Citat:
Ursprungligen postat av
Lagopussy
Sådsana som ni, misslyckade tangentbordsriddare uppfyller verkligen kriterielistan för potentiella gärningsmän och även om ni enbart skriver er dynga här så har ni bidragit att få en sån som RA att först se världen ur ett skevt perspektiv han uppfattar hopplöst och sen pusha vidrigheter av den typ han sen tog till. Vidriga är ni. https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sa-kan-ensamma-garningspersoner-upptackas-tidigare
Eh nej. Har sett realiteten hela mitt liv. Inte bara är det statistik att de lagt tusentals miljarder på massinvandringen (300 miljarder på initiala kostnader på en 3 årsperiod enligt vårbudgeten, räkna alla år och ytterligare kostnader såsom sjukvård osv), att mer än 60% av dem som går på soss är just ockupanter och att migranter utsatt svenskar för våldtäkter, mord, rån, hot, våld och respektlöshet nu i 30 års tid - sedan har jag mött otaliga, OTALIGA respektlösa invandrare i mitt liv och själv blivit utsatt för dem - stölder, hot och annat.
Lägg där bostadsbrist, arbetsbrist och allt annat det orsakat och att vi också håller på att bli minoritet i vårt eget jävla land av massa vedervärdiga araber & afrikaner, som inte har något med oss att göra överhuvudtaget och aldrig borde fått sätt sin jävla fot här till att börja med.
Vi är inte skyldiga dem ett jävla skit. Det är inte vårt jävla ansvar att ta hand om dem eller lösa deras problem. De borde sluta gnälla och fixa sina egna äckliga skitländer.
Det är sådana veka fega kräk som du som är problemet. Det är i synnerhet kvinnor och boomers som röstat för skiten som nu förstört vårt land. Förstå att rösta för en invasion av främmande män av sitt eget jävla land.
Svenska kvinnor borde ta sitt ansvar och boomers (men de är ju döda snart av ålder ändå).