker, men ja du är en skön lirare du med

Jag syftade på att den händelsen har lett till att Flashback har överbelastats med trafik. Sidan har legat nere stundtals både igår och idag. Nu är de första 2-3 timmarna det har fungerat smooth att komma åt sidan.
Citera
2025-02-05, 20:24
Medlem
Londons avatar
Citat:
TrogenHammarby sitter och hoppar i stolen där hemma när du skriver såna saker, men ja du är en skön lirare du med

Jag syftade på att den händelsen har lett till att Flashback har överbelastats med trafik. Sidan har legat nere stundtals både igår och idag. Nu är de första 2-3 timmarna det har fungerat smooth att komma åt sidan.

Jag fattar såklart.

Och skulle jag driva så hade jag påstått att Broberg till ÖSK var en större förlust Vilket jag såklart för tydlighetens skull inte gör. Inte än iaf. På riktigt vidrigt dåd och något vi bör hålla från fotbollen.

Forumet kommer dock slippa både den trogne och Quantum (aka vad det nu var) vid midsommar Krävs bara lite förväntade resultat.
Citera
2025-02-05, 20:41
Medlem
Skarparattarns avatar
Nu får Berntsen jobba fram en anfallare av klass till oss!
Citera
2025-02-05, 21:40
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Onödigt att försöka skämta om illdådet i Örebro.
Citera
2025-02-05, 21:53
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nu får Berntsen jobba fram en anfallare av klass till oss!
För vilka pengar?
Citera
2025-02-05, 22:01
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
För vilka pengar?

Har sagt åt dig förut sluta trolla nångång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in